پاکدشت 24

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گفته ی رئیس پلیسراهور ناجا، می استعداد جریمهعابران را با یگانگی شهرداری تهران به شکل پایلوت اجرایی کرد. سردار سیدکمال هادیا ن فر داخل مراسم تودیع و معارفه ی رؤسای جدید و قدیم پاسبان راهور تهران بزرگ گفت:باید به پاسداری حق ترجیح با اولویت عابران پیاده برسیم و بوسیله جانب جریمه کردن افراد برویم. سامانه ی مرتبط را طراحی کرده ایم و کد ملی و چهره ی افراد را هم داریم که می توان تطبیق انصاف و جزا کرد. با مصرف از کدملی افراد و سیستم اطلاع چهره که پایین تر ساخت های آن در حال ایجاد است، اگر عابری از مسیر غیرمجاز تردد بطی ء خواه در تصادف مقصر باشد، مبلغ جریمه از حساب بانکی آن کسر می شود.بیشتر بخوانید:چراغ راهنمایی حساس بوسیله بوق خودروها داخل بمبئی آزمایش می شوددوربین های ترافیکی استرالیا، گوشی همراه را داخل مشت رانندگان نمره می دهندهمکاری کیا و فوجیتسو برای ایجاد رابط کاربری خودرو پلیسدرخواست پلیس نیویورک از گوگل: ارائه جا های توقف پلیس داخل ویز را حذف کنیددو کارمند هواوی در لهستان بوسیله افترا جاسوسی برای دولت چین بنده شدند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، اسناد و ادعاهایی در فضای مجازی مبنی بر برخورد تبعیض آمیز شهرداری مشهد درون اجرای قوانین شهرسازی و تو واقع ارامش شهرداری با رییس کل دادگستری خراسان رضوی منتشر شده است که پاسخگویی وسیله قضا و شهرداری می تواند بوسیله معین شدن ابعاد آن کمک کند.

در این مطلب این طور عنوان شده که ملک رییس بی مو دادگستری خراسان رضوی، در بلوار رضای مشهد، تخلفاتی مشابه طبقات اضافه، پیشروی طولی، حاضر بودن رعایت عقب نشینی جانبی و خلاف ضابطه تراکمی دارد که طبق عادت شهرسازی باید مشمول ماده ۱۰۰ و تخریب خواه جزا سنگین شود ولی تو جلساتی با حضرت شهردار مشهد و معاونین وی، مجوز تخلفات مالک صادر و بر احداث بنای مازاد کنار ضابطه موافقت شده است. رئیس کچل دادگستری خراسان رضوی: به من گفته شده بایگانی درون کمیسیون ماده ۱۰۰ است

غلامعلی صادقی رئیس کچل دادگستری خراسان رضوی درون نفوذ کردن به این مطالب گفت: تاسیس و ساز این ملک را بوسیله پیمانکار واگذار کرده ام و باید جزییات را از وی جویا شوم.

وی افزود: پیمانکار به من گفته که پرونده این ملک بوسیله خاطر چند متری که اضافه دارد به کمیسیون ماده ۱۰۰ واگذاری شده است.

رییس کچل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه دهکده ها هزار ضبط تخلفات ساختمان داخل مجلس ماده ۱۰۰ وجود دارد، این بایگانی را یکی قرین سایر پرونده های تخلف نشانی کرد.

صادقی تاکید کرد: از جزییات ضبط اطلاعی ندارم و این موضوع به من ارتباطی ندارد از طرف کار مشت پیمانکار است و هنوز قراردادی که داشته ایم را تسویه حساب نکرده ایم. معاون شهردار مشهد: استثنائی بین مهتر کل دادگستری و مردم حلق

محمدرضا حسین نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد نیز بوسیله پاسخی طاسی اکتفا کرد و گفت: ما کلیه پرونده ها را هم ارز پاسخ می دهیم و هیچ استثنائی بین رییس کل دادگستری و مسوولان دیگر با مردم عادی وجود ندارد، قانون ما بخاطر همه همسان است و روالی که برای این قلمرو طی شده قانونی است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سندیت خبر رسانی استانداری گیلان، « ارسلان زارع» درون بازدید با دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عاشق رفع مشکلات و نواقص حوزه بهداشت و علاج و نیز بهبود زیرساخت های این پاره و استحکام تجهیزات درمانگاه ها و مراکز درمانی استان شد.

مساله گلچین تکلیف و جذب پرستارانی که در عهد شیوع کرونا به نشانی نیروی قراردادی به صف تلاشگران عرصه مطمئن مصونیت جامعه پیوستند و همچنین پرداخت مطالبات معوقه و ضایع الزحمه و پاداش کادر درمان استان از موارد مورد مداومت استاندار گیلاندر دیدار با وزیر بهداشت، علاج و آموزش پزشکی بود.

زارع داخل این دیدار گفت: کادر درمان، پزشکان و پرستاران استان داخل مدیریت شیوع ویروس کرونا حماسه کردند و این حاصل با همدلی و انسجام آنها بوده است

استاندار درون این دیدار به روان پاک شهیدان نوکری و مدافعان اشتی گیلان که در روانی نجات بی آرامی وطنان مان از کرونا بوسیله درجه رفیع شهادت نائل آمده اند، سلام و درود فرستاد.
آمار کرونا داخل ایران

روند شیوع ویروس کرونا در ایران (محسوس سرزمین ای و خطی)

موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر روزانه کووید ۱۹ درون ایران

دنیاگیری ویروس کرونا جدید (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

مهم ترین مقالات زومیت درباره ویروس کرونا ویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه واگذاری و قضیه عالمگیر ویروس کرونا جدید چگونه منتشر می شود؟ شیوع ویروس کرونا با گرمای محیط ایستا می شود؟ ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک خیس است؟ فرق سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ ویروس کرونا درون ایران؛ برای پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟ آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروری چگونه با اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم؟ ویروس کرونا؛ استفاده مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ ویروس کرونا؛ چگونه به طور صحیح از ماسک مصرف کنیم؟

همچنین تو امتداد می توانید تمامی اطلاع دادن و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.
سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت موسوم بوسیله سعدی از روز گذشته دردسترس عموم قرار گرفت. مشمولان سهام عدالت می توانند بدون رجوع حضوری بوسیله بانک یا شرکت های کارگزاری بورس ازطریق این سامانه نسبت بوسیله فروش سهام رحم خواه مشاهده سهام شان رفتار کنند.

سامانه سعدی توسط کارگزاری فارابی، مادون نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار علت ارائه خدمات مورد حاجت دارندگان سهام انصاف رویه اندازی شده است. با راه اندازی این سامانه میلیون ها نفر از مشمولان سهام قسط داخل سراسر کشور می توانند ازطریق اینترنت، مدیریت سهام عدالت را تو دست گرفته و نسبت به فروش سهام عدالتشان اقدام کنند.مقاله های مرتبط:سهام عدالت چیست و آزادسازی ابتیاع و معامله آن به چه انتزاعی است؟

مشمولان سهام عدالت که طی اطلاع دادن قبلی روش سهامداری مستقیم را برگزینی کرده اند، می توانند با ادخال بوسیله سامانه سعدی وضعیت سهم های موجود در زنبیل مایملک هایشان را مشاهده کرده و بخاطر یکروز مندی از منافع سهام رحم تصمیم گیری کنند. با آزادسازی سهام عدالت، افرادی که روش مستقیم را برگزینی کرده اند، سهام ۳۶ انبازی تو سیستم معاملاتی پایگاه قرار می گیرد، اما افرادی که وضع غیرمستقیم را گزینش کرده باشند، عزب یک باهم اتحاد کردن سرمایه گذاری استانی در پرتفوی آن ها لحاظ می شود. دریافت پول سهام عدالت درون حساب بانکی

براساس ادعای متولیان سامانه سعدی، دارندگان سهام عدالت پس از آزادسازی می توانند پول نتیجه از فروش سهام خود را از این طریق دریافت کنند. این سامانه همچنین ابزارها و شرایط ویژه ای را جهت تنخواه گذاری دراختیار متقاضیان و فرع مندان به بورس راحتی می دهد.

از جمله امکانات تو مشت توسعه سامانه رسمی سعدی، امکان سرمایه گذاری مجدد دارایی های حاصل از بیع سهام عدل است. از این شیوه متقاضیان می توانند با بهره مندی از ابزارهای نوین تنخواه گذاری کارگزاری فارابی، گزینه «انتقال پول سهام عدالت به حساب بورسی» را انتخاب کرده و به سادگی دارایی هایشان را ملتفت بورس کنند. بخاطر استعمال از سامانه سعدی نیازی بوسیله مراجعه و احراز هویت حضوری و داشتن کد بورسی آن بی قراری در شرایط فعلی و ضرورت حفظ فاصله گذاری اجتماعی نیست. همه مشمولان سهام عدالت می توانند پس از انتخاب طرز سهامداری مستقیم، به سادگی و عاری هرگونه محدودیتی از مزایای «سامانه سعدی» بهره مند شوند.بیشتر بخوانید:مدال ساعات شلوغی تو مکان های عمومی را نمایش می دهدسفرنامه خواه کتابچه های راهنما، امتحان سیر را بهبود می دهدآیگپ مشق طراحی استیکر برگزار می کندکوئرا رویدادهای Traceway مختص پروگرام نویسان ایران برگزار می کندتپ سی یک سوم از درآمدش از هر سفر را بوسیله رانندگان می دهد
به گزارش همشهری آنلاین، فرهاد حمیداوی تو گفتگو با  ایلنا داخل خصوص اظهارات سهیل مهدی مبنی براینکه اگر تیمی ورزشکار مبتلا بوسیله کرونا داشته باشد تمرینات و بازی هایش به تعویق می افتد، پیش روی داشت: زمانیکه فردی تست کرونا میدهد آن تست برای دیروز آن فرد است خیر فردای آن. مثلا از بازیکن یک آویشن تست کرونا میگیرند که بگویند این بازیکن تا به امروز کرونا نداشته. آیا این گارانتی است که بازیکن فردا هم کرونا نداشته باشد؟ مشخصا خیر. کامل حرفم سه ماهه که همین است. بسیاری حرفشان این است که بوندسلیگا تیمار دارد مسابقات را برگزار می نرم. اما کسی به این اشاره نمی درنگ که در پیاده روی آلمان امکانات نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد. آیا ما هم داریم؟ مثلا عکسی از مسابقه تیم اسب سواری دورتموند منتشر شد که سه زمین فتنه با امکانات پیاده شدن هم استراحت دارند که در هر کدام از این زمین ها فقط شش ورزشکار مبتلا تمرین کردن هستند. اما کل تیم ما یک زمین اندوه ندارد ما سه تا زمین کنار هم نخواستیم یک زمین معیار به ما بدهند بازیکن ها را در هر گوشه از آن شاخه می کنیم تا تمرین کنند. بنظرم ما باید قبول بکنیم که امکانات سخت افزاری ورزشی نداریم. علاوه بر آن کلی اندوه مشکل داریم که باید آن را بپذیریم.درون حال حاضر عزیزانی هستند که به برهان ذی نفع وجود داشتن فقط می خواهند بازی ها برگزار شود. این بی مو موضوع است.ولی من پندار میکنم "جان از شیشه گرفتن" مهم خیس است.

وی در تک مجله مشترک آنها با سایر مجتمع های لیگ برتری مبنی پیاده شدن لغو مسابقات لیگ توضیح داد: آقای آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان دیروز ضدیت شان را اعلام کردند.علاوه پهلو آن آقای عیسی زاده مدیرعامل نفت، آقای افاضلی سرمربی پارس جم، مسئولین نفت مسجد سلیمان، آقای دژ نویی سرمربی سپاهان، آویشن گل گهرسیرجان، سایپا تقریبا نزدیک به ده آویشن در یک لیگ شانزده تیمی همگی به یک نوعی مخالف برگزاری مسابقات هستند. عزب تیمی که درون حال مهیا مخالف زدودن پرسپولیس است و بعد از آن عزب تیمی که اظهارنظری نداشته تیم پیکان بوده که من خیال می کنم مسئولین پیکان انقدر بازداشت مشکلات مالی هستند که نفس نکردند تو این باره حرفی بزنند. من فردا نزدیک به ۷۵ درصد از پرداختی بی مو باشگاهم را تسویه می کنم. به این دلیل که این حاشیه نویسی ای که گفته می شود حمیداوی نمی خواهد پول صیقلی کند برطرف شود.

مالک باشگاه شهرخودرو تو نفوذ کردن به اینکه امکان پذیر است عواقبی مشابه کاستی بوسیله قسمت قسمت کردن پایین ترو بینوایی های سنگین نسبت بوسیله تیم های انصراف دهنده از رقابت های لیگ افضل اعمال شود گفت: با توجه بوسیله اطلاعاتی که دارم خاطر نمی کنم که بتوانند بوسیله فکر این موضوع از ما امتیازی کسر کنند.البته باید درون این تک از مباشر کمیسیون سوال کنم اما تا آنجایی که می دانم این قانون بود ندارد این طور کاری را نمی توانند با ما ایفا دهند.

حمیداوی در پاسخ به اینکه امکان پذیر است از تیم های دیگر برای پیوستن بوسیله این کمپین احضار بطی ء گفت: واقعاً پشت کمپین کوفتن نیستم. غلام فقط بوسیله فکر سلامتی بازیکنان هستم. اگر خدای ناکرده بازیکنی از آویشن ما خواه هر آویشن دیگری به کرونا مشغول شود و جانش به خطر بیفتد چه کسی پاسخگو خواهد وجود آن دم ما باید چه کاری ایفا دهیم؟ بدون شک سلامتی افراد از هر چیزی مهم تر است. ابلاغ پروتکل برگزاری لیگ برتر ؛ دنباله لیگ بدون تماشاگر | چه تیم هایی اذن بازی و تمرین نخواهند داشت واکنش مهتر کمیته مسابقات سازمان لیگ به نامه تهدیدآمیز ۴ کمیسیون نامه چهار محفل به وزیر ورزش؛ از حضرت در لیگ انصراف می دهیم

وی در پاسخ به اینکه مقدور است داخل صورت کم ارزش نبودن شرایط از جناب داخل هم چشمی های لیگ قهرمانان آسیا هم انصراف بدهند گفت: هفته پیش بوسیله AFC ایمیلی از طرف باشگاه ارسال کردم که AFC داخل پاسخ به ما گفت فعلاً هیچ پروگرام ای برای برگزاری مسابقات ندارد.

مالک جماعت شهرخودرو تو فایده به اینکه فداکار پرسپولیسی ها می گویند یک سری از حلقه ها در زمین حریف ما نیستند به همین دلیل کرونا را بهانه ای برای نقض رقابت های لیگ مرجح کردند گفت: راستش زمانی که کرونا نبود ما پرسپولیس را در مشهد بردیم. مباحثه ما هیچ ربطی بوسیله دستاویز گیری ندارد. کرونا خطرناک است ما هم فقط بدنبال حفظ کردن مصونیت بازیکنان مان هستیم.

حمیداوی در فایده به اینکه گفته می شود در تمرین گروهی امروز آنها تمامی بازیکنان سالم و مشکوک بوسیله کرونا درون کنار یکدیگر تمرین کردند گفت: عزب کسی که از نظر بالینی درون تیم ما مبتلا به کرونا شده و شاق دارد آقای "داوود سید عباسی" است که ایشان هم در حال حاضر تهران هستند. در بوندسلیگا، لالیگا، لیگ جزیره تمامی لیگ های شریف دنیا، تمامی بازیکنان را پس ازآن از محک به همراه خانواده هایشان به کمپ می برند تا از آنها محافظت کنند. چرا که امکانات باشگاه های اروپایی به این شکل است.اما بازیکنان تیم ما با اسنپ بوسیله خانه برمی گردند مکرر با همین وضع صبح فردا به مسابقه می آیند.به رویت شما من می توانم روزانه ۲۸ میلیون تومان نفقه تست بدهم؟ حالا تصور بفرمایید ورزشکار همان ثانیه ای که از تمرین می رود بوسیله ویروس مبتلا شود و فردا آن را با خودش به تمرین بیاورد به بقیه بازیکنان نقل مکان کند. یک نصیب در یک برنامه تلوزیونی گفتم که مطلبی را در یک مقاله سوئدی خواندم که تالیف بود اگر بازیکن خواه ورزشکار حرفه ای بوسیله کرونا مبتلا شود ۴۰ درصد شش او از بین می رود. همگی غلام را مسخره کردند و گفتند حمیداوی طبیب شده است بعد از آن پزشک تیم نساجی تو برنامه فوتبال مرجح گفت: که تحقیقات دانشگاه های آمریکایی مدال داده چنانچه ورزشکاری به کرونا مبتلا شود عملا ورزش برایش کامل است ولی خوب هر چه قدر که می گوییم بی فایده است. نزدیک به ۳۰۰-۴۰۰ میلیون تومان تا امروز راه اندازی لیگ بوسیله ما پول داده است ولی از آن طرف نزدیک بوسیله ۴۰۰-۵۰۰ میلیون تومان تیم ما را به عذر های مختلف جریمه کرده است. خیر تنها شهرخودرو بلکه تمامی تیم ها همین وضع را دارند. آیا قرارداد اعلامیه محیطی فدراسیون پیاده روی برای لیگ ۹۸-۹۹ نباید رقمش برملا باشد؟ میگویند رقم بودجه آن ۷۰ میلیارد تومان است. ما ۱۶ تیم لیگ سلطه داریم هرجور و که تقسیم کنیم ۳۰۰ میلیون تومان نمی شود. با توجه به نما اعلام شده به هر تیم چهار و نیم میلیارد تومان پول می رسد که فعلا از این چهار و نیم میلیارد تومان پول به ما فقط ۳۰۰ میلیون تومان بیشتر پول داده نشده است.

وی درون مورد قرضه حلقه پرسپولیس از واگذاری یحیی تراب محمدی گفت: متاسفانه هنوز پولی بوسیله ما صیقلی نشده است. امیدواریم هر چه زودتر این بدهی نابرابر شده و این دشوار برطرف شود.

مالک محفل شهرخودرو داخل واکنش به اینکه ممکن بود چنانچه به عقب برمی تفرج جلوی احاله یحیی تراب محمدی به پرسپولیس مقاوت بیشتری می کرد گفت: به هیچگاه عنوان این امر را نمی کردم. یحیی را از رویت شخصیتی بسی خودی دارم. ولی زمانی که کسی دلش با تیم نباشد نمی توان او را به اجبار جایی نگه داشت. او دوست داشت بوسیله پرسپولیس برود و این کار را هم کرد.

حمیداوی داخل تک اینکه آیا یک ماه زمان مناسبی برای آماده سازی تیم ها است یا خیر هم گفت: اگر بخواهیم نگاه کارشناسی به این موضوع داشته باشیم باید بگویم تا الان تو هیچ کجای جهان سابقه نداشته که سه گانه چهار ماه اسب سواری برگزار نشود و این یک موقعیت استثنایی است. فکر میکنم چهار هفته زمان مناسبی وجود ولی اگر به جای یک ماه ۴۵ روز برای آماده سازی زمان می دادند عالی میشد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایسنا  به نقل از مورد تایمز، سازمان ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده (ناسا-NASA) به افرادی که مایل به گذراندن ۸ ماه اقامت در قرنطینه هستند، پول می پردازد تا به قرین سازی ماموریت های آینده داخل ماه و مریخ کمک کنند.

به خشکی امدن اساس آخرین گزارش فاکس نیوز، پیش از آنکه ناسا فضانوردان خویشتن را بوسیله مریخ بفرستد که یک هدف بلندمدت برای این آژانس فضایی است، به تعاقب افرادی است که مایل باشند مانند آنها نقش ورزش کنند.

این نخستین باری نیست که ناسا این فرمان را انجام می دهد، چرا که یک مطالعه مثل چهار ماهه را در سال ۲۰۱۹ همچنین عمل داده حیات.

این مطالعات در ایستگاه زمینی منحصر بوسیله فردی به اشتهار "SIRIUS-19" اجرا می شود که بوسیله عنوان یک زیستگاه فلزی برای خدمه فضایی خدمت می کند و نتایج مهمی را نمایش می دهد که داده های پایه ناسا را ​​برای دستیابی به موفقیت داخل هدف ارسال فضانوردان به ماه فراهم می درنگ. این مأموریت فضایی قدری از برنامه "آرتمیس" است که در نهایت به مأموریت های مریخ در آینده منتهی می شود.

بازگشت فضانوردان بوسیله سیاره ناتندرست | فساد کرونا ۵۰ سال پس از بحران آپولو

داخل وارسی قبلی، چهار روس و دو آمریکایی این چهار ماه را در انستیتوی مشکلات زیست پزشکیروسیه(NEK) گذراندند. محققان توانستند واکنش های روانی، فیزیولوژیکی و رفتاری آنها را خلال قرین سازی ماموریت فضایی مشاهده کنند.

اکنون ناسا بوسیله افرادی که داوطلبانه بخاطر یک قرنطینه ۸ ماهه داوطلب شوند، پول می پردازد تا عهده دار های آینده بوسیله مریخ و ماه را شبیه سازی نرم.

دانشمندان از زمان ماموریت های آپولو در حال وارسی اثرات تصعید در فضا به خشکی امدن عملکرد و سلامت انسان بوده اند. اثرات قرار شهود تمام مدت در معرض خطرات شاگرد از پرواز داخل فضا به طور مستمر توسط برنامه تحقیقات انسانی ناسا مورد بررسی استراحت گرفته است؛ زیرا با گذشت زمان، ماموریت ها تمام پر حرارت شده اند.

"توماس ویلیامز"، جستجوگر عناصر انسانی و عملکردهای رفتاری گفت: این برنامه قرنطینه یک دستور کار بسیار مهم برای تحقیق ما است. ما می توانیم سطح بالای استرسو فیزیولوژی و شرایط روانی مافوق تأثیر تصعید فضایی را وارسی کنیم.

ناسا داخل حال مجهز به دنبال 6 نفر است که مایل باشند به مدت هشت ماه در مسکوی روسیه قرنطینه شوند تا به این آژانس فضایی کمک کنند اثرات مأموریت های طولانی مدت فضایی را بر روی اشتی فضانوردانی که با برنامه آرتمیس به ماه و مریخ اعزام می شوند، دریابند.

با این حال، ناسا بوسیله دنبال افراد عادی زدودن. متقاضیان باید شهروندان ایالات متحده و بین ۳۰ تا ۵۵ سال باشند، پیاده شدن تعبیر انگلیسی و روسی مسلط باشند، نوکری سربازی رفته باشند و دارای مدرک دانشگاهی علو لیسانس یا دکترا (ترجیحاً درون رشته های پزشکی) باشند.

با این حال، ناسا توضیح داد که افرادی که دارای سند لیسانس و مایل به همدستی در این گزینش هستند نیز پذیرفته می شوند.
آمار کرونا داخل ایران





روند شیوع ویروس کرونا در ایران (نمودار ناحیه ای و خطی)





موارد ابتلا، بهبودی و اجل ومیر روزانه کووید ۱۹ در ایران





دنیاگیری ویروس کرونا جدید (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

مهم ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و روند شیوعویروس کرونا متاخر چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای هوا متوقف می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک خیس است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا درون ایران؛ برای پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ استفاده مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه به طور صحیح از ماسک استفاده کنیم؟

همچنین در ادامه می توانید تمامی اطلاع دادن و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.