پاکدشت 24

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،سردار عزیزاله ملکی، فرمانده نیروی انتظامی گیلان، امروز  ۱۰ نرمی با محضر داخل نگرش حادثه درگیری اراذل و اوباش در بیمارستان پورسینا رشت اقرار کرد: داخل پی گزارش مردمی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰مبنی بر وقوع درگیری و نزاع دسته پرسنل توسط تعدادی از اراذل و اوباش که درون زمانه ۱:۴۵ صبح روز سه گانه شنبه، ۸ مهر ماه تو محوطه اورژانس بیمارستان پورسینا رشت به وقوع پیوست، بلافاصله با پیشگاه عوامل نماینده درون صحنه مراتب شناسایی و دستگیری مسببین این درگیری در دستورکار یگان های عملیاتی نماینده قرار گرفت.

حاکم نیروی انتظامی گیلان افزود: بامداد همان روز درون ادامه بررسی ها یک نفر از عاملان پا بر جا این جنگ که در پایه لشت نشا به کوچصفهان در حال تردد با خودرو شخصی بود، شناسایی و در حین هزیمت از دست مأموران با برخورد گلوله پلیس به وی، دستگیر و خودروی وی نیز گرفتار شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه داخل دنباله بررسی ها، تعداد سه نفر دیگر از این اراذل و اوباش هنگام عملیات غافلگیرانه پاسبان در بطرف خانه رشت دستگیرشدند، گفت: سایر متهمان اصلی که پس از ادا شرارت، شهر رشت را به مقصد استان البرز زین کرده و به صورت مخفیانه قصد خروج از کشور را داشتند با اشرافیت اطلاعاتی پلیس طی گسیل تیم های عملیاتی به استان البرز در روز سیال خلال یک عملیات غافلگیرانه در داخل یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و توقیف شدند و تعدادی زنجیر سرد محتوی قمه، قداره و شمشیر از آنها کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم شیار قرمز پلیس است و با مخلان زیبایی و امنیت بوسیله شدیدترین وجه اصابت خواهد شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با شدت هرچه بیشتر با مخلان امان عمومی برخورد کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با رمز بوسیله خرسند انسان از عملکرد مقتدرانه پلیس داخل برخورد با هنجارشکنان، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هر گونه مزاحمت از سوی اراذل و اوباش با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ رابطه بگیرند.

سردار ملکی تصریح کرد: پلیس درون هر شرایطی رخصت احترام تنه و غلبه نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش آدم را نداده و با اقتدار تمام با آنها برخورد خواهدکرد.
  • ۹۹/۰۷/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی