پاکدشت 24

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایسنا  به نقل از مورد تایمز، سازمان ملی هوانوردی و فضایی ایالات متحده (ناسا-NASA) به افرادی که مایل به گذراندن ۸ ماه اقامت در قرنطینه هستند، پول می پردازد تا به قرین سازی ماموریت های آینده داخل ماه و مریخ کمک کنند.

به خشکی امدن اساس آخرین گزارش فاکس نیوز، پیش از آنکه ناسا فضانوردان خویشتن را بوسیله مریخ بفرستد که یک هدف بلندمدت برای این آژانس فضایی است، به تعاقب افرادی است که مایل باشند مانند آنها نقش ورزش کنند.

این نخستین باری نیست که ناسا این فرمان را انجام می دهد، چرا که یک مطالعه مثل چهار ماهه را در سال ۲۰۱۹ همچنین عمل داده حیات.

این مطالعات در ایستگاه زمینی منحصر بوسیله فردی به اشتهار "SIRIUS-19" اجرا می شود که بوسیله عنوان یک زیستگاه فلزی برای خدمه فضایی خدمت می کند و نتایج مهمی را نمایش می دهد که داده های پایه ناسا را ​​برای دستیابی به موفقیت داخل هدف ارسال فضانوردان به ماه فراهم می درنگ. این مأموریت فضایی قدری از برنامه "آرتمیس" است که در نهایت به مأموریت های مریخ در آینده منتهی می شود.

بازگشت فضانوردان بوسیله سیاره ناتندرست | فساد کرونا ۵۰ سال پس از بحران آپولو

داخل وارسی قبلی، چهار روس و دو آمریکایی این چهار ماه را در انستیتوی مشکلات زیست پزشکیروسیه(NEK) گذراندند. محققان توانستند واکنش های روانی، فیزیولوژیکی و رفتاری آنها را خلال قرین سازی ماموریت فضایی مشاهده کنند.

اکنون ناسا بوسیله افرادی که داوطلبانه بخاطر یک قرنطینه ۸ ماهه داوطلب شوند، پول می پردازد تا عهده دار های آینده بوسیله مریخ و ماه را شبیه سازی نرم.

دانشمندان از زمان ماموریت های آپولو در حال وارسی اثرات تصعید در فضا به خشکی امدن عملکرد و سلامت انسان بوده اند. اثرات قرار شهود تمام مدت در معرض خطرات شاگرد از پرواز داخل فضا به طور مستمر توسط برنامه تحقیقات انسانی ناسا مورد بررسی استراحت گرفته است؛ زیرا با گذشت زمان، ماموریت ها تمام پر حرارت شده اند.

"توماس ویلیامز"، جستجوگر عناصر انسانی و عملکردهای رفتاری گفت: این برنامه قرنطینه یک دستور کار بسیار مهم برای تحقیق ما است. ما می توانیم سطح بالای استرسو فیزیولوژی و شرایط روانی مافوق تأثیر تصعید فضایی را وارسی کنیم.

ناسا داخل حال مجهز به دنبال 6 نفر است که مایل باشند به مدت هشت ماه در مسکوی روسیه قرنطینه شوند تا به این آژانس فضایی کمک کنند اثرات مأموریت های طولانی مدت فضایی را بر روی اشتی فضانوردانی که با برنامه آرتمیس به ماه و مریخ اعزام می شوند، دریابند.

با این حال، ناسا بوسیله دنبال افراد عادی زدودن. متقاضیان باید شهروندان ایالات متحده و بین ۳۰ تا ۵۵ سال باشند، پیاده شدن تعبیر انگلیسی و روسی مسلط باشند، نوکری سربازی رفته باشند و دارای مدرک دانشگاهی علو لیسانس یا دکترا (ترجیحاً درون رشته های پزشکی) باشند.

با این حال، ناسا توضیح داد که افرادی که دارای سند لیسانس و مایل به همدستی در این گزینش هستند نیز پذیرفته می شوند.
  • ۹۹/۰۳/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی