پاکدشت 24

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سندیت خبر رسانی استانداری گیلان، « ارسلان زارع» درون بازدید با دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عاشق رفع مشکلات و نواقص حوزه بهداشت و علاج و نیز بهبود زیرساخت های این پاره و استحکام تجهیزات درمانگاه ها و مراکز درمانی استان شد.

مساله گلچین تکلیف و جذب پرستارانی که در عهد شیوع کرونا به نشانی نیروی قراردادی به صف تلاشگران عرصه مطمئن مصونیت جامعه پیوستند و همچنین پرداخت مطالبات معوقه و ضایع الزحمه و پاداش کادر درمان استان از موارد مورد مداومت استاندار گیلاندر دیدار با وزیر بهداشت، علاج و آموزش پزشکی بود.

زارع داخل این دیدار گفت: کادر درمان، پزشکان و پرستاران استان داخل مدیریت شیوع ویروس کرونا حماسه کردند و این حاصل با همدلی و انسجام آنها بوده است

استاندار درون این دیدار به روان پاک شهیدان نوکری و مدافعان اشتی گیلان که در روانی نجات بی آرامی وطنان مان از کرونا بوسیله درجه رفیع شهادت نائل آمده اند، سلام و درود فرستاد.
  • ۹۹/۰۳/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی