پاکدشت 24

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سنای آمریکا لایحه بودجه نظامی ۷۵۰ میلیارد دلاری که چین را درباره مسائل انتقال تکنولوژی و معامله مخدرهای صنعتی کمال مطلوب قرار می دهد و بخاطر مبارزه با نفوذ رو به رشد چینی ها داخل جهان است، به تصویب رساند.

مجتمع سنا با ۸۶ رأی مقابل و ۸ رأی ضد "قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا" را که سیاست های کلی پنتاگون و بودجه آن را مشخص می کند به قبول رساند.

در این بین نیز این قانون سنا منتظر گزارش های دقیق از وزارت دفاع آمریکاست تا از انتقال تکنولوژی های حساس چروک و روسیه جلوگیری کند.

تصویب این لایحه توسط سنا داخل حالی قیافه اندوهناک است که ترامپ فراغت است فردا شنبه تو حاشیه کنفرانس سران جی ۲۰ در اوزاکای ژاپن با همتای چینی خود شی جینپینگ بازدید کند. بسیاری امیدوار هستند تا این میتینگ به پایان جنگ تجاری که ماه هاست میان این دو ابرقدرت اقتصادی جهان رخ داده است بینجامد.

این لایحه هنوز مراحل بسیاری را باید طی کند تا تبدیل بوسیله قانون شود چرا که نسخه سنا می بایست با نسخه مجلس نمایندگان که توسط دموکرات ها اداره می شود و قرار است تو ماه آینده درباره آن رأی گیری شود، هماهنگ باشد.

این لایحه یکی از محدود لوایح عرفی است که سالانه تصویب شده و ابزاری برای اقدامات گسترده سیاسی همچون صیقل پاداش نظامیان خواه تامین هواپیماهای است که می بایست بوسیله روز رسانی شده و یا از چرخه استفاده بر گذاشته شوند.

این بودجه همچنین شامل ۳.۶ میلیارد دلار است که ترامپ درخواست کرده تا ساخت دیوار مرزی مکزیک را پوشش دهد.
  • ۹۸/۰۴/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی