پاکدشت 24

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بارها تماشایی ناراحتی جوانان با سواری و ماشین درون خیابان ها بوده ایم و بدبختانه گاهی این تفریح منجر به حادثه های ناگوار و جبران ناپذیر بوده است. تو اکثر استان های ایران پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی تو حال فعالیت هستند، اما استان کردستان بخاطر کوشا سازی و فعالیت چشمگیر تعلق مندان این لفافه دستخوش مشکلاتی است که گوهر در نبود اسپانسر دارد. سیاق اندازی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی خرج بردار و فقط با حمایت اسپانسر و خصوصا اداره کل ورزش و جوانان امکان پذیر است.

«نادر اسدی» (متولد ۱۳۶۲ تو سنندج) از کارکنان دایره ورزش و جوانان است. او ۸ ماه است که به عنوان سرپرست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری فعالیت خود را آغاز کرده است. از مسئولیت های قبلی وی می قابلیت به رئیس هیات شهرستان سنندج و نویسنده هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اشاره کرد.  گفت وگوی همشهری را با وی داخل مورد نبود پیست مناسب و مشکلات هیات در ادامه می خوانید.   تو این مدت که مسئولیت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی را به عهده گرفته اید، چه فعالیت هایی ادا داده اید؟  

با توجه به نبود زیرساخت و اماکن تمرینی تو هیات، فقط مسابقات اتومبیلرانی پیشدستی کردن و اسلالوم را داخل شهرستان ها برگزار کرده ایم. از فعالیت های دیگر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی می توانم به ۲ تک اعزام به مسابقات آفرود قهرمانی کشور، چندین تمرین داخل استانی به وفاق های متنوع از جمله روز «سنه» با همکاری شهرداری و شورای شهر، همایش ارشد خودروهای کلاسیک، آفرود و اسپرت، تمرین منطقه ای بوسیله مناسبت روز پاکبان، محک اسلالوم بوسیله مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مسابقه درگ به ربط روز دختر و چندین همایش و مشق دیگر اشاره کنم.   تاکنون همایش خواه مسابقاتی با میزبانی کردستان برگزار شده است؟  

سال ۱۳۹۶ شهرستان دیواندره میزبان مسابقات قهرمانی سرزمین را بوسیله عهده داری داشت که میزبانی خوبی اندوه بود. چرا در شهرستان هایی متشابه سقز بخش مخصوص پیست موتورسواری و اتومبیلرانی دارد، اما در سنندج فعالیتی ندارد؟  

هیچ کدام از شهرستان ها پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ندارد. داخل شهرستان آدامس همچنین اعضای هیات و دلبستگی مندان، با همت خویشتن مکانی را بخاطر تمرینات تسطیح کرده اند و همگی هزینه ها را ورزشکاران و اعضای هیات متحمل شده اند. در شهرستان سنندج یک پیست شقه تکمیل وجود دارد، اما به دلایل قانونی ایستا است. به تازگی شهرداری سنندج یک پیست خریده که امید است با توجه به امکانات موجود شهرداری گواه اتمام شدن و کوشا سازی پیست باشیم.   آیا داخل حال حاضر برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی داخل مکان های ناایمن و عمومی ورزشکاران و آدم را ترساندن نمی کند؟  

قطعا با توجه به نبود پیست مناسب، مشکلات یدکی بوسیله وجود می آید، ولی باید جوابگوی گوشه ای از دغدغه ورزشکاران این هیات نیز باشیم. برای برگزاری مسابقات درگ باید مجوز نهادهای ذی ربط را بگیرم. این هیات به نیت فرهنگ سازی موتورسواری و اتومبیلرانی در استان و جلوگیری از بروز ناهنجاری می تواند اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی حرفه ای برای رانندگان کند. چرا تا به حال مکانی برای دفتر هیات داخل اختیار شما صبر نگرفته است؟  

با توجه به کیاست با معاونت اداره کل بازی و جوانان و مساعدت اداره کل، مقرر شده در آینده ای نزدیک دفتری به نشانی دکه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی در جوانمردی ما صبر گیرد.   چرا شهرستان های کوچک فعالیت بیشتری در شالوده اتومبیلرانی و موتورسواری نسبت به هیات استان دارند؟  

هیات های استانی از هیات های شهرستانی تشکیل شده است و چنانچه اعزامی از طرف هیات استان باشد، از همین ورزشکاران شهرستانی در قالب هیات استان است و قطعا فعالیت هیات های شهرستانی نقطه خوراک استان محسوب می شود.   چه مشکلاتی سد راه پیشرفت و به رفعت الحاق این هیات است؟  

زیرساخت و نبود اعتبار بنیادی ترین شاق این هیات است. بوسیله جرات می نبوغ گفت این هیات پرهزینه ترین هیات ورزشی است، بوسیله دلیل این که هزینه های جانبی این هیات بوسیله مراتب بیشتر از سایر هیات هاست. به نشانی شهید بخاطر اعزام ورزشکاران بوسیله مسابقات کشوری (موتورسواری و اتومبیلرانی) نیازمند تجهیزات زنهار بخاطر ورزشکاران و خودروها هستیم. هیچ خودرو مسابقه ای حق تردد در جاده ها و خیابان های ایالت را ندارد، به همین دلیل لازم است با وسایل نقلیه یدکش خودروها را جابه جا و به مسابقات اعزام کنیم. این اقدامات هزینه سنگینی دارد.   آیا تجهیزات آموزشی تو هیات وجود دارد؟  

هیچگاه نحو برگ ورزشی و آموزشی تو هیات موتورسواری و اتومبیلرانی موجود تراشیدن. هیات در حصه بانوان نیز فعالیت دارد؟

 داخل بخش بانوان با مسئول امور بانوان اداره کچل بازی و جوانان میتینگ ای برگزار شده است تا بتوانیم فردی آگاه و کوشا را به نشانی نایب رئیس بانوان معرفی کنیم و جزء بانوان نیز فعالیت خود را آغاز نرم. وضعیت اسپانسری هیات چگونه است؟

داخل حال حاضر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان هیچ اسپانسری برای حمایت مالی ندارد. با عنایت بوسیله هزینه های وزین و بسیار می طلبد از بخش مخصوص اسپانسر جذب شود. یکی از دستور کار های این هیات که تو اولویت صبر گرفته جذب اسپانسر برای رفع مشکلات است.   در مورد بیمه ورزشکاران موتورسواری توضیح دهید.

 موافق قراردادی که بین فدراسیون پزشکی ورزشی و ورزشکاران منعقد می شود، بیمه شامل حوادثی است که برای ورزشکاران رخ می دهد، البته داخل این حوادث اندوه هیات پزشکی ورزشی محدودیت های بودجه ای و درصد محدودی را در این خصوص در نظر گرفته است.   چرا از موتورسواران کوشا استان جلب نمی شود داخل قالب هیات فعالیت ورزشی خود را ادامه دهند و استان را بوسیله سطح بالاتری برسانند؟

موتورسواران کردستان استعداد های بالایی دارند. شهرستان های سنندج، بیجار و سقز ورزشکاران مستعدی دارند و اگر در مشق ای حضور پیدا کرده باشند، برای استان و به اشتهار کردستان بوده است. نیز داخل رویت داریم به محض آماده شدن پیست سنندج از ورزشکاران علاقه مند بوسیله این رشته دعوت شود تا بتوانیم با همکاری یکدیگر این هیات را به سطح بالاتری برسانیم.   چند مربی در استان کردستان خصوصا سنندج مبتلا به فعالیتند؟

تو استان کردستان هیچ شخصی دارای سند مربیگری در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی نیست و این هیات تو رویت دارد در سال جدید دوره مربیگری رشته های آفرود، درگ، اسلالوم و موتورکراس را برگزار کند.   تا به حال درون استان قهرمانی داخل سطح کشوری داشته ایم؟

سالار زاهدی، محمد خبات عزیزی، نزاع امینیان و... همگی مقام قهرمانی یا نایب قهرمانی قلمرو را کسب کرده اند. همچنین درون بخش بانوان ثنا نقشبندی، پرشنگ شکری، مفتون عمرانی در مسابقات قهرمانی قلمرو آفرود توانستند مقام های مختلفی را تصرف کنند.   به عنوان سرپرست هیات چه برنامه هایی تو سال ساری بخاطر این هیات دارید؟

دستور کار های من برای این هیات، برگزاری پیرامون های مربیگری برای ورزشکاران، جذب اسپانسر، اعزام به مسابقات کشوری، چاره با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها بخاطر کوشا کردن هیات های راکد و نیم فعال و نیز شناساندن و گسیل کمیته های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی است.
AویزایGHAROOOON گردشگری فرانسه یکی از محبوب ترین ویزاهایی است که ایرانیان در طول سال از سفارتخانه اروپایی در تهران التماس می کنند. درخواست گذرنامه از سفارت های فرانسه، آلمان، ایتالیا و سوئد بیش است. همۀ این کشورها در سیاهه کشورهای منطقه شنگن صبر دارند. شما با داشتن ویزای یکی از ۲۶ کشور کالبد پیمان شنگن می توانید داخل بازۀ زمانی روادید صادرشده، تو منطقه شنگن اقامت کنید. بنیادی ترین نکته ای که برای درخواست ویزای شنگن از کشورهای این مرزوبوم باید بدانید آن است که بوسیله سفارت معاون کنید تا پاسخ این سؤال را ظاهر کند: چرا پس از اخذ ویزای شنگن، به ایران باز خواهید گشت؟ بخاطر اخذ پاسخ این سؤال، با ما همراه باشید.

ویزای شنگن TYPE C این امکان را بوسیله شما خواهد انصاف که قید ۹۰ روز، در منطقه شنگن تردد و از کشورهای مختلف بازدید کنید. اما با این ویزا، عبث کار و تدریس نخواهید داشت. هرقدر مدارک شما برای درخواست ویزای شنگن زورمند تیز و مستندتر باشد، سفارت در اعطای ویزای شنگن به شما بیشتر ترغیب می شود.

چرا پس از قبض ویزای شنگن، به ایران باز خواهید گشت؟ این بنیانی ترین سؤالی است که پیش از درخواست رسمی برای دریافت ویزای شنگن باید از خویشتن بپرسید. مدارک شما نیز باید به روش ای باشد که سفارت را در پاسخ به این سؤال عمده یاری بطی ء. ما در طول این گفتار، هرچه را بخاطر پاسخ خوب به این سؤال نیاز دارید ارائه کرده ایم تا طالع دریافت ویزای شنگن به ویژه بخاطر شنگن اولی ها افزایش یابد.

نویسنده این مطلب، پیش ازاین، ده ها ویزای شنگن از سفارت های اروپایی در تهران و خارج از کشور قبض کرده و با همین پشتوانه، تکاپو کرده است بهترین و به روزترین اطلاعات را داخل اختیار متقاضیان ویزای پرمخاطب فرانسه قرار دهد.

از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی، کارگزاری هندی بین المللی وی. اف. اس. گلوبال (VFS Global) نمایندۀ رسمی سفارت فرانسه و چندین ملک اروپایی داخل تهران است. اگر التماس قبض ویزای گردشگری فرانسه دارید، به جای کنسول فرانسه درون خیابان فردوسی تهران، به این کارگزاری رسمی مراجعه کنید و مدارک درخواست ویزای شنگن گردشگری را عرضه دهید. نکته ای که باید درنظر بگیرید این است که این کارگزار فقط نقش نماینده و قبض کنندۀ مدارک متقاضیان را دارد و هیچ نقشی در فرایند بررسی و تصمیم گیری اپلیکیشن ها نخواهد داشت. وی اف اس گلوبال، کارگزار هندی ده ها ایلچی گری مسکن در ایران از عموم سفارت اوکراین بوده و رابط سفارت مسکن ها و متقاضیان (applicant) محسوب می شود. این انبازی هندی، سال ۲۰۰۱ میلادی تاسیس شد و چند سالی است که درون ایران فعالیت دارد

برای ارائه درخواست ویزای فرانسه، به کارگزاری VFS GLOBAL مستقر در طبقه ۴ هروی سنتر تهران رجوع کنید. اگر ترانه شهود ویزای گردشگری فرانسه در تهران دارید، تنها طرز شما، مراجعه بوسیله دفتر وی اف اس گلوبال در هروی سنتر بوده و سفارت فرانسه درون تهران، پذیرش خواهان ویزای گردشگری یا ویزای تجاری یا ویزای دیداری ندارد. البته شما با ویزای گردشگری فرانسه می توانید تو اطراف های کوتاه مدت آموزشی شرکت کنید. چرا ویزای گردشگری فرانسه؟

فرانسه میعادگاه مُد و لباس گیتی و یکی از مقصدهای فوق العاده دیدنی برای گردشگری داخل قاره سبز است. سالانه میلیون ها نفر عازم اروپا می شوند تا از پشته برج ایفل به جوی سن و پاریس بنگرند و با گشت وگذار داخل کفش لوور، به تماشای تاریخ و تمدن های کهن از عموم تمدن پرافتخار پارسیان بنشینند و درون گالری های گران نرخ آثار هنری جهان، صبح را شب کنند. این زیبایی امروز پاریس مدیون پذیرش حقارت فرانسو ی ها در رژه تاریخی سپاه نازی در خیابان شانزه لیزه است. ولی فرانسه فقط پاریس محو! فرانسه آماج های گردشگری زیبا و جذابی، هم برای خلقت گردها و هم برای گردشگران خودمانی و شکم گردها (بخانه برگشتن لیون) دارد تا با هر بودجه ای، یکی از دیدنی ترین مقصدهای توریستی جهان را تماشا کنند. حصار ایفل تشبیه کردن گردشگری داخل قاره اروپا است. سالانه روستا ها میلیون نفر از گردشگران فرانسه برای عکس گرفتن با ایفل، رهسپار این منطقه پاریس می شوند. با مترو نیز می توان به این عمه خاص رسید.

فرانسه برای ما ایرانی ها، مقصدی نوستالژیک از زمان ناصرالدین سلطان قاجار است. امپراتور صاحبقران قصد داشت لاله زار تهران را همچون شانزه لیزه پاریس، زیبا و لبالب رونق کند و با اعزام دانشجویان و محققان ایرانی به فرنگ، مدرنیته را بوسیله جامعۀ سنتی کشور تقدیم کند. تو آن زمان، او توفیق چندانی تصرف نکرد، اما امروزه تماشاچی تبادلات فرهنگی و اقتصادی گسترده ای بین ایران و فرانسه درون حوزه های مختلف هستیم. همین که در ایران امروز، صدها هزاره هم وطن ایرانی واژه فرانسه را به خوبی مصاحبت می کنند و تجربۀ فرانسه گردی دارند، خود مدال دهندۀ علاقۀ ایرانی ها به فرانسه و تمدن و اتیکت این قلمرو است. البته نباید در این بین، تورقی درون تاریخچه مغرب زدگی مرحوم آل احمد را غصه فراموش کنیم.

خوب! اگر رهسپار فرانسه شدید و تنها بودید، می توانید از سایت لونلی پلنت، بخاطر خود غم سفر (TRAVEL BUDDY) محسوس کنید. چنانچه دربارۀ فرانسه و مقصدهای گردشگری اش مفروضات انعام ندارید، توصیه می کنیم به ارشد ترین اجتماع اینترنتی گردشگران جهان بروید و با فرانسه گردهای تریپ ادوایزر آشنا شوید. از نیکوترین کاباره ها و جمیع ها و مقصد های گردشگری و دانشگاه های فرانسه تا رمانتیک ترین روستاهای فرانسه تا اطلاعات هاستل ها و هتل ها و بوتیک های لاکچری را درون تریپ ادوایزر ظهر کنید.

اگر داخل مسیر فرانسه گردی تان خویش دارید با گردشگران متخصص سایر ملک ها در حوزه های مختلف آشنا شوید، حتما بوسیله رویداد هایی که هر هفته و هر ماه در شهر های مختلف فرانسه توسط اینترنیشن برگزار می شود طریق بزنید و مجانی تو آنها ATTEND کنید. برخی از این رویداد ها که تو کافه ها و مجتمع های شب هنگام پاریس و ده های بزرگ برگزار می شود، مخاطبان صدها و بلکه هزاران نفری دارد و شما می توانید با صد ها نفر از ده ها ملیت گیتی آشنا شوید.

اگر عزیمت شما بوسیله پاریس یا به طور کلی، شهرهای فرانسه در حد چند روز است، از ولایت ها هزار میزبان مهمان نواز فرانسوی استعمال کنید. آنها حاضرند در وزن چند شایسته کردن خواه چند روز، شما را بوسیله رخساره مجانی میزبانی (HOST) کنند. بله! به همین راحتی! با این کار، شما از مراجعه به hostel.com و hostels.com و expedia.com بخاطر روبرو کردن اقامتگاه ها، از کم قیمت تا متوسط، خلاص می شوید! هرم شیشه ای، ورودی کفش لوور پاریس، مملو مراجعه ترین موزه دنیا است

اگر دوست داشتید استیل زندگی فرانسوی ها را از نزدیک مشاهده کنید و با قوم ای فرانسوی زندگی کنید، به ایر. بی. ان. بی بروید، بناء های اجاره ایِ فرانسه را مشاهده و گزینۀ موردنظرتان را گزینش کنید. البته، داشتن کارت اعتباری ارزی برای پرداخت هزینۀ اجاره همچنین الزامی است.

خوب! تا اینجا اطلاعات جالبی دربارۀ فرانسه و فرانسه گردی در اختیار شما فراغت گرفت. اگر قصد گرفتن ویزای گردشگری فرانسه را دارید، ادامۀ این مطلب را از دست ندهید. کشورهای منطقه شنگن کدام اند؟

معاهده شنگن یکی از نیکوترین معاهده های تسهیل گردشگری و روابط بین الملل در قرن بیستم است. پرتقاضاترین ویزای جهان، ویزای شنگن است. این ویزا بخاطر ملاقات از ۲۶ کشور اروپایی برومند است. برابر این معاهده، ساکنان ۲۶ قلمرو و افرادی که ویزای تردد در این منطقه دارند، می توانند بدون کنترل مرزی تردد کنند.

شما ویزای شنگن هر کشوری را که در تهران دریافت کنید، باید ادخال شما اول بوسیله کشور صادرکنندۀ روادید شنگن باشد. مثلا اگر ویزای شنگن فرانسه را اخذ کردید، ورود شما باید اول بوسیله فرانسه باشد و از آنجا به نقاط دیگر بروید. داخل لب حال، می توانید مسافر ترانزیتی فرودگاه برلین باشید و از آنجا به پاریس پرواز کنید. قبرس، صربستان، اوکراین، انگلستان، روسیه، ترکیه و بلاروس، عضو منطقه شنگن نیست اما با داشتن گذرنامه این کشورها، امکان تردد آسان و عاری حاجت به اخذ روادید انگیزه ورود بوسیله منطقه شنگن وجود دارد.

شما نمی توانید با ویزای گردشگری فرانسه، اول باخبر وینِ اتریش شوید و سپس بوسیله پاریس بروید؛ این کار سبب جلوگیری از ادخال شما به اتریش خواهد شد. اگر ویزای شما SINGLE باشد، راست یک وهله ادخال به منطقه شنگن را دارید. چنانچه ویزای شما MULTIPLE باشد، شما می توانید به دفعات به منطقۀ شنگن بروید و از آن بیرون شوید. ویزای «مورد دخول» را با «S» S و «ویزای» چندبارورود را «با » M نشان می.

دهند کشورهای عضو این پیمان عبارت اند:

از اتریش، بلژیک، جمهوری چک، (دانمارک به جز حصه گرینلند و جزایر)فارو ، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، سوئیس، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، نروژ، (هلند به جز منطقۀ آرویا، کواسائو، سنت مارین و جزایر کارائیب)هلند ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا و.

سوئد ترکیه، قبرس، انگلیس، ایرلند، اوکراین و گرجستان عضو منطقه شنگن و تن انجمن اروپا. نیستند کارگزاری. وی. اف. اس

«گلوبال کارگزاری. وی. اف. اس» گلوبال مسئول رسمی اخذ مدارک متقاضیان ویزای گردشگری فرانسه در تهران. است این کارگزاری در هروی سنتر پایتخت واقع شده است و بخشی از کارهایی را انجام می دهد که ایرانیان قبلا در کنسول فرانسه باید طی می کردند مثل جمع آوری اطلاعات بیومتریک، عکس برداری، انگشت نگاری و بررسی صحت.

مدارک این کارگزاری هیچ نقشی تو غرض گیری روی پروندۀ درخواستی شما. ندارد پس نباید خواست خاصی از این کارگزاری داشته. باشید ایلچی گری فرانسه تو تهران، به سوا این کارگزاری، هیچگاه نمایندۀ رسمی یا غیررسمی دیگری داخل تهران یا دیگر شهرهای ملک. ندارد اگر با آگهی های ویزای شنگن تضمینی فرانسه مواجه شدید، مراتب را به پلیس فتای استان نگرش سکونت خود وقوف. دهید بپا باشید که شیادان از بی اطلاعی شما سوءاستفاده. نکنند مدارک موردنیاز بخاطر درخواست ویزای/گردشگری/کنفرانسی دیداری فرانسه مقیاس ویزای مالتی پل فرانسه را مشاهده می کنید که در سال ۲۰۱۸ میلادی صادر. شد طبق این ویزا، دارنده عبث دارد به مدت ۹۰ روز، از ۱۴ ژوئن تا ۱۰ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی در منطقه شنگن تردد. بطی ء این ویزا، multi بوده و type c. دارد شماره گذرنامۀ دارنده همچنین روی آن درج شده است و دارای هولوگرام، مهر سفارت فرانسه و صحه کنسول. است از این رو، جعل برچسب شنگن که اخیرا برای شهود ویزای مولتی پل کانادا انجام می شود، به راحتی قابل وقوف و پیگرد عرفی.

است مدارک زیر حداقل مدارکی است که باید به همراه داشته. باشید شاید کنسول فرانسه خواه. وی. اف. اس گلوبال از شما بخواهد که مدارک بیشتری را نیز نمایش. دهید عنصر ویزا با ۶ ماه حرمت که ۲ ورقه خالی داشته. باشد بهتر است رونوشت ویزاهای سابق را هم بوسیله همراه داشته. باشید ۲ قطعه (عکس چنانچه نداشته باشید بوسیله ازای هر عکس، باید تو VFS GLOBAL عکس). بگیرید گرفتن عکس در. وی. اف اس، مستلزم پرداخت نفقه به یورو. است پس یوروی خُرد به همراه داشته. باشید پر کردن اپلیکیشن درخواست ویزا. فرانسه این اقدام بهتر است به زبان فرانسه باشد، اما قهری حیات ندارد و می تواند بوسیله زبان انگلیسی تیمار لبالب. شود نمونه تکمیل فرم درخواست گذرنامه فرانسه را از اینترنت تحقیق. کنید رزرو محل اقامت تو مدت زمان درخواست ویزا در یکی از شهرهای (فرانسه از BOOKING). بگیرید معمولا ایلچی گری فرانسه، از هتلِ رزروکنندۀ محل اقامت شما استعلام نمی گیرد ولی بهتر است اطلاعات صحیح و واقعی با رزرو و شماره (رهگیری reservation) confirmation عرضه شود تا اگر سفارت فرانسه در تهران، عاشق میانه روی آزمایی مفروضات رزرواسیون شما شد، صحت اطلاعات را مشاهده. کند ترجمه رسمی کلیۀ صفحات (شناسنامه کارت ملی قهری). محو اگر همسر دارید، سند ازدواج هم مدرک خوبی بخاطر افزودن شانس اخذ ویزا. است بلیط رفت وبرگشت جت به مقصد فرانسه منطبق بر تاریخ رفت وبرگشت اعلامی در SCHENGEN. APPLICATION این مورد اجباری. است معمولا آژانس های گردشگری، بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزاره تومان برای صدور بلیط فوری ممهور بوسیله مهر آژانس دریافت می. کنند بیمه مسافرتی به مبلغ ۳۰ هزار یورو به ازای هر متقاضی؛ این را از آژانس هواپیمایی صادرکننده بلیط دریافت. کنید رقمش هم طبق تعرفه. است اگر با درخواست ویزای شما پیوستگی نشد، این سکه سزاوار سرزنش تسلیم. است رونوشت روادید قبلی درصورت (بود همه روی برگه A4). باشد اگر روی برگه A5 باشد،. وی. اف. اس گلوبال از شما نخواهد. پذیرفت تمکن مالی که سند آن به قیافه لاتین و ارزی از بانک های کشور دریافت می. شود تمکن مالی شما باید نشان دهد که پول لازم بخاطر سفر را دارید و آن جاه سرمایه و دارایی در ایران دارید که حاضرید به خاطرش به کشور. بازگردید البته این تمکن بهتر است بالای ۲۰ هزار یورو به ازای هر نفر. باشد ولی تعهد لازم خواه تعهد کافی برای اخذ ویزای فرانسه، تمکن مالی محو و عوامل دیگری حزن اهمیت. دارد موجود بودن ۱۰۰ تا ۱۲۰ یورو تو حساب شما بوسیله ازای هر روز ملاقات شما از. فرانسه این رقم هر سال دگرگونی می. درنگ گردش حساب ۳ماهه اخیر بوسیله. لاتین حتما از حسابی گردش بگیرید که بسیار از ۹۰ روز پیش، آن را افتتاح کرده. باشید شما می توانید در یکی از شعبِ بانک های کشور، احصائیه ارزی به دلار، یورو و ناجور امارات افتتاح کنید و سالانه بین ۳ تا ۵ درصد تیمار منفعت ارزی. بگیرید این حساب، یکی از گواهی های خوب بخاطر نشان دادن تمکن مالی شما. است باوجود این، موجودی ارزی حسابِ شما همان مقدار ارزی است که در شمار شما وجود. دارد مثلا چنانچه در شمار ارزی خویشتن ۲۰۰۰ یورو داشته باشید، همان ۲۰۰۰ یورو اعلام می شود، اما تمکن لاتین از شمار های ریالی، براساس بها مرجع بانک مرکزی است که با ارز آزاد فرق.

دارد هولوگرام دار بودن گواهی تمکن (مالی BANK) STATEMENT و صدور از طریق واحد بین المللی بانک خود، حداکثر تا ۱۴ روز قبل از تسلیم مدارک به. کنسول سعی کنید بیش از این زمان نباشد تا سفارت به جاه تمکن مالی تان وسواس. نکند تمکنی که متعلق به ۳۰ روز پیش است، احتمالا موثق. نیست شاید ایلچی گری از شما بخواهد که تمکن جدید عرضه. دهید شاید هم تمکن ضعیف یکی از عوامل رد درخواست ویزای شما. شود بخاطر: دانشجویان ترجمه رسمی گواهی اشتغال به یادگیری الزامی. است البته دانشجویانی که سابقه شنگن ندارند، اگر تمکن مالی ضعیف دارند و عزیمت آنها به فرانسه، اضطرار فراز ندارد، شانس قدری داخل وضعیت کنونی برای دریافت ویزای شنگن. دارند بخاطر: کارمندان ترجمه رسمی روزنامه مرخصی، برگردان رسمی گواهی سابقه تأمین مدنی و فیش حقوقی حتما باید ارائه. شود از سید بخواهید که شما را به ایلچی گری فرانسه معرفی. یواش آنچه خداوندگار باید در معرفی کردن نامه قید کند، بوسیله این شرح: است کتاب استخدام، مسئولیت سازمانی، کد سازمانی، شماره بیمه، حقوق ماهانه یا سالانه به دلار، مدت قرارداد، سابقۀ کاری در شرکت، اطلاع دادن اتحاد با مرخصی. ماهانه برای: مدیران ترجمه رسمی شالوده نامۀ شرکت یا مؤسسه یا سازمان، به همراه گواهی بیمه تأمین. اجتماعی اگر بیمه پرداز دایره تأمین اجتماعی نیستید و درون قوطی بازنشستگی یا صندوق فولاد یا دیگر مراکز، بیمه می پردازید، از همان نهاد، گواهی سابقه بگیرید و ترجمه رسمی اش. کنید برای خرد: ٖآموزان ترجمه رسمی معترف شغل بوسیله تحصیل تو مدرسه با تأیید ادارۀ آموزش وپرورش اجباری. است دانش آموزان باید بوسیله همراه قوم اپلای کنند و سرپرست و قیم سندیت اسپانسر مالی آنان در سفر. باشد بخاطر بازنشستگان لشکری و: کشوری آخرین امر بازنشستگی و فیش حقوقی الزامی. است برای: کسبه ترجمه رسمی پروانه تصرف و معرفی اتحادیه و معترف بیمه تأمین مدنی قهری. است اینکه شما بیمه اختیاری صاحبان حرف و مشاغل آزاد هستید، تأثیر منفی روی التماس ویزای شما به نسبتِ بیمه پردازان اجباری. ندارد به شایعات توجه! نکنید بخاطر: ورزشکاران ترجمه رسمی احضار نامه خواهان و پروگرام سفر ورزشی الزامی. است بخاطر: مهندسان پروانه زیبایی مهندسی خواه دیگر گواهی های فعالیتْ ضروری. است بخاطر: وکلا پروانه وکالت باید ترجمه رسمی و تسلیم. شود وکلا و قضات به نسبتِ دیگر صنوف، شانس مضاعفی برای دریافت گذرنامه. ندارند بخاطر فرزندان والا ۱۸: سال رضایت نامه محضری والدین الزامی. است این رضایت روزنامه باید ترجمه رسمی. شود برای: پزشکان گواهی مطب و نظام پزشکی الزامی است و باید ترجمه رسمی. شوند گواهی نظام پزشکی بخاطر ترجمه رسمی باید ممهور بوسیله مهر نظام پزشکی استان محل سکونت شما. باشد بوسیله روز بودن گواهی سابقه تأمین. اجتماعی حتی المقدور سعی کنید که ۱ ماه پیش از مراجعه به. وی. اف. اس گلوبال به سرود تسلیم (مدارک appointment)time ، گواهیِ بیمه ای گرفتن و برگردان رسمی اش. کنید با این کار، سابقۀ شما بیشتر نشان داده می. شود توجه کنید که برخی از شرکت ها بیمۀ جمعی را ۱ ماه دیرتر پرداخت می. کنند مربوط بوسیله ۳ ماه اخیر بودنِ فیش. حقوقی فیش حقوقی شما باید به روز. باشد ارائۀ دعوت نامه از اشخاص حقیقی یا حقوقی (فرانسوی اگر). دارید این گزینه وقتی لازم است که فردی تو فرانسه شما را احضار کرده. باشد اگر این طور شخصی شما را دعوت کرده باشد، بهتر است که اسپانسر مالی شما هم. باشد اگر احضار کننده شما در فرانسه محضر دارد، کپی کارت اقامت و ورق اول گذرنامۀ او باید عرضه. شود شانس فرانسه در این باره توضیحاتی منتشر کرده است که درون این ورق برازنده دسترسی. است خدمات. وی. اف. اس گلوبال به متقاضیان اخذ ویزا

فرانسه خدماتی که این کارگزاری هندی در تهران عرضه می دهد، فقط منحصر بوسیله ایلچی گری فرانسه نیست؛ بلکه سفارتخانه های جمهوری چک، نیوزیلند، نروژ، یونان، فنلاند، دانمارک، قطر، آفریقای جنوبی، قبرس (اروپایی)جنوبی ، مجارستان، هلند و اتریش نیز تاکنون به جمع کشورهایی پیوسته اند که خدمات خود را بوسیله این کارگزار هندی برون سپاری کرده. اند شما بخاطر دریافت گذرنامه گردشگری TYPE C باید بوسیله این کارگزاری مراجعه. فرمایید این کارگزاری از طبقه ۱۱ پاساژ پالادیوم تهران به مرتبه ۴ هروی سنتر نقل مکان کرده .



است، همان طور که درون عکس رفعت مشاهده می کنید، بخش فرانسوی سایت. وی. اف. اس گلوبال از سرنوشت های مختلفی تشکیل شده. است این بخش ها را بوسیله اختصار معرفی کردن می: کنیم بخش SCHENGEN : VISA شما را با ۴ جنس ویزا (گردشگری توریستی ، ورزشی ، ملاقات از دوستان ،) تجاری آشنا می کند و مدارک هریک از انواع ویزا را به شما یادآوری خواهد کرد؛ بخش ONLINE VISA APPLICATION: FORM قسمتی است که شما باید برای دریافت وقت از. وی. اف. اس گلوبال ایران پر کنید تا بوسیله شما وقت مصاحبه داده شود؛ بدون وقت مصاحبه، نمی توانید مدارک تان را استرداد کنید؛ حصه SCHEDULE IN: APPOITMENT توضیحاتی دربارۀ حین های تهی و نیز ملاحظاتی را داخل اختیار شما قرار می دهد که در زمان مراجعه به. وی. اف. اس گلوبال بوسیله عنوان مکانی امنیتی و خدماتی باید رعایت کنید؛ بخش BIOMETRIC DATA: COLLECTION به شما می گوید که براساس چه قانونی و چه روشی، داده ها بیومتریک شما بوسیله محض دخول به. وی. اف. اس گلوبال دریافت خواهد شد؛ بخش TRACK YOUR: APPLICATION بوسیله شما امکان می دهد که براساس شمارۀ رسید ویزا و تحویل مدارک، آخرین وضعیت اپلیکیشن خود را بررسی کنید؛ مدخل GENERAL: INFORMATION به شما اطلاعات لازم دربارۀ درخواست ویزای شنگن و خدمات عادی و ویژۀ. وی. اف. اس گلوبال را عرضه می دهد؛ بخش: FAQ پاسخ به سؤالات متداولی است که مراجعان پس از عودت مدارک.

دارند خدماتی که. وی. اف. اس گلوبال به متقاضیانِ ویزا فرانسه می دهد به تطویل والا: است ارائۀ وقت اینترنتی بخاطر زمان مصاحبۀ متقاضیان ویزا گردشگری فرانسه؛ ارائۀ خدمات اثرانگشت متقاضیان ویزا گردشگری فرانسه؛ ارائۀ خدمات عکس برداری از متقاضیان ویزا گردشگری فرانسه؛ دریافت هزینه ویزا گردشگری فرانسه؛ معاینه مدارک متقاضیان ویزا گردشگری فرانسه و اعلام رفع نقص؛ ارسال گذرنامه متقاضیان گذرنامه گردشگری فرانسه بوسیله آدرس.

درخواستی بنابراین، این مؤسسه هیچگاه خدمات مشاوره ای بوسیله متقاضیان گذرنامه گردشگری شنگن نمی دهد و فقط نقش رابط را ایفا می. کند هزینۀ خدمات. وی. اف. اس گلوبال به متقاضیان اخذ ویزا

فرانسه هزینۀ خدماتی که مؤسسه هندی. وی. اف. اس گلوبال در جوانمردی متقاضیان گرفتن ویزا صبر می دهد ۲۸ یورو. است چنانچه در زمان تحویل مدارک، حاجت به کپی از مدارک باشد، شقه یورو به ازای هر کپی و ۲ یورو بوسیله ازای هر عکس از متقاضی قبض می. شود همچنین، هزینه های درخواست ویزا فرانسه که باید به VFS GLOBAL پرداخت گردد تا این درخواست به سفارت تحویل داده شود، به شرح والا: است هزینۀ التماس ویزا نوع: TOURIST شصت یورو؛ هزینۀ درخواست گذرنامه فرانسه نوع: BUSINESS شصت یورو؛ هزینۀ درخواست ویزا فرانسه نوع بازدید از خانواده و (دوستان VISIT): FAMILY شصت یورو؛ هزینۀ درخواست گذرنامه فرانسه برای کودکان ۶ تا ۱۲: سال سی وپنج یورو؛ هزینۀ درخواست ویزا فرانسه برای کودکان زیر ۶: سال.

مجانی این نرخ ها ثابت نیستند و احتمالا هرسال تغییر می. کنند طبق اطلاع دادن هیئت قانونگذاری اروپا، هزینه صدور ویزای شنگن از ابتدا ژانویه ۲۰۲۰ میلادی، به ۸۰ یورو افزایش خواهد. یافت این احتمال حیات دارد که بتوان ویزای شنگن ۵ ساله قرین مولتی پل کانادا قبض. کرد چگونه از سر. وی. اف. اس گلوبال برای دریافت ویزای شنگن فرانسه اقدام

کنیم؟ اگر قصد شما برای سیر تکاملی به فرانسه، بازدید از دوستان و گردشگری و شرکت در کنفرانس ها و کارگاه های کنفرانسی و مشارکت تو نمایشگاه های صنعت و تجاری در این کشور و کشورهای دیگرِ عضو شنگن است و اقامت شما اندک از ۹۰ روز است، التماس ویزای گردشگری TYPE C. کنید ویزای TYPE D ویژۀ افرادی است که قصد اقامت بیش از ۹۰ روز در منطقه شنگن. دارند ویزای TYPE D ویزای اقامتی است و ویژۀ افرادی است که طالب اقامت بیش از ۹۰ روز در منطقه شنگن. هستند به این نوع ویزا، NATIONAL VISA نیز گفته می.

شود با ویزای گردشگری فرانسه نمی توانید کار خواه نکاح یا تحصیل. کنید بخاطر این اقدامات باید CATEGORY ویزای خویشتن را دگرگونی. دهید برای تقاضای ویزا گردشگری فرانسه، مبدا باید وقت (ملاقات APPOINTMENT) TIME. بگیرید این وقت بوسیله صورت اینترنتی عرضه می شود؛ یعنی شما مقدمه باید مشخصات زیر را به. وی. اف. اس گلوبال اعلام: کنید (معروفیت)NAME ؛ صیت (خانوادگی)SURNAME ؛ تاریخ (تولد DATE OF)BIRTH ؛ شماره (گذرنامه PASSPORT)NUMBER ؛ تاریخ انقضای (گذرنامه EXPIRY)DATE ؛ (جنسیت)SEX ؛ (ملیت)NATIONALITY ؛ تاریخ (سفر/ARRIVAL DEPARTURE)TIME ؛ مدت (اقامت DURATION OF)STAY ؛ شماره (وفاق)TEL ؛ (ایمیل)EMAIL ؛ نوع ویزای موردنظر که خود شامل موارد تحت:

است (Business Short) Stay / Tourism (Others Short) Stay Visiting Family and (Friends Short) Stay Study (Visa Short) Stay Family (Reunion Residence – Permit Long) Stay Work (Permit Residence – Permit Long) Stay Study (Visa Residence – Permit Long).

Stay درخواستی شامل داده ها ارتفاع که از روی گذرنامۀ شما تهیه شده باشد، بوسیله این نشانی ایمیل. کنید ظرف ۷۲ ساعت مفید پس از دریافت ایمیل شما، ایمیلی برای تان ارسال می شود که در آن، یک فایل PDF بارگذاری شده. است در این فایل، زمان و جا و روز لحظه/مصاحبه (دیدار APPOINTMENT) TIME شما و مدارکی که باید بوسیله همراه داشته باشید ذکر شده. است تصویری از APPOINTMENT CONFIRMATION LETTER یا نامه تأیید درخواست وقت

دیدار اگر قصد زناشویی با یکی از اتباع فرانسه را دارید، التماس خود را با اطلاعات رفعت به این نشانی ایمیل. کنید هم چنین، اگر گذرنامه سیاسی دارید، درخواست خود را به این عنوان ارسال. کنید اگر بوسیله اراده معاینات پزشکی و خدمات درمانی به فرانسه می روید، التماس پزشکی خویشتن را باید بوسیله این نشانی ارسال. کنید آنچه برای دریافت وقت مصاحبه از VFS جهت ویزا فرانسه باید بدانیم هر نفر باید جداگانه حین رجوع به وی اف اس گلوبال قبض. کند اگر خانواد ه ای ۵نفره هستید، باید ۵ وقت جداگانه درخواست. کنید هزینۀ درخواست ثانیه دیدار بوسیله یورو دریافت خواهد شد و نه ارز. دیگر به این موضوع توجه کنید و یوروی خُرد به همراه داشته. باشید فقط تا ۹۰ روز مانده به زمان مسافرت خود به فرانسه، فرصت دارید ثانیه مصاحبه. بگیرید از نخست ژانویه ۲۰۲۰، این فرصت به ۶ ماه افزایش یافته. است اگر برای گرفتن وقت مصاحبه با سؤالی روبه رو شدید، بوسیله@franceiran.vfshelpline com ایمیل بزنید و التماس خود را به واژه انگلیسی مطرح. کنید معمولا قید ۴۸ زمانه پاسخ تان را گرفتن خواهید. کرد بخاطر دریافت نفس می توانید یک ایمیل هم بوسیله عنوان ذکرشده ارسال. کنید در نامه شما باید اطلاعات گذرنامه ای تان مثل نام، نام خانوادگی، تاریخچه انقضای گذرنامه، ملیت، جنسیت، کتاب تولد، شماره تلفن همراه و تاریخچه عروج قید. شود در زمان دریافت نفس التماس ویزای گردشگری فرانسه باید ظاهر کنید که منظور شما از ویزای کوتاه مدت، ویزای BUSINESS است یا TOURISM خواه PRIVATE VISIT خواه/CONFERENCE. SCIENTIFIC چگونه وضعیت درخواست ویزای شنگن خود از. وی. اف. اس گلوبال را وارسی

کنیم؟ شما می توانید از روزی که مدارک را به کانترهای. وی. اف. اس گلوبال در هروی سنتر تهران تحویل داده اید و مشتاق گرفتن نظر کنسول فرانسه دربارۀ ویزای خود هستید، بوسیله سامانۀ-France Visas بروید و به قیافه آنلاین، آخرین وضعیت پروندۀ خود را بررسی. کنید البته، امکان دریافت علت رد یا قبولی ویزا و اعتراض آنلاین بخاطر تان مجهز. نیست سامانه-France Visas بخاطر وارسی وضعیت

اپلیکیشن همان نعوظ که در تصویر اوج مشاهده می کنید، بخاطر بررسی آنلاین آخرین وضعیت درخواست ویزای گردشگری فرانسۀ خود، باید به سایت رسمی TRACK APPLICATION. بروید در این سایت، همان گونه که در فلش نارنجی مشخص شده است، روی TRACKING APPLICATIONکلیک کنید تا صفحه ای باز شود که تو عکس زیر مشاهده می:



کنید در این ورقه از شما التماس می شود که کشوری را که درخواست ویزای فرانسه را از آنجا داده اید از عادت منوی آبشاری انتخاب. کنید با گزینش IR یعنی ایران و کلیک روی دکمۀ GO بوسیله صفحه ای ارجاع داده خواهید شد که عکس آن را درون مادون مشاهده می. کنید مشاهده وضعیت

اپلیکیشن در این صفحه از شما خواسته می شود که بوسیله منظور بررسی آخرین وضعیت بررسی اپلیکیشن تان جهت دریافت ویزای شنگن فرانسه، شماره (رسید REFERENCE) NUMBER و معروفیت خانوادگی خود را وارد و گزینۀ SUBMIT را کلیک. کنید رفرنس نامبر شماره ای است که به شما در کارگزاری. وی. اف. اس گلوبال در هروی سنتر به عنوان رسید دریافت مدارک داده شده.

است شما برای مراجعه بوسیله این کارگزاری تو روز دریافت گذرنامه، آن را باید همراه خود داشته. باشید با این روش بیدار می شوید که شرایط بررسی ضبط ویزای شنگن فرانسه شما بوسیله چه صورت. است چنانچه ویزا بوسیله شما داده شود خواه با درخواست ویزای شما موافقت نشود، این موضوع در این سامانه شایان مشاهده نیست و باید تا زمان ستاندن ویزا از VFS GLOBAL صبر. کنید در روز قبض گذرنامه چه باید

کرد؟ این سؤال زیاد رایجی. است شما برای دریافت (مدارک passport) collection یک پیامک یا ایمیل ستاندن خواهید. کرد تو این پیام به شما گفته شده است که خودتان یا نماینده تان باید با رسید اخذ مدارک، در هروی سنتر مجهز. شوید چنانچه از جانب کسی رجوع می کنید، باید نامه رسمی به همراه داشته.

باشید شما باید منحصرا بین روزگار ۳ تا ۵ عصر روزهای یکشنبه تا پنج شنبه به این مکان مراجعه. کنید کانترهای این مؤسسه مسئولیتی برای توضیح علت صدور یا لیس صدور ویزا. ندارند خدمات ویژه. وی. اف. اس گلوبال به متقاضیان ویزای

فرانسه در این مؤسسه، خدمات مافوق با پرداخت (هزینه بوسیله)یورو ، تو اختیار متقاضیان ویزا فرانسه قرار می: گیرد خدمات تالار PREMIUM، که تعجیل و تسهیل در فرایند بررسی التماس شما را درپی خواهد داشت و از ساعت ها معطل شدن داخل صف، خلاص می شوید؛ بدین منظور باید ۵۰ یورو پرداخت کنید؛ خدمات ارسال پستی گذرنامه، که شما را از رجوع به VFS GLOBAL داخل روز شهود (گذرنامه VISA) COLLECTION بی نیاز خواهد کرد؛ خدمات کپی؛ خدمات. عکاسی مترجمان موردتأیید سفارت فرانسه داخل

ایران چنانچه نیت دارید مدارک خود را به زبان فرانسه ترجمه کنید، می توانید بوسیله مترجمان رسمی موردتأیید سفارت فرانسه در تهران رجوع (کنید البته، ترجمۀ رسمی مدارک بوسیله زبان انگلیسی نیز امکان پذیر). است پاسخ به سؤالات متداول دربارۀ التماس ویزای گردشگری

فرانسه شاید درون زمان درخواست ویزای گردشگری فرانسه از طریق. وی. اف. اس گلوبال چنین استفسار هایی بخاطر تان ابداع: شود چگونه متقاضی شهود ویزا گردشگری فرانسه باید از صدور یا لیس صدور روادید مطلع

شود؟ توجه داشته باشید که پس از تحویل گذرنامه و ستاندن فیش دریافت مدارک، کانتر ها به شما برگه ای می دهند که روی آن زمان و مکان visa collection درج شده. است طبق توضیحات مندرج در همان برگه به. وی. اف. اس گلوبال رجوع کنید و ویزا خود را دریافت. کنید البته، پس از تحویل التماس خویشتن می توانید وضعیت پرونده تان را از وب سایتی که در بلندی توضیح دادیم، پیگیری.

کنید همچنین، چنانچه «گزینۀ خدمات قاصد برای» پاسپورت را تو طی فرایند تحویلِ التماس برگزیده باشید، گذرنامه شما پس از پردازش درخواست گذرنامه توسط سفارت، با قاصد به شما تحویل داده می. شود این خدمت بین ۱۰ تا ۱۴ یورو خرج خواهد. داشت این گزینه برای کسانی که خارج از تهران سکونت دارند، مناسب. است البته اگر دوست و آشنایی داخل تهران دارید، می توانید اصل رسید را به ایشان بسپارید تا در روز تحویل (گذرنامه)PICKUP ، رسید را تحویل دهد و گذرنامه شما را بگیرد و ۱۰ یورو را هم صیقلی. نکنید آیا درخواست ویزا برای بازدید شخصی، تا اینکه درصورتی که هزینه ها را میزبان پوشش دهد، نیازمند پول

است؟ طالب باید بودجۀ کافی بخاطر هزینه های غیرمنتظره داشته باشد، به ویژه که فرانسه سرزمین گرانی. است آیا روز ورود به فرانسه یکی از روزهای اقامت محسوب می شود و مقدر شدن عبث نمره (ویزا مدت زمان) دیدار

است؟ روز ورود بوسیله (فرانسه ARRIVAL) TIME و روز ترک (فرانسه DEPARTURE) TIME جزء مدت بازدید محسوب می. شوند زمانی که شخصی از طریق ناحیه دیگر تنه شنگن بوسیله فرانسه می رسد، مدت اقامت از تاریخچه پیوستن به منطقه شنگن حساب می. شود پس از ستاندن پاسپورت از VFS GLOBAL، چه اطلاعاتی را باید در آن بررسی

کنم؟ هر طالب باید فوراً اطلاعات درج شده در ویزای صادرشده را بررسی: کند نام و نام خانوادگی، عکس، مدت زمان اعتبار، تعداد روزها و تعداد دفعات مجازِ. ورود آیا با ویزای گردشگری فرانسه می نبوغ در این ملک تحصیل

کرد؟. خیر راهنمای فراگیری تو فرانسه را داخل.www.iran.campusfrance org. ببینید سایت کمپوس فرانسه سایتی عالی برای آشنایی با فرصت های تحصیلی فرانسه و ضابطه درخواست ویزای دانشجویی فرانسه است آیا با ویزای گردشگری فرانسه می نبوغ در این سرزمین فقره

کرد؟. نه اگر در زمان گردش در فرانسه تو دوره های آموزشی کوتاه مدت ثبت نام کنم، قانونی

است؟. بله در محدودۀ زمانی گذرنامه می توانید در این سرزمین تحصیل. کنید چنانچه التماس روادید گردشگری من رد شد، چه باید

بکنم؟ شما داخل یک بازۀ رمانی پدیدار ۲۱روزه مهلت دارید که بوسیله نظر سفارت از طریق مجاری قانونی تعرض. کنید سبب رد شدن درخواست ویزای شما در یک فرم به کلمه های انگلیسی و فرانسوی اطلاع دادن شده. است آدرس و حقوق بگیر که باید شکایت مکتوب خود را در بازۀ زمانی موردنظر ارسال کنید همچنین درون آن فرم صریح شده. است بنابراین، طبق اطلاعات مندرج داخل زمان گرفتن گذرنامه، شکایت. کنید جزئیات بیشتر را در همین گفتار توضیح داده. ایم اگر با التماس ویزای گردشگری فرانسه ام اتحاد نشود، هزینه ویزا استرداد خواهد

شد؟. خیر درخواست ویزای ۲۰روزه داده ام اما ویزای ۹۰روزه گرفته. ام عزیمت

چیست؟ سفارت بوسیله شما حداکثر زمانی را داده است که برای بازدید از منطقه شنگن درون قالب گذرنامه گردشگری TYPE C می توانسته ارائه. دهد شما می توانید تو بازۀ زمانی ۱۸۰روزه از زمان گرفتن ویزا، ۹۰ روز در منطقه شنگن تردد. کنید آیا امکان چند وهله ادخال بوسیله فرانسه

هست؟. بله این موضوع را داخل زمان تکمیل APPLICATION FORM ظاهر کنید و گزینه MULTIPLE ENTRY را. برگزینید چگونه نصیب و قسمت ستاندن ویزا گردشگری فرانسه را افزایش

دهیم؟ پاسخ به این سؤال آسان نیست؛ باوجود این، باید توجه کنید که افرادی که سابقه دریافت روادید شنگن ندارند و شنگن اولی هستند، به محنت می توانند ویزا فرانسه خواه سوئیس را. بگیرند برای اضافه نوبت دریافت روادید گردشگری شنگن از جمله فرانسه، به موارد ۱۰گانۀ ذیل توجه: کنید کلیه مدارک خویشتن را برگردان رسمی محترم کنید؛ چندی از این مدارک لازم است به تأیید وزارت خارجه و دادگستری همچنین برسند؛ مدارک شغلی شما باید شفاف و واضح باشد؛ مشخصات کارفرما همچنین باید با اساس نامه بی آرامی خوانی داشته باشد؛ چنانچه ملک خواه مغازه ای به نام (شماست تا اینکه ۱)دانگ ، با برگردان رسمیِ مدرک و مهر دادگستری ارائه دهید؛ هرقدر تمکن مالی شما بیشتر باشد، دولت دریافت ویزا فرانسه اضافه خواهد یافت؛ داشتن ویزای شنگن قول لازم خواه شرط کافی ستاندن ویزای شنگن فرانسه نیست؛ سفارت فرانسه باید از بازگشت شما بوسیله کشور، پس از اتمام زمان ویزا، مطمئن. شود پس با مدارک مثتبه و اصیل و مستدل، سفارت را کاملا تعبیر کردن. کنید مدارکی که می تواند بوسیله شما کمک نرم عبارت اند: از معترف مرخصی که بازگشت به حکم شما را توسط کارفرما تأیید کرده باشد، معترف ازدواج، سند ملک، سند مغازه، پروانه کسب، پروانه مطب، پروانه فعالیت (مهندسی از تزیین) مهندسی … و ؛ چنانچه یکی از اتباع فرانسه شما را فراخوانی کرده است، احضار او باید توجیه پذیر باشد و بین شما و دعوت کننده بستگی معناداری بود داشته باشد؛ ایلچی گری فرانسه را گول! نزنید مدارک ساختگی عودت نکنید و واقعیت را آن طور که هست، پیش روی کنید؛ اگر سابقه تحصیل و تردد به کشورهای مختلف جهان را داشته اید، اعلام کنید؛ فراگیری درون سوئد یا فنلاند یا فرانسه هیچگاه تضمینی بخاطر دریافت روادید شنگن فرانسه

نیست؛ توجه کنید که اگر مستخدم هستید، درون معرفی مجله کارفرما باید موارد زیر قید: شود تاریخچه استخدام شما مشخص شود؛ مدت زمان پیوستگی شده با مرخصی شما واضح شود؛ مسئولیت شما درون شریک نمودار شود؛ علت بازگشت شما پس از تکمیل زمان ویزا واضح شود؛ مثلا گفته شود که شما استراحت است درون مأموریتی داخل ِاستانی باهم اتحاد کردن کنید؛ میزان حقوق ماهانه صریح. شود فیش حقوقی و معترف حق بیمه تأمین اجتماعی، مستندات ادعای صیقلی حقوق ماهانه. است آدرس، تلفن، نمابَر و ایمیل سفارت فرانسه در تهران عنوان ایلچی گری: فرانسه تهران، میدان فردوسی، خیابان (فردوسی از رله مترو فردوسی استفاده)کنید ؛ تلفن سفارت: فرانسه ۶۴۰۹۴۰۰۰؛ نمابَر سفارت: فرانسه ۶۴۰۹۴۰۹۳؛ آدرس سایت سفارت: فرانسه://HTTP.ir.ambfrance org ساعت حکم سفارت: فرانسه ۸ تا ۴ عصر یکشنبه تا پنج. شنبه اطلاعات تماس وی اف اس گلوبال (تهران نماینده ایلچی گری) فرانسه عده: وابستگی ۸۵۳۱۹۴۷۶؛ پست: الکترونیک@FINLANDIRAN.VFSHELPLINE COM ساعات: کاری روزهای دوشنبه تا پنج شنیه از ۸ تا ۴ عصر؛: آدرس میدان (هروی گلستان)۵ ، هروی سنتر، طبقه ۴؛: سایت/com/FRANCE iran مخاطب!

افضل آیا شما هم به راهنمایی برای اخذ ویزای گردشگری، تجاری و تحصیلی فرانسه احتیاج دارید و شنگن اولی هستید؟ پس از مطالعه کامل مطالب این گفتار، پرسش خود را ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت بوسیله آن پاسخ. دهند فراموش نکنید که تحصیل رایگان تو فرانسه، اجازه اقامت دانشجویی همراه با کار آزاد. است پس از پرداخت مالیات به مدت ۴ سال، ویزای اقامت شما به permanent card و حق شهروندی و گذرنامه فرانسه خواهد.

انجامید دنیای تدریس و بورسیه تحصیلی و مهاجرت را تو سایت چطوردنبال.
اعتیاد جنسی یا زیاد فعالی جنسی اختلالی است که به افرادِ دارای افکار، اعمال و فانتزی های جنسیِ افراطی نسبت می دهند. این افراد بیش از سایرین تو فعالیت هایی مشابه تماشای فیلم های مستهجن، خویشتن ارضایی و فاحشه گری دربند می شوند و احتمالا شرکای جنسیِ متعددی دارند. به همین دلیل، معتادان جنسی در مدخل های مختلف زندگی مثل شغل و روابط مدنی پریشان حال هستند. شاید اکثر مردم بروز بسیار فعالی جنسی را شدید تلقی نکنند، اما آمار نشان می دهد حدود ۳٪ تا ۱۰٪ افراد بالغ در جامعه از اعتیاد جنسی رنج می برند. درون این مقاله به تشریح اعتیاد جنسی می پردازیم و علائم، دلایل و قاعده های تداوی آن را وا کاوی می کنیم.

حتما بخوانید:آزار جنسی داخل نگرش کار؛ ۶ تیر ای که خانم ها برای تشخیص این معضل باید بدانندبیماری پدوفیلی چیست؛ دلایل ابتلا و درمان آنساپیوسکشوال چیست؛ با ۱۲ نشانه افراد ساپیوسکشوال آشنا شوید

زیاد فعالی جنسی وضعیتی است که تواناییِ کنترل و مدیریتِ فعالیت های جنسی را از فرد سلب می بطی ء. افکار جنسیِ دائمی توانایی فقره کردن، حفظ کردن ارتباطات و انجام فعالیت های روزانه را کوچکتر تأثیر قرار می دهد.

اعتیاد جنسی را وابستگی جنسی، بیش فعالی جنسی و رفتار جنسیِ الزامی نیز می نامند. بسیار فعالی جنسی تو زنان، «نیفومانی» (شهوت شدید زنانه) و در مردان، «ساتیریازیس» (شهوت و نعوظ جدی مردانه) همچنین نامیده می شود.

اعتیاد جنسی شباهت هایی بهاعتیاد به مواد مخدر دارد؛ با این اختلاف که بی همتا به جای مواد، به فعالیت اختصاص ای معتاد است. بیش فعالی جنسی اختلالی پیش رونده است و بدون درمان وخیم تر می شود. این اعتیاد هم در مردان و هم در زنان شیوع دارد. حقایقی دربارۀ اعتیاد جنسی

اعتیاد جنسی مهارِ تمایلات جنسی و مدیریت رفتار های جنسی را نا امکان پذیر می یواش. علت این اعتیاد بوسیله صراحت مشخص حلق! اعتیاد جنسی می تواند زندگی فرد را والا سیطرهٔ خویشتن قرار دهد، ولی هیئت قانونگذاری های ذی صلاح (مانند انجمن روانشناسی آمریکا) هنوز این اختلال را [متشابه دیگر اختلالات قضیه] وضعیتی قابل امتیاز محسوب نکرده اند. رفتار های مرسوم در معتادان جنسی عبارت اند از: خودارضایی قهری (خودارضایی نه به دلیل حاجت جنسی بلکه به اجبارِ گرایش شدید درونی)، تماشای مداومِ فیلم های مستهجن (پورن)، عریان نمایی (برای جلب ِتوجه)، چشم چرانی، رابطه جنسی قطعی و خشن، و ناتوانی تو مهارِ فشارهای جنسی. رجوع به مراکز درمانی و گروه های خوددرمان (انجمن هایی مثل اتحادیه معتادان جنسی گمنام) در علاج این اختلال مفید هستند. اعتیاد جنسی چیست؟

انجمن درمان اعتیاد آمریکا (ASAM) اعتیاد را «بیماریِ جدی و مزمنِ سیستم پاداش دهی، انگیزش، حافظه و اجزای مرتبط با آنها در مغز» تمجید می کند. فردی که بسیار فعالی جنسی دارد، یا خویشتن را تو آمیزش جنسی غوطه می نرم یا میلی شدید (بیرون کردن) و غیرعادی او را به سمت آمیزش جنسی سوق می دهد. افکار معتادان جنسی مافوق سیطرهٔ فعالیت های جنسی است. این افکار آن چنان شدت می یابند که فعالیت ها و عملکرد های روزمره را مختل می کنند. اگر انگیختگیِ جنسی از کنترل بیرون شود، فرد در رویارویی با موضع های اجتماعی با اشکال رو به رو می شود.

گاهی افرادی با روابط جنسی سالم و لذت بخش نیز دچار تردید (اعاده افراطیِ افکار و اعمال جنسی) می شوند. این افراد گاهی به خود می آیند و متوجه می شوند اعمال و فانتزی هایی، که برای دیگران قابل پذیرش محو (تابو)، آنها را تحریک می کند.

داخل برخی مواقع نیز امکان پذیر است فرد دچار انحرافات (نا بهنجاری) جنسی بسان بچه آزاری باشد. البته این خمیدگی روند زیبنده تشخیص است. منحرف جنسی با محرک هایی تحریک می شود که برای اکثر مردم قابل پذیرش محو. خواهش جنسی به کودکان یا جنایت های شهوانی نمونه هایی از خمیدگی جنسی هستند. انحراف جنسی با اختلالِ عملکرد روانی و پریشانیِ مزمن همراه است.

اعتیاد جنسی تأثیرات مخربی پیاده شدن قوم ها، روابط و زندگیِ افرادِ درگیر می گذارد، اما بوسیله طور رسمی مصیبت شمرده نمی شود. یکی از محظور های تشخیص زیاد فعالی جنسی این است که افراد تمایلات جنسیِ متفاوتی دارند. انحصاری ممکن است شریک جنسی خود را به دلیل بالا برنده وجود داشتن طول های جنسی اش معتاد جنسی بداند! بخاطر تشخیص اینکه آیا اعتیاد جنسی اختلال است خواه نه، بوسیله تحقیقات بیشتری حاجت داریم. علائم اعتیاد جنسی



به یاد داشته باشید که فعالیت جنسی کمی تندرست و عادی از زندگی است. بیش فعالیِ جنسی وقتی شاق ساز است که آشفتگی فراونی برای بی نظیر به کود بیاورد و او را داخل خطر آسیب رساندن بوسیله خویشتن یا دیگران استراحت دهد.

با متکی بر استیناف های مرتبط با وابستگی به مواد مخدر تکاپو می شود مشخصات اعتیاد جنسی شناساندن شوند. تو بیش فعالی جنسی احتمالا همان سیستم پاداش دهی و خوش نویسی های عصبیِ مغز کوشا می شوند که داخل اعتیاد بوسیله مواد کوشا هستند.

البته معتادان جنسی به گوناگون متفاوت و متنوعی از فعالیت های جنسی اعتیاد دارند. به همین دلیل، ارائهٔ تعریفی دقیق از اعتیاد جنسی دشوار مرطوب همچنین می شود. این مغایرت فراخ تو نوع فعالیت های جنسی نتیجهٔ مهم دیگری نیز بوسیله همراه دارد: اعتیاد جنسی ناشی از وسواسی است که فرد را مجبور به ادا فعالیتی خاص می کند و سنخ فعالیت جنسی ابهت چندانی ندارد.

بوسیله رویت می رسد بیش فعالی جنسی با نوعی قاعده گذاری نیز همراه است. خودمانی جنسی قوانینی را طرح ریزی می یواش که به او عاطفه کنترل و احاطه پیاده شدن موقعیت می دهند؛ پس ازآن این قوانین را زیر پا می گذارد و قوانین جدیدی رویه می کند. فداکار از آماج های اعتیاد جنسی خویشتن ارضاییِ جبری (خود ارضایی پیاده شدن اثرِ احساس کره شدید درونی)؛ روابط و شرکای جنسیِ بی حد و رابطهٔ جنسیِ یک شبه؛ مشاهدهٔ مداوم فیلم های مستهجن (پورن)؛ رابطهٔ جنسی نا مصون (عاری کاندوم)؛ رابطهٔ جنسی مجازی (از ضابطه اینترنت، پیامک و …)؛ پرداخت خواه دریافت پول بابت رابطهٔ جنسی (فاحشه گری)؛ برهنه نمایی بدن؛ چشم چرانی. برخی از گرایش ها و رفتار های معتادان جنسی ناتوانی در مهار ضیق های جنسی و عزت به خطوط سرخ شرکای جنسی؛ جدا شدگی: به این معنا که عمل جنسی از دید روحی فرد را ارضا نمی کند؛ وسواس و پافشاری پیاده شدن جذب دیگران، عاشق وجود داشتن و فاتحه روابط عاشقانه جدید که اغلب فرد را بی آرامی زمان توقیف چندین رابطه می کند؛ عاطفه گناه و شرم؛ آگاهی دربارۀ جاهل قابل کنترل بودن فشار های جنسی و در ذات حال، جهالت از عواقب مالی، بهداشتی و اجتماعیِ آن؛ مجموعه ای دائمی از انقراض های مکرر داخل مقاومت دربرابر تکانه ها و فشار هایی که بی نظیر را بوسیله سمت روابط جنسی کور و ناشی از هرزگی سوق می دهند؛ ارتکاب فعالیت های جنسی، طولانی پر حرارت و اکید نمدار از چیزی که بی مانند قصد آن را داشته است؛ تلاش های فراوان بخاطر توقف، کاهش یا کنترل رفتار های جنسی؛ صرف کارمایه و زمان بی شمار برای ایفا رابطهٔ جنسی، شهوت رانی یا تجدید قوا (به تامل تجرید رفتن قوا در تجربهٔ جنسی قبلی)؛ ترک فعالیت های اجتماعی، کاری یا تفریحی بوسیله تفکر بیش فعالی جنسی؛ اختلال هیبت جنسی: اگر بی تا نتواند اعتیاد خود را ارضا نرم دستخوش پریشانی، بیم و بی قراری می شود و احتمالا رفتار تندی آمیزی بروز می دهد؛ ایفا فعالیت های جنسی داخل پاسخ بوسیله اختلالات روانی (مانند اضطراب، افسردگی، بی حوصلگی و کج خلقی) خواه رویداد های پر استرس زندگی.

استیناف های علمی نشان می دهند رابطهٔ استحکام بین بیش فعالی جنسی و مقبول خطر حیات دارد. روابط جنسی افراطی می تواند خطراتی مانند عفونت های مقاربتی و صدمات جسمانی یا عاطفیِ متعدد بوسیله همراه داشته باشد. اما باوجود تمامِ این عواقب، بیش فعالی جنسی خطر پذیری را به نوعی عادت تبدیل می بطی ء. عوارض جانبی اعتیاد جنسی



اگر اقدام جنسیِ جبری (شاگرد از فشار روانی شدید) درمان نشود، بی نظیر دچار احساس گناه قطعی و کمبود توکل بوسیله دم می شود. برخی از بیماران نیز با اضطراب و افسردگی حاد مواجه می شوند. دیگر عوارض جانبی اعتیاد جنسی عبارت اند از: مشکلات خانوادگی و فروپاشی بنیان خانواده؛ مشکلات مالی؛ عفونت های مقاربتی؛ عواقب حقوقی، درصورتی که بی تا اعمال غیر عرفی و خلاف عفت عمومی ای مانند برهنه نمایی داشته باشد. علل اعتیاد جنسی

انگیزه بروز اعتیاد جنسی به وضوح پدیدار نیست! ریشهٔ اعتیاد را باید تو مرکز پاداش دهی مغز ضربان و نهر کرد. احتمالا مقدر شدن هایی از عدد معتادان پاسخ های لذت آفرین را با ساز و فرمان های بقا اشتباه می گیرند!

«مغزِ میانی» (میان مغز یا مزانسفال) قسمتی از عدد است که مدیریتِ سیستم پاداش دهی و غریزهٔ بقای ما را برعهده دارد. با فعالیت جنسی، مقدار زیادی هورمون «دوپامین» (مسئول ابداع احساس سر سعادت) ترشح می شود. نشت هورمون دوپامین احساس لذت را داخل مغز فعال می کند. عدد معتادان بوسیله مغلوط عاطفه کیف را عاملی حیاتی برای بقا درنظر می گیرد!

ممکن است مقدر شدن «لوب پیشانی» (کورتکس پیشانی) در مغز معتادان جنسی توسط «عدد میانی» تضعیف شده باشد. «لوب پیشانی» مرکز منطق و اخلاق تو مغز است. [به همین برهان است که معتادان جنسی فقره هایی غیر اخلاقی یا جاهل منطقی انجام می دهند.]

پژوهش روی موش های آزمایشگاهی نشان می دهد رفتار جنسیِ جبری با قشر «لوب پیشانیِ میانی» در عدد مرتبط است. شاید این نتایج بتواند علل متجاوز فعالیِ جنسی در انسان را تاحدودی بی پرده یواش.

برخی از استیناف ها علامت می دهند که در خانواده های نا فرمان آمد، بروز اعتیاد جنسی و رفتار های منطبق با آن افزایش می یابد. همچنین ظن اینکه معتادان جنسی مورد سوء استفادۀ جنسی قرار پژمان باشند بیشتر از دیگران است.

تعداد قابل توجهی از معتادان جنسیِ درمان شده بیان کرده اند برخی از اعضای خانوادهٔ آنها محبوس نوعی اعتیاد بوده اند. متجاوز فعالی جنسی می تواند حزن زمان با دیگر انواع اعتیاد بروز بطی ء.

باوجود همۀ این تفاصیل، فداکار متخصصان معتقدند آشفتگی هایی همانند اضطراب، افسردگی و درگیری با آشنایان علت اصلی بروز اعتیاد جنسی هستند. در برخی موارد نیز مشکلات اخلاقی و عاطفه خجلت موجب ابراز اعتیاد جنسی هستند. فدایی افراد برای پرهیز از رویارویی با احساسات منفی ای مانند هم خواه شرم، از فعالیت های جنسی به مثابۀ مُسکنی موقتی مصرف می کنند. در هر حال، مراجعه به گویا درمانگر برای تنظیم عواطف و بوسیله دست آوردن بصیرت دربارۀ تمایلات جنسی طرز کار است. تشخیص اعتیاد جنسی



ممکن است علائم اعتیاد جنسی با علائم دیگر انواع اعتیاد مانند باشد، اما مقیاس های کنجکاو اعتیاد جنسی هنوز روشن نیست. بوسیله همین دلیل، مجموعه ای از متمایز های متفاوت برای امتیاز اعتیاد جنسی وجود دارد. براساس ویراست پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روند سندیکا رسا پزشکی آمریکا (DSM-V)، بیش فعالیِ جنسی به طور رسمی برازنده تشخیص نیست، بجهت شواهد کافی برای تأیید علائم آن بود ندارد.

اما تو ویراست دهمِ طبقه بندیِ بین المللیِ بیماری ها (ICD-10)، گروهی از مصیبت ها مدح شده اند که زیاد فعالی جنسی نیز در آنها هست. گروه F52.8 در این طبقه بندی این چنین تعریف می شود: «دیگر نا امر آمدی های جنسی که به موادی خاص یا وضعیت فیزیولوژیک شناخته شده ای مرتبط نیستند.» کششِ (رانش) جنسی بیش از حد و شهوت جنسیِ رفعت در مردان و نسوان تو همین دسته طبقه بندی می شوند.

بن رگ شناسی و رفتار شناسیِ سِمِل (UCLA) درون سال ۲۰۱۲ پژوهشی مفصل دربارۀ متجاوز فعالی جنسی عمل داده است. براساس یافته های این پژوهش، بخاطر به رسمیت شناختن زیاد فعالی جنسی بوسیله عنوان اختلالِ سلامت روان، فرد باید وضعیت مادون را دارا باشد:

«فانتزی ها، رفتار و امیالِ جنسیِ جبران شوندهٔ بی مانند باید بیش از ۶ ماه امتداد یابد. همچنین این علائم نباید به سبب عواملی مانند دارو ها، مصیبت دیگر، سوء مصرف مواد مخدر یا حملات مرتبط با اختلال دو قطبی روی دهند.»

هرچه نمونه های بیشتری از اعتیاد جنسی و عواقب آن پدیدار می شود، این اختلال بیشتر به مثابۀ شاق روانیِ حقیقی پذیرفته می شود. بیش فعالی جنسی خواه شهوت بی اندازه؟

تمیز اعطا کردن میان بیش فعالی جنسی و میل جنسیِ شدید دشوار است. دو ویژگیِ متمایز به متخصصان دستیار می کند اعتیاد جنسی را تشخیص دهند: شکستِ مداوم در مدیریت رفتار؛ دنباله اعطا کردن به اقدام عاری توجه به خسارت های آن.

متخصصان روان پزشکی می توانند میان «شهوت رفعت و الگویی از ارتباط بوسیله تحریک جنسی» و «اختلالات انحراف جنسی که احتیاج به درمان دارویی دارند» مبرا دهند. شاخص های پیشنهادی بخاطر امتیاز اعتیاد جنسی

حکیم «آویل گودمن» مدیر مؤسسهٔ روان پزشکی مینه سوتا در آمریکا ست. او معتقد است نشانه های اعتیاد جنسی مشابهِ اعتیاد به مواد مخدر است. بر این اساس، چنانچه الگوی اقدام جنسی خسران خواه پریشان حالیِ قابل ملاحظه ای خلق کند، فرد به متجاوز فعالی جنسی مبتلا ست.

بخاطر تشخیص اعتیاد جنسی، بی تا باید حداقل ۳ مورد از ویژگی های زیر را به مدت یک سال بروز دهد. این ویژگی ها با «آستانهٔ تحمل» و «قدرت کنترل خویشتن» مرتبط هستند. با تبدیل شرایط فرد به علت اعتیاد جنسی، این ویژگی ها تغییر نمی کنند: برای دستیابی بوسیله احوال مطلوب باید تعداد و شدت اعمال جنسی را افزایش داد؛ چنانچه سطح خواه شدت اعمال جنسی ثابت نگه داشته شود، احوال مطلوب مولود نمی شود؛ معادل اعمال جنسی به سندروم ترک اعتیاد (شامل تغییرات و درد های جسمانی و روانی) می انجامد؛ بخاطر جلو گیری خواه گشایش علائم ترک، بی همتا به اعمال جنسیِ مشابهی روی می آورد. دیگر ویژگی های احتمالی عبارت اند از: عمل فعالیت های جنسی، طولانی برنده و جدی نمدار از چیزی که فرید قصد آن را داشته است؛ میلی دائمی فرید را به قطع نمایاندن خواه مهارِ اعمال جنسی ترغیب می کند یا تلاش های فرد بخاطر این امر با نا کامی رو به رو می شود؛ صرف زمان مفرط جهت آماده سازی خود برای انجام اعمال جنسی یا تجدید قوا به خاطر اعمال جنسی قبلی؛ ترک یا کاهش فعالیت های اجتماعی، شغلی یا تفریحی بوسیله علت انجام اعمال جنسی؛ امتداد اعطا کردن به اعمال جنسی باوجود آگاهی از ایجاد یا تکثیر مشکلات دائمیِ جسمانی یا روند.

البته باید نقش نزاکت در تعریف اعتیاد جنسی و بیش فعالیِ جنسی را مدنظر قرار عدل. درون اتیکت هایی که رویت مثبت رطوبت بوسیله فعالیت های جنسی هست، مقدور است بسیاری از این فعالیت ها هراسناک شمرده نشود. درمان اعتیاد جنسی



تداوی اعتیاد شاق است زیرا بی همتا خودمانی اغلب برای سرمشق های فکری و رفتاریِ خود منطق تراشی و تفسیر بافی می کند. شاید معتاد جنسی حتی حیات دشوار را اندوه انکار درنگ! هدفِ علاج اعتیاد کاهش امیال شدید برای برقراری روابط جنسی و تحصیل روابط سالم است.

فدایی از اسلوب های درمانیِ موجود عبارت اند از: اداره های خود درمانی متشابه انجمن معتادان بی نام با ارائهٔ برنامه ای ۱۲مرحله ای در خود مدیریتیِ وضعیت بوسیله فرید یاری می رسانند؛ دستور کار های بستری شدن برای درمان برای افرادی که اختلالات مربوط بوسیله اعتیادِ متنوعی دارند مفید است: بی نظیر معتاد در مؤسسهٔ مطلوب خود زندگی می کند و درمانگران متخصص به وضعیت او جستجو می کنند. رفتار درمانیِ شناختی (CBT) با ارائهٔ سیاق های متنوع برای تحول رفتار به فرد مدد می رسانند: این راه بی مانند را بخاطر جلوگیری از عقب نشینی کردن و دستور کار ریزیِ مجددِ رفتارجنسیِ آسیب زا مجهز می کند؛ دارو های تجویزی متشابه «پروزاک» (Prozac) را می توان برای کاهش تمایلات جنسی فتوا کرد: البته این دوا را اداره طعام و داروی آمریکا (FDA) بخاطر درمان این اعتیاد تأیید نکرده است. برخی دیگر از راهکار های گشایش بیش فعالی جنسی از این قرار ند: بازسازی روابط تخریب شده؛ مدیریت استرس و اضطراب؛ هویدا کردن عواملی که افکار یا اعمال جنسیِ قهری را کوشا می کنند؛ جایگزین نمایش دادن فعالیت های جنسی با دیگر فعالیت هایی که آسیب های کمتری دارند.

حمایت دوستان و خانواده نقشی حیاتی در فرایند بهبود شخص معتاد دارد. دریافتن و تحملِ اعتیاد جنسی به جهت ماهیتِ رفتاریِ آن برای دیگران دشوار است. این دشواری زمانی تکثیر می یابد که اعتیاد پیش از آغاز درمان، بوسیله روابط بی تا با سایرین آسیب خورده باشد. باوجود این، شبکه ای از امن جانانه به کاهش اقدام مخرب و احتمال عود نمودن اعتیاد دستیار شایانی می کند. در ادامه بخوانید: انحراف جنسی خواه پارافیلیا چیست؛ علت، علائم و وضع های تداوی آن

مقاله صوتی

مدت ۲ روزگار و ۲۰ دقیقه قالب فایل MP3 گوینده مژگان اصغری ظرفیت ۴۹ مگابایت تعداد فایل ۱۰ فایل صوتیمجموعه صوتی علائم، پیشگیری و درمان بیماری ها



صلح و صفا ارزشمندترین دارایی انسان است

9،000 تومان مشاهده مقاله صوتی
عموما عباس معروفی را با خارق العاده ادبی اش، سمفونی مردگان می شناسند اما مخاطبانی که سال هاست او و قلمش را تعاقب می کنند، می دانند که سمفونی مردگان و در کل، مهارت نوشتن، تنها هنر عباس معروفی محو. او از دیرباز داخل ماخذ های فرهنگی و هنریِ زیادی فعالیت داشته و دارد. تو امتداد و در این مطلب قصد داریم بیشتر با او، زندگی پرفرازونشیب و سایر فعالیت های هنری و ادبی اش آشنا شویم.

حتما بخوانید:معرفی تاریخ دختری که از چنگال داعش گریختمعرفی کتاب روی ماه خداوند را ببوس تصنیف مصطفی مستورکتاب بوف کور اثر صادق هدایت؛ داستانی فراواقعی از چالش های ذهنی یک راوی از کودکی تا جوانی

عباس معروفی، نویسندهٔ برجسته و صاحب سبک کشورمان، اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد. او فرزند ساکت و حرف شنوایی کن خانواده ای مرفه در محله ٔ بازارچه ٔ مشاور السلطنه وجود. بیشترِ کودکی خویشتن را در پیاده شدن مادربزرگش در همان محله گذراند و دوران دبستان را با توفیق پشت سر گذاشت.

عباس دیپلمش را در رشته ٔ ریاضی از دبیرستان «مروی» گرفت. پس ازآن از سربازی، در رشته ٔ ادبیات دراماتیک در «دانشکده هنرهای دراماتیک تهران» مشغول به تحصیل شد. از همان سال های نوجوانی در مغازه های پدرش مبتلا بوسیله کار بود، از طلاسازی گرفته تا بی آب شویی و عطاری. اما رویای او چیز دیگری بود؛ او نویسنده شدن را داخل روال می پروراند. نویسنده شدن

فرع به داستان و مطالعۀ آثار نویسندگان بزرگ از همان عهد مدرسه، عباس معروفی را بوسیله نوشتن و دنیای نویسندگی نزدیک کرده بود. در سال ۱۳۵۴، یعنی زمانی که او هجده سال داشت، با محمد محمدعلی (نویسندۀ معاصر) آشنا شد. همین آشنایی بیش ازپیش او را بوسیله سمت نویسندگی سوق داد. چهار سال بعد، در سال ۱۳۵۸، پس از سعی های فراوان برای برقراری وفاق با هوشنگ گلشیری (نویسندۀ معاصر)، توانست با او ملاقات درنگ و استاندارد ای از تالیف هایش را به او مدال دهد. بعدها با جلب رضایت گلشیری و اجازه بخاطر شرکت در کلاس های ادبیات نویسی اش، راه صنف ای شدن در نویسندگی را درپیش گرفت. او همچنین درون همین سال با محمد سپانلو (شاعر) آشنا شد و زیرِنظر او به نگاشتن ادامه داد.

عباس معروفی بالاخره در سال ۱۳۵۹ موفق شد بدوی مجموعه از داستان هایش به نام «روبه روی آفتاب» را منتشر کند. عباس معروفی داخل قامت کوشا فرهنگی

فعالیت های ادبی عباس معروفی فقط به مرزوبوم ٔ نویسندگی محدود نمی شوند؛ او یازده سال در دبیرستان های هدف و خوارزمی تهران بوسیله تدریس رمان مشغول حیات و تو سال ۱۳۶۹ با تأسیس روزنامه ٔ ادبی «گردون» به فعالیت داخل زمینهٔ مطبوعات ادبی صیقلی.

مدیریت هنری از دیگر کارهایی بود که عباس معروفی از سال ۱۳۶۶ به آن مشغول شد. مدیر ارکستر سمفونیک تهران، مدیر روابط عمومی و مدیر اجراهای صحنه ای از جملۀ این مسئولیت ها بودند که حاصل گیرایی برگزاری کنسرت های اضافی در کشور بود. او نیز در همین بازهٔ زمانی، مجله ٔ موسیقی «آهنگ» را منتشر کرد که از عموم فعالیت های ارزشمند او در شالوده ٔ موسیقی وجود. سبک تالیف ها

عباس معروفی تو روایت داستان صاحب سبک است. خیر اینکه نوشته هایش صرفا در قسمت قسمت کردن خاصی قرار بگیرد؛ بلکه او بیشتر بوسیله سبک خودش می نویسد. اگر با سبکِ نوشتن او آشنایی چندانی نداشته باشید، معمولا تاریخچه هایش را در همان ده، پانزده صفحۀ ابتدا رها می کنید. غریزی است که کسی بوسیله مرحلۀ لذت از داستان های ناب عباس معروفی دست می یابد که با خامه او آشنا باشد یا دست کم قدری تو خواندن صبور باشد.

تلخی و گزندگی بخش جدانشدنی آثار اوست. او با چنان قلم ماهرانه ای این تلخی را چکه قطره بوسیله مخاطب می چشاند که هیچ گاه، حتی پس از سال ها، رمان ها و حال وهوای کتاب هایش از یاد مخاطبان نمی رود. درواقع، تلخی روایت های او تلنگری است برای اینکه بیشتر بوسیله خودمان بیاییم و آدم ها ی دوروبرمان را بهتر ببینیم و بخاطر داشتن جامعه ای بهتر، بیشتر تلاش کنیم.

موضوع داستان های او از قلب اجتماع برمی آید. او می کوشد با نشان دادن عمق دردِ آدم های داستانش، مخاطب را خیر فقط به همدردی، که بوسیله تامل بی قراری وادارد. او با بهره گیری از توصیف دقیق شخصیت ها، روایت ادبیات از زوایای مختلف، جریان سیال حافظه (روشی که در آن، نویسنده می کوشد متراکم افکار، خاطره ها و تداعی هایی را نشان دهد که به طور طبیعی و عاری ترتیب حساب دان درون حافظه شخصیت داستان می گذرد )، فلش بک های به موقع درون لحظه روایت و گاه زبان متلک و ریشخند دربارۀ شرایط جامعه، به نظام های حکم و البته تأثیرگذاری قلمش می افزاید.

شخصیت هایی که او برای نوشتن از آنها مشت به خامه می شود به نوعی قربانی جامعه و شایسته کردن خودشان هستند. درواقع، او از آن شخصیت ها به مثابۀ نمادی از جامعه ای بزرگ برنده استفاده می کند؛ تقریبا می توان گفت در هر دوره ای از این دست آدم ها وجود دارد. شناساندن آثار

معروفی اولین مجموعه داستانش را در اوایل انقلاب منتشر کرد. در این ایام، خامه او تازه راه بی ریا بود و البته همچنان تو کلاس های هوشنگ گلشیری شرکت می کرد. تو سال ۶۳ نوشتن رمان معروفش، «سمفونی مردگان» را آغاز کرد، اثری که عمده شهرتش به علت آن است. نزدیک بوسیله پنج سال طول کشید تا این کتاب به طبع برسد. داخل همین مدت، او اندوه زمان مبتلا نوشتن کارهای دیگری بود که قبل از سمفونی مردگان منتشر شدند. از جمله ٔ این آثار نمایشنامه های «وَرْگ»، «دلی بای و آهو»، «تا کجا با منی» و مجموعه داستان «آخرین سراب برتر» بودند.

بعد از آنکه او با تاریخچه «سمفونی مردگان» حسابی سروصدا کرد و شناخته شد، همچنان به نگاشتن ادامه عدالت. کتاب هایی نوشت که «سال بلوا»، «تماما خصوصی»، «فریدون سه پسر داشت» و «ذوب شده» از جملهٔ محبوب ترین آ نها هستند. سمفونی مردگان، شاهکار عباس معروفی

«سمفونی مردگان» عالی ترین و شناخته شده ترین پی عباس معروفی است. این پی داستان خانوادهٔ تاجری اردبیلی را روایت می کند، خانواده ای که نکبت هایشان تمامی ندارد. رویدادهای کتاب هم زمان با جنگ جهانی دوم و اوضاع به شدت آشفتۀ سرزمین و مردم رخ می دهد.

تاریخچه از چهار موومان تشکیل شده است که هرکدام از زاویۀ دید متفاوتی روایت می شوند. شخصیت پردازی قوی از ویژگی های بارز کتاب است. خواننده به راحتی با شخصیت ها وابستگی برقرار می یواش و هم گوهر پنداری می کند. عشق، اثرات مخرب جنگ، جهل و ناآگاهی جامعه، حسادت و برادرکشی از شاخص ترین موضوعاتی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.

غم و بدبختی در این تاریخ پایان ندارد. اصلا دبیر اراده ندارد که ماجرایی را فاتحه و در جایی تمامش بطی ء. او تو ورق به صفحۀ کتابش روایت دردی را آغاز می کند که سرانجام ندارد. او درد را به قدری تأثیرگذار به مخاطب نشان می دهد که حتی چند روز بعد از اتمام کتاب می توان غمِ ناشی از روایت او درون این کتاب را حس کرد. این همان چیزی است که هنر نویسندگی عباس معروفی را مدال می دهد.

«به درخت های خشک پیاده رو خیره شد .برف شاخه ها را خم کرده بود و در بارش سپس حتما می ضعف موجودی. آدم ها هم قرین درخت ها بودند. یک برف سنگین همیشه بر شانه های مردم ها وجود داشت و سنگینی اش تا خزنده دیگر حساسیت می شد. قباحت اش این وجود که آدم ها فقط یک بار می مردند و همین یک بار چه فاجعۀ دردناکی بود.» (ص۱۷)

***

«من نمی دانم آیا مادرش اندوه او را به اندازۀ غلام یار داشت؟ آیا کسی می تواند بفهمد که شناخت داشتن او چه لذتی دارد و آدم را به چه ابدیتی نزدیک می کند؟ مردم پُر می شود؛ جوری که نخواهد بوسیله چیز دیگری تامل کند؛ نخواهد دلش بخاطر آدم دیگری بلرزد و هیچ گاه دچار وسواس نشود.» سال بلوا



«سال بلوا» دیگر اثرِ بیشترشناخته شدهٔ معروفی است. این کتاب روایتی از وضعیت زنان در جامعه است. نگاه جامعه به زن بوسیله منت داخل این تاریخچه بوسیله تصویر کشیده شده و بوسیله نحوی نقد شده است. رمان دربارۀ دختری به معروفیت «نوشا»، دختر یک سرهنگ است. نوشا در ابتدای جوانی مشتاق حسینای تنگ گر می شود؛ عشقی رؤیایی به خوبیِ دریافتن خوب بوی خاک. اما این همه ٔ ماجرای نوشا زدودن. او از شروع زندگی انعام داشته است، ولی زندگی بوسیله ممارست روی دیگرش را بوسیله او نشان می دهد.

مردسالاری، پایمال شدن حقوق انسانی زنان و نگاه ابزاری بوسیله آنها و عشق ممنوعه از عموم موضوعات محوریِ تاریخ هستند. آنچه هنگام خواندن این کتاب بسیار ازهرچیز به چشم می آید، نوع روایت آن است. سخن سنج از سیلان سیال ذهن و رفتن به زمان های مختلف استفاده کرده است. مخاطبی که عباس معروفی را چندان نشناسد، در ابتدا کتاب را کمی گنگ می یابد؛ رفته رفته با بیشتر فراغت گرفتن در جریان کتاب، بیشتر و بهتر ادبیات را غصه درک می کند و اندوه لذت می سرما.

«بچه که بودم خیال می کردم همه چیز مال من است، گیتی را آفریده اند که من سرگرم باشم، آسمان، زمین، پدر، مادر، درخت ها، اسب ها، کالسکه و حتی آن گنجشک ها برای سرگرمی من به وجود آمده اند. بعدها یکی یکی همه چیز را ازم گرفتند. مایعی درون رگ هام جاری حیات که می گفت این مال شما نیست، اسایش باشید. پسری که عاشق کبوترها و خرگوش ها بود، خودش را به درختی دار زد. چرا؟ مادر گفت بماند بخاطر پس ازآن. کاش تولد من هم می مانْد برای بعد؛ بوسیله کجای دنیا برمی خورْد؟» تماما مخصوص

«تماما مخصوص» داستان زندگی روزنامه نگاری ایرانی بوسیله نام «عباس ایرانی» است که به بنا به دلایل سیاسی، مجبور به مهاجرت از کشور می شود. با توجه به شباهت نام شخصیت واقعی تاریخ با نویسنده، تو ابتدا این نحو به رویت می رسد که با شعر زندگیِ خودِ عباس معروفی روبه رو هستیم؛ البته این طور ازاله. تاریخچه ۴۸ فصل دارد و می نبوغ گفت محوریت موضوعِ آن مهاجرت اجباری یا به عبارتی تبعید است. این بار هم درون این کتاب، معروفی با استفاده از جریان سیال ذهن، داستانش را روایت می کند. به نظر می رسد چنین شیوه ای بخاطر علامت دادن آشفتگی و حس غربت مهاجران بیش هم مناسب باشد.

«هی! مردم درون تنهایی است که می پوسد و پوک می شود و خودش هم حالی اش ازاله. می دانی؟ تنهایی مانند تهِ کفش می ماند؛ یک باره نگاه می کنی می دماغ سوراخ شده. یک باره می فهمی که یک چیزی دیگر تراشیدن. بیشتر مردم های دنیا در هر شغلی که باشند از خودشان هرگز نمی پرسند چرا چنین شغلی دارند. چیزهای دیگر غصه هست که آدم تعاقب دلیلش نمی گردد. یکی اش مثلاً تنهایی است.
مفرط ها خاطر می کنند سلامتی مبصر ترین نعمت است، ولی پر اب در اشتباهند. وقتی سالم باشی و در تنهایی دست وپا بزنی، آنی ناتندرست می شوی، بدترین نحوست ها می آید سراغت، غم از درودیوارت می بارد، کپک می زنی. کاش ناتندرست باشی ولی عزب نباشی.» مهاجرت و فعالیت های بیرون از قلمرو

درون اوایل دهه هفتاد (۱۳۷۳-۱۳۷۴) مجوز پاشیدن گردون و مجله ٔ ادبی گردون لغو و به دنبال آن معروفی از هرگونه فعالیت منع شد. بعد از آن حیات که عباس معروفی ناحیه را بوسیله مقصد آلمان ترک کرد. او درون آنجا مدتی داخل «بنیاد هاینریش بُل» مشغول به فقره شد و پس از آن هم درون هتلی علت گذران زندگی فقره کرد.

یک سال سپس از مهاجرت، او انتشار کرسی را در خارج از ناحیه مجددا گونه اندازی کرد. درون این دوره، او با اشاعه کتاب های اضافی نقش بسزایی در معرفی آثار ایرانی در خارج از کشور داشته است.

او بعدها در سال ۱۳۸۲ کتاب فروشی ای به نام «خانهٔ تاریخچه راهنمایی» در خیابان کانت برلین تأسیس کرد. در سایت عباس معروفی، ماجرای تأسیس این کتاب فروشی و برهان این نام گذاری این روش روایت شده است: «نویسندۀ بزرگ ایران، صادق هدایت ، وقتی در هتل کانت، خیابان کانت برلین اقامت داشت، این شهر را برای داشتن یک کتا ب فروشی ایرانی ، مستعد یافت، غرض گرفت یک تاریخ فروشی تأسیس کند؛ به دوستی مجله نوشت و از او کمک خواست، اما این خواسته اش نظری نشد، و او به پاریس رفت و سرانجام درون آنجا به عمر اش پایان قسط. هفتاد سال پس ازآن داخل سال ۲۰۰۳ ادیب و نویسندۀ ایرانی ، عباس معروفی ، آرزوی راهنمایی را نظریه کرد و در همان خیابان کانت یک کتاب فروشی بوسیله شهرت و برای ”هدایت” تأسیس کرد و به آرزوی او ملبوس ٔ ایفا پوشاند.»

او درون مصاحبه ای، دربارۀ این کتاب فروشی گفته است: «کتاب فروشی جلال ست که پنج کلاس هنری، ادبی، فرهنگی در آن برقرار است. واقعا یک آکادمی هنری ست که بوسیله هیچ شخص و جایی رابطه ندارد. مال خودم است و یکروز یازده ساعت در آن کار می کنم.» جوایز و افتخارات عباس معروفی

جوایز و افتخاراتی که این نویسندۀ ارشد ایرانی کسب کرده است عبارت اند از: جایزه هِلمن/ هامِت (مشترک با هوشنگ گلشیری)، ۱۹۹۶؛ جایزه روزنامه نگار آزادۀ سال، هیئت قانونگذاری مجله نگاران کانادا، ۱۹۹۶؛ جایزه بن انتشارات ادبی فلسفی سورکامپ بخاطر رمان سمفونی مردگان، ۲۰۰۱؛ اجرت بنیان ادبی آرنولد تسوایگ، ۲۰۰۲. در ادامه بخوانید: آشنایی با محمود طالع آبادی؛ عمر نامه و استیل آثار او
شاید در نگاه اول، دنیای طبیعت متفاوت با کلاس فراگیری ریاضی بوسیله رویت برسد؛ اما این زیبایی ها از نظم برخوردار هستند و یکی از بهترین کدشکن های جهان بوسیله کلید این راز پی برده حیات.

آلن تورینگ بیشتر در جنگ جهانی دوم و بوسیله خاطر رمزگشایی پیام آلمانی ها با سامان معمای خود به معروفیت رسید؛ اما این دانشمند تأثیرگذار پیش از مرگ نابهنگامش داخل سال ۱۹۵۴ بوسیله رابطه ی بین صنع و ریاضیات هم پی برد. موضوع آخرین مقاله ی او که به یکی از نظریه های اساسی زیست ریاضی تحول شد، حس چگونگی عملکرد سازوکارهای طبیعی ازطریق معادلات وصف کننده ی آن ها بود. این سازوکارها طیف وسیعی شامل تغییرات انباشتگی راه ها تا رشد تومورهای سرطانی را درون بر می گیرند.



بوسیله عقیده ی تورینگ، از دیدگاه ریاضی می توان ازطریق نفوذ کردن پیش بینی پذیر دو ماده ی شیمیایی با یکدیگر به توصیف شکل ها و الگوهای طبیعی پرداخت. بخاطر شهید می نبوغ پوست یوزپلنگ را به جنگل خشکی تشبیه کرد که در نقاط مختلف آن آتش سوزی رخ داده است. از طرفی مواد کیمیایی خنثی کننده ی آتش و اطفای حریق هم اثر مشابه پوست یوزپلنگ بجا می گذارند.مقاله های مرتبط:کشف پاسخی تازه برای معمای راه راه وجود داشتن پوست گورخرهابیوگرافی آلن تورینگ، پدر ادراک بدلی و علوم کامپیوتر مدرن

مهم تر از هرچیز، بخاطر تولید این طور الگویی، سرعت ماده ی شیمیایی بازدارنده ی آتش باید تند تیز از ماده ی شیمیایی فعال کننده ی آتش باشد. چنانچه بی حد کند باشد، محرک کیمیایی پیروز می شود و منجر به تولید رنگی یکپارچه و یکدست می شود. تورینگ با دو تطبیق علامت عدالت کدام الگوها در مولود ی غلظت دو ماده ی شیمیایی و سرعت جابجا شده پخش آن ها به وجود می آیند. محلول معادله های پیچیده با ماشین های محاسباتی در آن زمان کار دشواری بود، اما تورینگ این وظیفه ی دشوار را بر عهده گرفت و الگویی خال تهی مشابه پوست گاو تولید کرد.

دانشمندان به دستیار کامپیوتر های مدرن از معادله های تورینگ بخاطر مانند سازی الگوهای طبیعی بی نهایت استفاده کرده اند که طیف وسیعی شامل جای پا انگشت تا غشا حیوانات و چشم اندازهای نیمه خشک را دربرمی گیرند. اثبات واکنش ها و جنبش های شیمیایی به عنوان عامل اصلی الگوهای غریزی فقره دشواری بود. برای مثال، نمی نبوغ نحوه ی توسعه ی لکه های جنین یوزپلنگ درون انصاف را مشاهده کرد. حتی بازرسی پیاده شدن رشد تغییر الگوهای غشا فرشته ماهی از وعده ی بلوغ تا بزرگ سالی، مدلل نمی یواش که دو عامل شیمیایی بازدارنده، فعال ساز عامل اصلی این سرمشق هستند.



دندانه ها، برجستگی های دندان مانندی که غشا کوسه ها را می پوشانند، داخل الگوی تورینگ مرتب شده اند

بااین حال بوسیله رطوبت ثابت شده است الگوهای تورینگ داخل کیسه های مو، پر پرندگان و پوست دندانه مانند کوسه، همه پهلو جای پا خاصیت بین عامل کیمیایی فعال ساز و بازدارنده به وجود می آیند. البته، شبهه طبیعت فراتر از دو ماده ی کیمیایی است که تو وضعیت ایزوله با یکدیگر نفوذ می دهند. امروزه دانشمندان چیره بوسیله تعمیم نظریه ی تورینگ برای وصف سیستم های تیره تری مثل بسترهای صدفی شده اند، که وسعت آن ها در الگوی مبصر تورینگ به صدها متر می رسد و الگوی آن ها داخل مقیاس کوچک مرطوب متفاوت است.از معادله تورینگ می توان برای مدلسازی قلمروی حیوانات درون سرشت کاربرد کرد

با نسخه ی چهار ماده ای این عملی هم می استعداد به مقیاس سازی دقیق تشکیل قله کوه ها در دندان مهره داران صیقلی. نسخه ی چهار ماده ی این نظری بی قراری به صورت دقیق به مدل سازی لباس گیری تیغه ها داخل دندان مهره داران می پردازد.جالب تر از هرچیز می نبوغ معلول تورینگ را پهلو طاس مجموعه الگوهای غیربصری اعمال کرد. برای مثال، ناتاشا الیسون از این الگوها برای مدل سازی الگوهای قلمروی حیوانات کاربرد می نرم. او به جای توصیف تراکم و واکنش بین مواد شیمیایی، از معادله های مشابه برای وصف ظن موقعیت مکانی افراد و تعامل بین آن ها و فضا استفاده می یواش.



صدف های دوکپه ای خویشتن را درون یک الگوی تورینگ سازمان دهی می کنند که تا صدها متر توسعه پیدا می کند (رفعت). در مقیاس کوچک تر (پائین)، الگوی متفاوتی می سازند.

مطابقت ها معمولا زیاد مبهم می شوند بمنظور معیارهای متعددی شبیه رد بوها و درگاه فیزیکی حیوانات دیگر تو موضع صید و تا اینکه حافظه می توانند بر جابه جایی حیوانات تأثیر بگذارند. ولی الگوهای حرکتی معمولا براساس معادله هایی پیش بینی می شوند که با مقایسه ی لول واقعی حیوانات در آن محیط، به مقیاس سازی این معیارها می پردازند. درنتیجه چنین پژوهش هایی تأثیر تغییرات زیستگاه بر اکوسیستم های وسیع را ثابت می کنند که با توجه به ضرب ی اقلیمی و تهدید ضعف صدها گونه، درخورتوجه است.

روش مدل سازی الگوهای قلمرو را می نبوغ بخاطر جمعیت های انسانی غصه تعمیم داد. بخاطر مثال، براساس برخی پژوهش ها می توان جابه جایی گانگسترهای لس آنجلس را براساس معادلاتی پیشگویی کرد که بوسیله مقیاس سازی موقعیت گانگستر و برچسب های گرافیتی می پردازند. شاید خویشتن تورینگ هم تصور نمی کرد مقاله اش تا چه اندازه بر رمزگشایی رازها و زیبایی های طبیعت تأثیرگذار باشد. مقاله ی او تنها بر زیست ریاضی تأثیرگذار نبود بلکه باید بسیار از این ها حکم او را تعریف کرد.بیشتر بخوانید:عکس تکان دهنده ای که پرنده ای را در حال تغذیه با آخر سیگار نشان می دهدثابت تاو جایگزین مناسب ثابت معلول اعلام شددو زمانه طبیعت گردی درون هفته موجب بهبود سلامتی می شودتخصیص پویای منابع، جریان ای ریاضی که جهان را تو اساس مسدود گرفتار کرده استنجاران باستان چگونه با دستان خویشتن تمدن را ساختند
کتابSGHAROOOON «آدم فهمیده» تاریخ صعود انسان ها را روی زمین به صورت یک رمان جذاب و تا حد مقدور مختصر روایت می کند. «یووال نوح هراری» برای نگاشتن این کتاب از منابع معتبر تاریخی بهره برده است. اظهار خلاصه ای از ۷۰ هزار سال تاریخچه عمر بشر روی کره ی زمین و مکان دادن این روایت در کتابی با حدود ۶۰۰ صفحه، امر باارزشی است که نویسنده به زیبایی از پس آن برآمده است. او از بیان این تاریخ بلند و تصادم زندگی انسان ها هدف ویژه ای را دنبال می کند و آن چسبیدگی به پاسخ این سؤال است: «چرا آدم های امروزی دنیا را ذیل کنترل خود درآوردند؟»اختصار کتاب

از ۲ میلیون سال پیش تاکنون رویه های متعددی از گوناگون مردم روی زمین زندگی می کردند که فهمیده یا تفکر ورز نبودند. آدم همانند دیگر جانداران روی زمین، بی اهمیت بود. بمنظور فکر نمی کرد و نمی توانست چیزی را کنترل کند. اما ۷۰ هزاره سال پیش ابتدایی انقلاب اساسی بشر که انقلاب شناختی بود، صورت داد و ابتدا خردمندی انسان ها را رقم زد. بعد از آن حدود ۱۲هزار سال پیش انقلاب دیگری اتفاق افتاد که آن قیام کشاورزی بود و تغییرات زیاد دیگری را انگیزه شد. نهضت سومی که ۵۰۰ سال پیش در مرزوبوم ی علم روی داد، شروع یک زندگی ابتکاری بخاطر نسل بشر حیات. امروز تنها اسلوب ی باقی مانده از نوع بشر، انسانی خردمند است که دنیا را در کنترل خویشتن درآورده است. به ماه سفر می کند و هسته ی اتم را می شکافد و از حیوانات برای تغذیه اش کاربرد می کند. این انسان عاقل چطور به اینجا رسید و اینک بوسیله کدام شعاع در حرکت است؟



تاریخ «مردم خردمند» نوشته ی یووال نوح هراری، کتابی تاریخی فلسفی است که با پرداختن به تاریخچه ی زندگی بشر روی زمین، انسان امروز را با آدم زمان های پیشین خویشتن مقایسه می کند. قصد از آدم خردمند (homo Sapiens) در این کتاب، ما هستیم. یعنی تنها جنس بشر که روی زمین حیات دارد. این گونه ی مردم با خرد و اندیشه اش توانسته کارهای اضافی بکند. از یکسره اینکه نسل بیشماری از رویه های حیوانی را منقرض کند و مفاهیم مجرد قرین پول را بیافریند. نوح هراری می گوید دلیل اینکه ما این مفاهیم معنی را عقیده می کنیم، این است که از انباره ی فرض برخورداریم. چیزی که روش های حیوانی دیگر از آن برخوردار نیستند. همین قوه ی تصور ما است که باعث می شود یک لقمه کاغذ سبز را دلار بنامیم و به آن قیمت بدهیم. وگرنه به طور مثال شامپانزه ها هرگز مجهز نیستند موزشان را با یک تکه کاغذ مبادله کنند.مقاله های مرتبط:بانگ جدی ۱۵ هزاره دانشمند در تک آینده بشرپنج کتابی که بیل گیتس برای خواندن یا کادو دادن، توصیه می کند

درباره ی مطالب کتاب، نوح هراری در یک سخنرانی تد در این لینکبه تفصیل مصاحبت کرده است که نظر آن خالی از لطف حلق. او درون این خطبه و همین طور درون کتابش از پیشرفت عقل و خرد انسان ها و تبعات آن صحبت می کند. این پرسش که سلسله بشر چطور از موجوداتی بی شکوه به حاکمان سیاره ی زمین تغییر شدند، محور حقیقی صحبت های او است. نوح هراری متقی است ما در سطوح فردی چندان برتر از سایر حیوانات نیستیم؛ اما در سطوح جمعی بوسیله این برهان که نحو و سنت همدستی و انعطاف پذیری را می دانیم، به سادگی نسبت بوسیله حیوانات دیگر تفوق داریم. او با اشاره به زندگی جمعی مورچه ها و زنبورها میزان تضاد در انعطاف زندگی پرسنل مردم ها را بوسیله خوبی مدال می دهد. اگرچه این نوع جانداران زندگی گروهی دارند، اما حرکت های پرسنل آن ها بوسیله شدت دارای چارچوب است و هیچگاه یک از آن ها نمی توانند از قوانین عمر جمعی شان عدول کنند. آن ها نمی توانند بوسیله مخالفت با ملکه ی زنبورها برخیزند و بخاطر مثال او را بکشند. اما مردم ها متفاوت اجرا می کنند و تو حرکت های جمعی شان انعطاف پذیری فوقانی دارند. تمام این انعطاف دلیل مشخصی دارد و آن خردورزی آدم امروز است.

یووال نوح هراری تو کتاب انسان خردمند ما را بوسیله تفکر دوباره و نو دعوت می کند. او از انسان ها می خواهد نگاهی تازه و عاری پیش تصور بوسیله وضعیت کنونی مردم و لول روبه جلوی او بیندازند. داخل دهه های گذشته انسان فهمیده قوانین انتخاب طبیعی را برهم خورده و نشان داده که می تواند زندگی را مطابق میل خودش طراحی کند. حتی معتقد است ما می توانیم خودمان را نیز طراحی کنیم. حالا سوالش از رامشگر اینجا است که با این استیل زندگی می خواهیم چه کنیم و به کجا برسیم؟



تاریخ مردم خردمند آنقدر سوالات متعدد و چالش برانگیزی مطرح کرده که در هیچ سرنوشت از کتاب مجالی برای متوقف شدن و وقت تازه کردن بوسیله خواننده نمی دهد. سوالاتی جالب و نکته سنج که شاید بوسیله عنوان یک انسان خردمند هرگز به آن ها حتی فکر حزن نکرده باشیم. آنچه ادیب درباره ی تبار بشر و کارهایی که روی زمین به طرز ای متفاوت از سایر جانداران انجام می دهد (بوسیله طور مثال تشکیل گروه ها و شرکت ها خواه سفر به کشورهای دیگر یا فروش با پول) اعتراف می کند، پنجره ای از یک تامل جدید را به روی خوانندگان کتاب می گشاید.درباره کتاب

کتاب انسان عاقل بخاطر اولیه کود در سال ۲۰۱۴ با عنوان Sapiens: A A Brief History of Humankind به زبان انگلیسی منتشر. شد نویسنده کتاب واقعی را در سال ۲۰۱۱ به زبان عبری. نوشت ولی بعداً خودش آن را با کمک جان پرسل و هایم واتزمن به کلمه انگلیسی برگردان. کرد این کتاب حدود ۶۰۰ ورق دارد که اندکی از آن شامل تصاویر و الحاقیه ها. است به دلیل پرداختن بوسیله موضوعات علمی، تاریخی و فلسفی به نعوظ هم زمان، این تاریخ را میان لفافه ای دانسته اند و نسبت به آن نقدهایی نیز وجود. دارد هرچند از آنجایی که مطالب آن مردم ها را به تفکر عمیق و تازه ای نسبت به جهان اطرافشان وا می دارد، تاریخ با استقبال عمومی مثبت فراوانی روبه رو شده.

است این تاریخ را نشر نو با عنوان «تمام انسان: خردمند کتاب مختصر» بشر درون سال ۱۳۹۶ با برگردان ی نیک گرگین و ویراستاری زهرا عالی چاپ و منتشر کرد که اغلب خوانندگان از ترجمه اش بسیار راضی بوده. اند همچنین در سال ۱۳۹۷ پاشیدن چشمه این کتاب را با «نشانی ساپی: ینس گشت وگذاری در تاریخچه» بشر با ترجمه ی محسن مینوخرد به چاپ رسانده.

است حصه هایی از

تاریخ جزء های کوتاهی از کتاب انسان خردمند را اینجا با بی آرامی می:خوانیم لباس گیری فرهنگ انسانی از ۷۰ هزار سال پیش آغاز.

شد مردم ها اولین جنین حدود ۲ونیم میلیون سال پیش در آفریقا زندگی می.

کردند مفهوم عبارت Homo sapiens انسان (خردمند Wise) man. (است روش ای از چندگونه انسانی که تاکنون روی زمین زندگی کرده.)

اند آخرین رویه ی انسان های کوتوله ۱۲هزار سال پیش از دنیا.

رفتند نهضت شناختی که تو فاصله ی ۷۰هزار تا ۳۰هزار سال پیش روی داد، علت شد انسان ها به وهله ای از ارتباط با یکدیگر برسند که پیش از آن هرگز ندیده.

بودند تا جایی که می دانیم، فقط انسان خردمند است که می تواند درباره ی چیزهایی مشابه کیش حرف بزند که قابل دیدن و لمس کردن و چشیدن.

نیستند ما خیر عزب خویشاوندان بدوی بسیاری داشته ایم، بلکه روزگاری صاحب خواهری کردن و برادرهای زیادی بی آرامی بوده. ایم ما به این تفکر عادت کرده ایم که تنها موجودات بشری هستیم، از طرف گونه ی ما خلال ۱۰هزار سال گذشته عزب گونه ی بشری روی کره ی زمین بوده.

است درباره

نویسنده یووال نوح هراری، نویسنده ی کتاب آدم فهمیده است و کتاب انسان خداگونه را نیز تو امتداد ی این تاریخچه تالیف. است او فارغ التحصیل رشته تاریخچه در مقطع دکترا از دانشگاه آکسفورد و تو دانشگاه عبری اورشلیم به تدریس تاریخچه جهان مبتلا. است پاداش ی پولانسکی در سال ۲۰۱۲ به دلیل خلاقیت درون استفاده از علوم انسانی به او وقف. شد نوح هراری در ابتدای کتابش همگان را به زیرسوال بردن روایت های بنیادی موجود در دنیا دعوت می کند و می خواهد که متفاوت.بیندیشند دیدگاه دیگران درباره

کتاب جیمز کلیر، نویسنده ی کتاب «پرفروش قاعده های» اتمی که پیش برنده کتابش را داخل این یادداشت شناساندن کردم، اختصار ای از کتاب آدم خردمند را بوسیله صورت پستی وبلاگی با فهمیدن و رویت انحصاری اش تالیف و جزء هایی از کتاب را که بوسیله نظرش مهم زیرفون و کلیدی تر بوده اند، درون این مطلب آورده.

است تاریخچه حاضر، جزو پرفروش ترین های نیویورک تایمز و اندرز شده توسط افرادی زیرا که باراک اوباما، بیل گیتس و مارک زاکربرگ. است این افراد، کتاب انسان خردمند یووال نوح هراری را یکی از بهترین گزینه ها برای مطالعات تابستانی خود دانسته.اند بیشتر:بخوانید معرفی تاریخ (انگیزش) عطیه اثر دن آریلیمعرفی کتاب ضابطه های اتمی اثر جیمز کلیرمعرفی کتاب صداهایی از چرنوبیلچرا تاریخچه قرائت کردن برای انسان مفید استمعرفی تاریخ به ادا رساندن (کارها) GTD جای پا دیوید
مسیر ریلی تهران به مشهد یکی از بهم خورده ترین مسیرهای ریلی کشور است و داخل روز بیش از ۱۵ قطار مسافربری تو این مسیر در حرکت هستند. بسیاری از آژانس های مسافرتی که عزیمت برگزاری تور مشهد را دارند، از قطار به دلیل امنیت بیشتر و صرفه جویی در مخارج کاربرد می کنند. اما چطور نیکوترین بلیط قطار تهران مشهد را انتخاب کنیم؟ کدام قطار بیشترین و بهترین امکانات را اختیارمان می گذارد؟ کدام ترن ما را در تند ترین زمان به مقصد می رساند؟ برای دانستن این سوال باید با بهینه قطارهایی که در این دست خط در حرکت هستند آشنا باشیم. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهینه ترن های تهران مشهد و بالعکس و خدماتی را که در اصالت شما راحتی می دهند، آشنا کنیم. ترن فدک

چنانچه علاقه دارید تا لوکس عروج کنید، ترن فدک بهترین انتخاب شماست. این قطار بر اساس آخرین استانداردهای روز جهان ساخته شده و می تواند تا سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند. قطار فدک دوستدار محیط زیست است و آلودگی بیش قدری تولید می کند. کوپه های ۴ نفره با صندلی هایی که مناسب ارگونمی بدن هستند، نمایش انواع فیلم و موسیقی، امکان استعمال از سیستم وای-فای و جی پی اس، امکان تنطیم نور محیط و استعمال از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مطابق با استانداردهای انبازی های هواپیمایی تنها قدری از امکانات ترن فدک است.
خدمات مهمان داری در قطار فدک یکی از بهینه ها خدمات در ایران است. هر واگن در قطار فدک مهمانداران ویژه خود را دارند و شما مانند هواپیما می توانید با فشار یک تکمه مهماندار را احضار و خدمات مورد نظر خود را درخواست کنید. مهمانداران قطار فدک بوسیله دو زبان انگلیسی و عربی مسلط هستند و گرداگرد های مهمانداری را زیر نظر یک همدستی بین المللی اتریشی که در زمینه خدمات مهمانداری فعالیت می کنند، گذرانده اند. قطار غزال بن ریل



قطار غزال شرکت بنیاد ریل یکی از محبوب ترین قطارهای این دست خط است. ارائه امکانات رفاهی مانند رستوران، کتابخانه، اینترنت داخلی بخاطر تماشای فیلم و سریال، نصب مانیتور در کوپه، درخت سرو بهداشتی، فرنگی و… باعث شده تا قطار غزال تهران مشهد یکی از محبوب ترین قطارهای این مسیر باشد. کوپه های این ترن ۴ نفره هستند. صندلی های راحت که شب ها تبدیل به تخت های اسودگی می شوند و نیز سیستم تهویه دلپذیر در کوپه ها باعث شده تا خستگی سفر را به هیچ نشانی حس نکنید. قطار ۴ هنرپیشه غزال مبنا ریل هر روز در این خوش نویسی حرکت می کند. این قطار هر روز در ساعت ۲۳:۰۵ از تهران به سمت مشهد حرکت می نرم و شما صبح مهلت به مشهد خواهید رسید. این قطار از جمله قطارهای متجاوز خوب در ایران هست که خدمات با کیفیت را با قیمت هایی زیاد بوسیله صرفه، ارائه می کند.
قطارهای سروش و چلچله از همدستی بن ریل هم امکانات متشابه قطار غزال را دارند. با این تباین که خدماتی مانند هیئت دولت را ارائه نمی کنند و کیفیت کوپه ها تنها اندکی پایین نم از ترن غزال است. با این حال اگر بلیط قطار غزال را نتوانستید تهیه کنید، روی استراحت قطارهای سروش و چلچله می توانید حساب باز کنید. ترن اپتیما ریل عروج کوثر

اگر منظور سیر تکاملی ارزان ولی با کیفیتی را دارید، می توانید از قطار اپتیما شرکت ریل سیر کوثر استفاده کنید. این قطار با کوپه های شش نفره و قرار که دارد، سفر را برای خانواده های پرجمعیت غم بسیار آسان کرده. ترن اپتیما جزو قطارهای ۳ ستاره و با کیفیت این خوش نویسی است که روزی تو میان از تهران به مشهد حرکت می نرم. قطار اپتیما امکاناتی قرین روزنامه، آب معدنی، سرویس ایرانی و فرنگی، امکان وعظ غذا، پذیرایی میان کود و کالا خواب را تو اختیارتان قرار می دهد. قطار تندروی پردیس

چنانچه دوست دارید درون اندک از ۸ ساعت بوسیله تهران یا مشهد برسید، حتما بلیط ترن پردیس را تمهید کنید. این قطار سریع السیر مسیر تهران مشهد و بالعکس را با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در روزگار تو کم از ۸ ساعت هنگام می یواش. در قطار پردیس، کوپه ای حیات ندارد و ترن بوسیله صورت سالنی است. در این قطار از صندلی هایی مشابه صندلی های هواپیما استفاده شده است تا آسایش شما را مطمئن کنند. توزیع هدفون، پذیرایی با تنقلات، سیستم مرکزی پخش موسیقی و درخت سرو بهداشتی ایرانی و فرنگی از جمله خدمات قطار تندروی پردیس است. ترن سریع السیر پردیس علاوه کنار سطر تهران مشهد درون سطر قطار تهران یزد و تهران قم هم فعالیت می کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سنای آمریکا لایحه بودجه نظامی ۷۵۰ میلیارد دلاری که چین را درباره مسائل انتقال تکنولوژی و معامله مخدرهای صنعتی کمال مطلوب قرار می دهد و بخاطر مبارزه با نفوذ رو به رشد چینی ها داخل جهان است، به تصویب رساند.

مجتمع سنا با ۸۶ رأی مقابل و ۸ رأی ضد "قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا" را که سیاست های کلی پنتاگون و بودجه آن را مشخص می کند به قبول رساند.

در این بین نیز این قانون سنا منتظر گزارش های دقیق از وزارت دفاع آمریکاست تا از انتقال تکنولوژی های حساس چروک و روسیه جلوگیری کند.

تصویب این لایحه توسط سنا داخل حالی قیافه اندوهناک است که ترامپ فراغت است فردا شنبه تو حاشیه کنفرانس سران جی ۲۰ در اوزاکای ژاپن با همتای چینی خود شی جینپینگ بازدید کند. بسیاری امیدوار هستند تا این میتینگ به پایان جنگ تجاری که ماه هاست میان این دو ابرقدرت اقتصادی جهان رخ داده است بینجامد.

این لایحه هنوز مراحل بسیاری را باید طی کند تا تبدیل بوسیله قانون شود چرا که نسخه سنا می بایست با نسخه مجلس نمایندگان که توسط دموکرات ها اداره می شود و قرار است تو ماه آینده درباره آن رأی گیری شود، هماهنگ باشد.

این لایحه یکی از محدود لوایح عرفی است که سالانه تصویب شده و ابزاری برای اقدامات گسترده سیاسی همچون صیقل پاداش نظامیان خواه تامین هواپیماهای است که می بایست بوسیله روز رسانی شده و یا از چرخه استفاده بر گذاشته شوند.

این بودجه همچنین شامل ۳.۶ میلیارد دلار است که ترامپ درخواست کرده تا ساخت دیوار مرزی مکزیک را پوشش دهد.
وقتی i8 داخل سال ۲۰۱۴ معرفی شد؛ نگاه جهانی به خودروهای آینده ی بی ام و تبدیل کرد. برند محبوب باواریا، از یک روشنایی توانسته حیات محصولی پلاگین هیبرید با فناوری پیشرفته عرضه کند و از سویی دیگر، خودرویی در کلاس سوپراسپرت ارایه می کرد که از سال ها قبل در سبد بی ام و، غایب حیات. حالا، تعداد و تنوع خودروهای برقی و پلاگین هیبرید در راسته جهانی، فراتر از سال ۲۰۱۴ است و مقیاس های تمام الکتریکی با نرخ منطقی، درون دسترس عموم هستند. این شرایط، نیاز بی ام و بوسیله تولید جانشین بخاطر i8 را بوسیله مرحمت نشان می دهد.



برای کارشناسان و علاقه مندان صنعت خودرو، رونمایی از بی ام و M نکست اهمیت زیادی دارد. این میوه مفهومی در کلاس سوپراسپرت، مجهز به پیشرانه پلاگین هیبرید است و البته علاوه بر قدرت بالا، باتری هایی قدرتمند دارد. مهم ترین مشخصات فنی منتشر شده از بی ام و M نکست، مجموع قدرت ۶۰۰ اسب بخار حاصل از ترکیب موتورهای برقی و بنزینی را نشان می دهد که چسبیدگی به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت، در زمان ۳ ثانیه را ممکن خواهد کرد. نهایت سرعت این خودرو، حدود ۳۰۰ کیلومتربرساعت است و می تواند تا سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت را، با متکی بر باتری های و موتور برقی، فراهم کند. همچنین حالت رانندگی بوست پلاس (Boost ) با فشردن یک دکمه فعال می شود تا پیشدستی کردن گیری ناگهانی درون هنگام نیاز راننده ممکن شود.



دیروز سه شنبه ۴ تیرماه ۱۳۹۸، کنفرانس نکست ژن (NextGen) بی ام و در مونیخ برگزار شد. مهم ترین پیوستگی در این همایش، رونمایی از بی ام و M نکست حیات که اشتراکات یدکی با i8 داشت. بی ام و نیز از نفشه ی متد خویشتن بخاطر ترقی ی محصولات داخل آینده خبر رحم که اصطلاحا D ACES نام دارد. طبق این پروگرام ریزی، ۵ رویکرد دربرگیرنده طراحی، عرضه ی مدل های خودران، محصولات مجهز به فناوری اتصال هوشمند بین خودروها و خدمات، اولویت های D ACES هستند. با این اوصاف، دلیل تفاوت بی ام و M نکست با دیگر محصولات انبازی سازنده، مشخص می شود.



یکی از مهم ترین مشخصات قشری بی ام و M نکست در مقایسه با i8، اثر جزیی بندی متفاوت تو سرنوشت هایی از بدنه است که علاوه به خشکی امدن سپرهای جلو و عقب، رینگ ها را هم شامل می ‍شود. تضاد نارنجی براق با نقره ای متالیک، تاکیدی پهلو خلاقیت و تکاپو بخاطر تکثیر محدودیت های اسپرت M نکست است. در نمای رو به رو، حالت دوگانه در جلوپنجره ی سنتی بی ام و با طرحی ۶ ضلعی و متفاوت از نسخه های پیشین، ارایه می شود. بخش تویی جلوپنجره هم، نوعی قالب مشبک با رنگ فاحش دارد که همراه با نورپردازی داخلی، مدرن و آینده نگر بوسیله رویت می رسد.

سوپراسپرت M نکست از نسل جدید چراغ های بی ام و فراهم به فناوری ارتباط لیزری (Laser Wire) استفاده می درنگ. این سیستم بنا بر مدح همدستی سازنده، متشکل از لایه های نازک شیشه ای است که حالتی مشابه به خطوط نوار بیرونی (ECG) با نمای برنده و چشم گیر فراهم می کند.



نمای داخلی M نکست، فراتر از جثه دارای مدل سازی خلاقانه است. ادخال به خودرو ازطریق درهای بازشونده با طرح بال پرنده (Gullwing) انجام می شود. فرمان، حالت چهارگوش، شبیه بوسیله هدایت کننده ی هواپیما دارد و همراه خطوطی با رنگ جزیی نارنجی بوسیله فرمان رفته در بدنه، ارایه می شود. برای داشبورد، تودری ها و کنسول میانی هم، ترکیب چرم و فلز بود دارد. روی داشبورد، اثری از نمایشگر لمسی نیست؛ ولی پشت فرمان، نمایشگرهایی با شفافیت بلندی و مثل فناوری امروزی در نمایش اطلاعات روی شیشه (HUD) دیده می شوند.



 

 

بیشتر بخوانید:
هواوی در آخرین روز فصل خزنده گوشی های نوا ۵، نوا ۵ پرو و نوا ۵i را رونمایی کرد. از بین سه گانه استاندارد گوشی هوشمند جدید، صدا ۵ از تراشه ی کرین ۸۱۰ بهره می برد. 

نتایج بنچمارک نوا ۵ علامت می دهد که تراشه ی میان رده ی کرین ۸۱۰ عملکرد بیش مطلوبی دارد و چیره به کسب نمره بالاتری نسبت به تراش ی اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام داخل Antutu شده است.

مقاله های مرتبط:هواوی تراش کرین 710 را برای هم چشمی با اسنپدراگون 710 عرضه می کندکسب تشخیص بالاتر تراشه اسنپدراگون 675 نسبت به اسنپدراگون 710 تو AnTuTu

با مقایسه ی تراشه ی کرین ۸۱۰ و اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام، بوسیله دید می رسد که تراش ی جدید کرین، داخل حال حاضر یکی از قدرتمند ترین تراش های میان رده ی هواوی و رقیب منت برای تراش های کوالکام است. امتیاز بازپسین هواوی صدا ۵ تو این تست، ۲۳۷/۰۰۰ شد. درنتیجه نمره طاسی تراشه ی کرین ۸۱۰ درحدود ۱۳ درصد بیشتر از امتیاز تراشه ی اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام است که موفق به تصرف امتیازی درحدود ۲۱۰/۰۰۰ شده است. کرین ۸۱۰ هواوی در مقایسه با کرین ۷۱۰ نیز، امتیاز بالایی کسب کرده و با مقایسه ی امتیازها، افزایش ۷۰ درصدی تشخیص کلی کرین ۸۱۰ نسبت به کرین ۷۱۰ مشهود است. 

از دید پردازنده ی گرافیکی، تراش ی جدید هواوی بسیار قدرتمند است و امتیازی درحدود ۲۵ درصد بیشتر از امیاز تراشه ی اسنپدراگون ۷۳۰ و درحدود ۳ برابر نمره خراش ی کرین ۷۱۰ تصرف کرده است.

کرین ۸۱۰ هواوی، جدیدترین تراشه ی غول فناوری چینی است که دو روز قبل حزن زمان با شناساندن میان رده ی نوا ۵ معرفی شد. تراشه ی متاخر مبتنی بر لیتوگرافی ۷ نانومتری برای گوشی های هوشمند میان رده ترقی یافته و بعد از تراش ی پرچم دار کرین ۹۸۰، دومین خراش ی هواوی است که با فناوری طراحی لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید می شود. تو حال حاضر گوشی هوشمند ندا ۵، عزب دستگاهی که از این تراشه ی متاخر بهره می برد. 



باوجودی که کرین ۸۱۰ هواوی، تراش ی پرچم دار حلق اما هواوی تقاضا می کند که تراشه ی جدیدش توانسته از تراشه هایی همچون کرین ۹۸۰ ، اسنپدراگون ۸۵۵ و هلیو معلول ۹۰ در بنچمارک هوش تقلبی پیشی بگیرد.

کرین ۸۱۰ های سیلیکون، هشت هسته ای است و با فناوری تولید ۷ نانومتری TSMC تولید شده که مجهز به دو هسته با کارایی بالای A76 و فرکانس ۲.۲۷ گیگاهرتز و ۶ هسته ی کورتکس A۵ ۵ بخاطر بهترین سازی انرژی با فرکانس ۱.۸۸ گیگاهرتز است و از پردازنده گرافیکی Mali-G۵ 2 بهره می برد. واحد پردازش تندخو یا NPU این تراشه با مصرف بهینه ی کارمایه و فناوری مبتنی پیاده شدن درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی قاهر بوسیله کسب امتیاز ۳۲/۲۸۰ شده است. درنتیجه می نبوغ اینطور مولود گیری کرد که امتیاز عملکرد مبتنی بر فهم بدلی تراشه ی کرین ۸۱۰ تا اینکه از خراش ی پرچم دار اسنپدراگون ۸۵۵ بالاتر است.

خراش ی متاخر هواوی حاضر به شتاب دهنده ی مبتنی بر هوش مصنوعی است که عملکرد بهتری درون بنچمارک های مبتنی پیاده شدن هوش قلابی نسبت به تراشه های اسنپدراگون ۸۵۵ و تا اینکه تراشه ی کرین ۹۸۰ از خویشتن نشان می دهد و در عنصر می توان گفت تراشه ای با تمرکز پهلو شعور مصنوعی است. شهریورماه سال گذشته، کرین ۹۸۰ ؛ اولین تراش مجلس هفت نانومتری جهان شناساندن شد و درون گوشی های پرچمداری همچون هواوی اثر ۳۰ و هواوی میت ۲۰ پرو مورد مصرف فراغت گرفت. 

تراشه ی جدید هواوی با معاون واحد پردازش عصبی یا NPU و پرورش ماشینی، می تواند الگوریتم های تدریس ژرف را عمل کرده و حتی ویژگی هایی همچون حالت شب را برای دوربین سلفی و تصاویر پس اساس با کیفیت بالا مورد کاربرد فراغت دهد.  ادخال بوسیله صفحه صوت ۵ هواویبیشتر بخوانید:هواوی میت ایکس تا شهریورماه با سیستم عامل اندروید عرضه می شودافت سودا گوشی های پریمیوم در عزل مطلع ۲۰۱۹؛ ۵۰ درصد سهم بازار ازآنِ اپل استهواوی در پنج ماه مقدمه سال سیال میلادی، ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند نمایش کرده استآمریکا پنج شریک شدن فناوری چینی دیگر را بایکوت کردهواوی میت ایکس 2 با گونه جدید تا می شود