پاکدشت 24

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا رییسی داخل جلسه ۲۰ آبان ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به اجرای چندین وهله غربالگری کرونا داخل کشور، تشدید بازرسی پهلو پروتکل های بهداشتی و انجام تست های فراوان و هوشمند را راهبرد اول و دوم مرحله چهارم از طرح عنوان کرد وافزود: در حال حاضر به جانب تولید کیت های داخلی آنتی ژن تست که تست های سریع است رفته ایم که درون مدت ۲۵ دقیقه نتیجه آزمایش تست کرونا مشخص می شود. این تست های سریع العمل در وارستگی تمام استان ها راحتی محزون و بصورت مجانی انجام خواهد شد.

این مسئول پیگیری قرنطینه افراد را راهبرد سومین این طرح نشانی کرد وافزود: افراد مثبت شناسایی شده باید ۱۴ روز قرنطینه بمانند و باید روانی درمان آنها ردیابی شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امان از افراد آسیب پذیر و سالمندان را راهبرد چهارم این مرحله از طرح عنوان کرد و افزود: ۹۰ درصد موارد مرگ و میر کرونا بطور معمول داخل افراد سالمندان و افراد با بیماری زمینه ای است و باید روی حراست از این اقشار حساسیت اختصاص داشته و قرنطینه به پشت را در خصوص آنها انجام دهیم و پیشگیری موثری تو بحث ابتلا به کرونا داخل این قشر از جامعه داشته باشیم.

رییسی اعمال محدودیت های هوشمند بر بن ابراز و شیوع بیماری کرونا، تقویت علاج سرپایی و فعال کردن مراکز بهداشتی را از جمله راهبردهای دیگر این وهله از طرح نشانی کرد.

وی با تاکید پهلو اینکه هیچ داروی تایید شده خاصی برای کرونا وجود ندارد گفت: در حال حاضر تنها درمان استراحت در بیمارستان و اکسیژن برای بیماران بدحال است و در خصوص پی گذاری داروهایی مانند "رمدسیویر" هنوز مناقشه های نقیض و نقیضی وجود دارد.

این مسئول افزود: تو این طرح با مشارکت مسکن ها و پایگاه های بهداشت، بسیج، هلال احمر، شوراهای دهکده و روستا، دایره های مردم سرشت و .... سه گانه حیطه کاری مهم در دستور کار قرار دارد.
  • ۹۹/۰۸/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی