پاکدشت 24

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از رویترز نوشت: بوسیله دید می رسد تو کوتاه مدت تماشاگر تغییرات گسترده در رویکرد بخت بایدن نسبت بوسیله اقبال ترامپ نخواهیم حیات. جو بایدن- رئیس جمهور منتخب این کشور درون مصاحبه جدیدی گفته است که سرود ندارد بلافاصله تغییرات بنیانی در سیاست های دولت قبل بدهد. بایدن تقدم پا بر جا نوبت خود را احیای قناعت آمریکا خواند و با ابراز تاسف نسبت به وضعیت کنونی به برهان کرونا گفت: انتظار دارم تا اینکه قبل از روی فرمان آمدن نوبت جدید، سنا و کنگره لایحه سپرده حمایتی متاخر از صرفه جویی را تصویب و برای اجرا ابلاغ کنند.

گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات، طرحی را آماده کرده اند که تو صورت تصویب، ۹۰۸ میلیارد دلار اعتبار دیگر را بخاطر پناه از مقدر شدن های متنوع قناعت این ملک تو مقابل کرونا اختصاص می دهد. طبق طرح اولین قرار است ۲۸۸ میلیارد دلار به حمایت از تصرف و کارهای کوچک و ۱۶ میلیارد دلار بخاطر توزیع واکسن کرونا در آمریکا تخصیص  یابد. همچنین ۳۰۰ دلار یارانه به رخساره هفتگی به کسانی که کنار اثر کرونا بیکار شده اند فرع خواهد گرفت. پیش از این جمهوری خواهان منتظر اجابت یک بسته حمایتی ۵۰۰ میلیارد دلاری و دموکرات ها مشتاق پسند یک بسته ۲.۲ تریلیون دلاری بودند که پیشنهاد متاخر می تواند به نشانی حد وسط باعث رضایت دو طرف شود.

داخل ژاپن نیز رئیس بانک مرکزی این ناحیه از آمادگی این نهاد بخاطر اجرای سپرده های حمایتی بیشتر در صورت لزوم اطلاع داده است.  

چشم انداز اقتصادی جهان رو به گشایش است و این مساله به مالاریا خود باعث کاهش دارایی های پناه تر و افزایش تقاضا بخاطر مایملک های پرریسک شده است. در ماه نوامبر، نمو مدخل تولیدات چین به بالاترین سطح خویشتن تو طول سه سال اخیر رسیده است و این مساله می تواند نقش رهبری چین تو رهبری نمو اقتصادی دنیا را تقویت کند. از سوی دیگر داخل اروپا زمان برای انگلیس و اتحادیه اروپا به سرعت در حال گذشتن است و طرفین هنوز نتوانسته اند به توافقی پهلو سر چارچوب روابط آینده خود با یکدیگر برسند. نخست وزیر اسکاتلند با انتقاد از سیلان فعلی مذاکرات برگزیت از برگزاری همه پرسی خلاصی این منطقه از انگلیس دفاع کرده است.

حساسیت بازارهای مالی نسبت به اطلاع توسعه واکسن کرونا بیشتر شده است؛ چرا که اگر این تولید انبوه این واکسن ها بیشتر از پیمانه انتظار طول بکشد یا واکسن ها اثربخشی لازم را در بین تمامی سنین و گروه ها نداشته باشند، احتمالا شاهد اعمال جدید قرنطینه ها و تعطیلی کسب و کارها خواهیم بود؛ به اختصاص آن که این قرنطینه ها نفقه اقتصادی کاملا متناسب توجهی دارند. برای مثال، یک مدل سنجی صورت گرفته توسط مدرسه کسب و کار پاریس و دانشگاه میلان ایتالیا نشان می دهد که بین ماههای می تا مارس قرنطینه سراسری بوسیله میزان ۱۶۸ میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا ضرر زده اما جان حدود ۲۹ هزار نفر را نجات داده است.   

احتمال تقویت سیاست حمایتی بانک مرکزی آمریکا در ماه دسامبر با توجه بوسیله باقی ماندن ریسک کرونا شدت گرفته است و اگر چه شماری از مدیران ارشد این صنع گمان تغییر رویکرد ظاهر داخل کوتاه مدت را رد کرده اند اما ممکن است باهدف جلوگیری از موج ورشکستگی تصرف و کارها تو آمریکا، بانک مرکزی آمریکا بیش از پیش در بازارهای مالی وساطت درنگ. از لفظ دیگر با توجه به اعلام برنامه برخی از بخت های اروپایی نظیر انگلیس بخاطر استقراض بیشتر، اشتیاق نمی رود چشم انداز اقتصادی اروپا نیز چندان بی پرده باشد و چین موتور محرک رشد اقتصادی خواهد بود.  

ته قضیه رسمی واگذاری قدرت به تیم بایدن آغاز شده است و در جزء های مختلف از عموم وزارت خارجه و کاخ سفید، تیم هایی به این منظور تشکیل شده اند. شماری از ایالت های جنجالی از یکسره نوادا و مینه سوتا که تضاد آرای بایدن و ترامپ در آن ها کمینه بود نیز بوسیله صورت رسمی بایدن را قهرمان انتخابات داخل خانه دادن های خود برگزینی کرده اند.  

وزارت تجارت آمریکا آمار نمو نهایی سه ماهه سوم امسال را اخبار کرد که پیاده شدن این بن مقدار نمو اقتصادی این کشور مثبت ۳۳.۱ درصد قطع گیری شده که این نما ۶۳.۸ درصد بیشتر از رشد سه گانه ماهه قبل و ۲.۱ درصد بیشتر از نرخ نمو پیش بینی شده سابق بوده است. سطح تولیدات ناخالص داخلی تو آمریکا هنوز ۳.۵ درصد نسبت بوسیله قبل از آغاز بحران کرونا فاصله دارد.  

پیش دماغ می شود تا بهار آینده واکسن های موثر داخل مقابله با کرونا در اختیار بخشی از عموم مردم قرار گیرد. جیمز بولارد،  رئیس دفتر منطقه ای بانک مرکزی آمریکا درون تشریفات لوییس گفته است که این واکسن ها به منزله چراغی هستند که در انتهای تونلی تاریک دیده می شود. بولارد که بخاطر شرکت در اجلاسی عازم فنلاند  شده بود، با اشاره بوسیله تبعات وزین اقتصادی کرونا پهلو روی اقتصاد جهانی افزود: داده ها نشان می دهند که شرایط در بسیاری از بخش ها هنوز فاصله یدکی تا سطح قبل از هیاهو دارد اما معارفه خوب این است که نه تنها عقب گرد متوقف شده بلکه روانی تصاعدی نیز از سر اندوهناک شده است و غلام بوسیله رشد اقتصادی در سه ماهه چهارم و سه ماهه فاتحه سال بعد امیدوارم.  

تاکنون بیش از ۶۴ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۲۵۵ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است که در این بین یک میلیون و ۴۹۴ هزار و ۲۸۸ نفر جان خود را از دست داده اند. داخل بین کشورهای مختلف، بالاترین تلفات مربوط به آمریکا با ۲۷۸ هزار و ۱۰۵ نفر، برزیل با ۱۷۳ هزار و ۹۷۹ نفر، هند با ۱۳۸ هزار و ۶۲۷ نفر، مکزیک با ۱۰۶ هزاره و ۷۶۵ نفر و انگلیس با ۵۹ هزار و ۶۹۹ نفر بوده است.

شدت گرفتن سرعت شیوع کرونا باعث شده است تا گواه رقم نوشانیدن رکوردهای جدید از مرگ و میر روزانه ویروس کرونا باشیم تا جایی که روز ۲۵ نوامبر با ثبت از ۱۲ هزاره و ۲۵ فوتی تو یک شبانه روز رکورد سابق را که مربوط به روز یادهم نوامبر با ۱۱ هزاره و ۱۰ فداکاری بود، انقراض.  

اریک نیلسون- تحلیلگر ارشد ارزی تو بانک ولز فارگو- گفت: این طور به نظر می رسد که شاهد یک جدال نیرومند بین افراد خوشبین و ظنین هستیم. احتمالا همه معتقدند که تو بلندمدت با وارد شدن واکسن کرونا وضعیت تا پیمانه زیادی تتغییر خواهد کرد اما این یگانگی نظر درون خصوص چشم انداز کوتاه مدت کمتر بود دارد و عده ای معتقدند که بازگشت قرنطینه ها به معنای تمام تر شدن زمان لازم بخاطر احیای اقتصادی خواهد وجود.   متمایز دلار

 شاخص دلار که ارزش انطباق آن درون طبق سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می گیرد، تو معاملات امروز با ۰.۱۶ درصد کاهش نسبت بوسیله روز گذشته تو سطح ۹۱.۱۴۸ واحد سپرده شد. ارج یکسانی هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۱۵ دلار اطلاع دادن شد (نرخ های فوق بر حسب زمانه پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک لحاظ شده است). ارزهای اروپایی

در تازه ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۵ درصد کاهش نسبت بوسیله روز قبل خود و به ازای ۱.۳۳۵ دلار مبادله شد. یورو ۰.۳۸ درصد ارتفاع رفت و با همیشگی ماندن در کانال ۱.۲ به ۱.۲۰۹ دلار رسید. ارزهای آسیایی

 در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۱۰۴.۵۰۵  ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا بوسیله ازای ۱.۳۵۱ دلار مبادله شد. نیز نرخ یکسانی دلار معادل ۶.۵۶۳ یوان چین اعلام شد.
  • ۹۹/۰۹/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی