پاکدشت 24

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دید اپلیکیشنی بوسیله وجد بیایید و مشیت داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما سرزده بااطلاع پولی بودن آن شوید. همگی ما این تجربه را داشته ایم. در این مواقع معمولا یا قید مصرف از آن را می زنیم یا به دنبال نسخه بلدرچین شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده غصه ادبیات های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.مقاله های مرتبط:رفع مشکل گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و افزودن به فهرست اپ های خود، در آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای اضافه تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به مجانی عرضه می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک مرحله دانلود کنید تا بوسیله فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها کاربرد کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم.اپلیکیشن File Manager by Augustro



یک ابزار کاربردی برای مدیریت فایل ها است که ویژگی های زیادی را برای کاربر فراهم می کند. این اپلیکیشن استعداد مرتبه بندی فایل ها را براساس فرمت بخاطر کاربر فراهم می کند؛ نیز دسترسی بوسیله فایل هایی که اخیرا مورد استفاده استراحت گرفته اند، را آسان خواهد کرد تا فورا دردسترس قرار گیرند. از سایر انفراد های مدیریتی این دستور کار می قابلیت بوسیله قابلیت کپی، پیست، جابه جایی، دگرگونی نام، ضربان وجو، وجه اشتراک مجله گذاری، مکنون کردن و... اشاره کرد. یکی از محدودیت های جالب این برنامه امکان خلق کردن FTP از فایل ها در یک شبکه ی محلی است تا سایر افراد بتوانند فایل های شما را دانلود کنند.

اپلیکیشن Learn Spanish - Frase Master Pro



یک اپلیکیشن برای آموزش اصطلاح اسپانیایی است که آموزش را ازطریق ورزش و تکمیل جملات انجام می دهد. بنابراین، کاربر با کلمات نامرتبی رو بوسیله رو می شود و باید آن کلمات را باتوجه به ذهنی و قوانین دستور زبان مرتب کند تا جملات معناداری تشکیل شود و امتیاز گرفتن نرم. درصورتی که کاربر ترتیب نادرسی را انتخاب کند، ازطریق کاهش زمان جریمه می شود، پس درنظر داشته باشید که سرعت عمل رفعت موجب دریافت امتیاز بیشتر می شود. این اپلیکیشن توسط افراد فنی مدل سازی شده است و سطوح زبانی متنوع از بی تجربه تا پیشرفته را پوشش می دهد.

بازی Terra Fighter 2 Pro



یک ورزش اکشن و مبارزه ای که در دوحالت داستانی و دوئلی قابل انجام است. داخل این ورزش غل های مختلفی وجود دارند و کاربر می تواند با تجهیزکردن شخصیت ورزش بوسیله سلاح های قدرتمند با دشمنان مبارزه یواش. در حالت داستانی بازی کاربر باید مسیری را آغاز کند و با موجودات شیطانی رو بوسیله رو شود و ارتش آن ها را نابود یواش. در حالت دوئل اما، در مبارزات تک به تک باید متخاصم را انقراض قسط. کارکتر ورزش با انجام هر مبارزه و گذر از مراحل مختلف، ترفندهای مبارزه ای پیشرفته تازگی را فرامی گیرد تا درمقابل دشمنان قدرتمند بعدی مهارت مبارزه ای بیشتری داشته باشد.

بازی Unwanted Gray



یک بازی با مدل سازی مینیمال است که نحو عمل آسانی دارد. کارکتر بازی یک دایره ی دوبعدی خاکستری است که داخل دنیای سیاه وسفید گشت می کند. کاربر باید با راهنمایی توپ خاکستری و جلوگیری از برخرود آن با موانع، ستاره ها را جمع آوری نرم و کم اندک تکنیک های خود را افزایش دهد. بازی شامل ۳۵ مرحله ی متنوع است که درون سه گانه حالت متفاوت با قوانین اختصاصی انجام خواهند شد.

کلکسیون آیکون Coffee



یک مجموعه آیکون با مدل سازی مینیمال و ریختگی که شامل ۷۰۰ آیکون متنوع با صراحت ۱۹۲×۱۹۲ می شود. این مجموعه آیکون همچنین، دارای چندین تصویر پس زمینه ی ابری است که دراختیار کاربر قرار خواهند گرفت. علاوه براین، کاربران قادر خواهند بود آیکون اختصاصی درخواست دهند تا تو بوسیله روزرسانی بعدی قرار داده شود. این مجموعه آیکون از لانچرهایی مثل Aviate، Arrow، ADW، Go، Nova، Mini و... پشتیبانی می درنگ.

اپلیکیشن Photo Power Tools



یک پروگرام ی طولانی بهسازی عکس با فیلترهای جدید و جذاب که بوسیله گفته ی توسعه دهنده عکس های ویرایش شده توسط این برنامه بسیار متفاوت زیرفون از سایر برنامه های ویرایش عکسی است که تاکنون استفاده کرده اید. ازجمله محدودیت های شاخص این اپلیکیشن می استعداد به بهینه ساز دینامیک اشاره کرد که جزئیات بسیار عمیقی از عکس را به نمایش درخواهد آورد یا کلکسیون فیلترهای بهبود فام که تجربه ی جدیدی از بهسازی عکس را برای شما به همراه خواهد داشت.

اپلیکیشن eTransfer



یک برنامه ی نقل وانتقال عکس ها بین وسیله های متنوع اپل است. با این برنامه می توان عکس ها را از یک آیوفن به آیوفن دیگر، آیپد، آیپاد یا حتی کامپیوتر شخصی نقل مکان کرد. درواقع این برنامه یک شبکه ی بی سیم محلی برای اشتراک گذاری خلق کردن می کند و کاربرانی که به این شکبه هموار شوند می توانند عکس ها را در مایه آماج ذخیره کنند.

اپلیکیشن My Working Hours



یک اپلیکیشن کاربردی برای افرادی که قصد دارند مدت زمان حکم خود را تقویم کنند، بوسیله خصوص این برنامه برای افرادی که مشغول به دورکاری هستند، می تواند مثمرثمر باشد تا با یک اشاره زمانی که بخاطر یک پروژه صرف کردن می کنند را معادل گیری کنند. فقط باید با شروع زمان کار، دکمه ی ورود را بزنید و تو عاقبت خروج را لمس کنید، عدد نهایی با طعم جزیی سبز نشان داده می شود و درنهایت می توان معیار ساعات موظفی و اضافه کار را لحاظ کرد یا با سایر افراد به ابونمان گذاشت.

اپلیکیشن Knots 3D



یک اپلیکیشن علو العاده کاربردی برای یادگیری انواع و اقسام گره های حرفه ای است که بوسیله صورت طبقه بندی شده درون قسمت قسمت کردن های قایقرانی، کمپینگ، کوهنوردی، دکوری و... انواع گره ها را به کاربر آموزش می دهد. آموزش ها داخل این برنامه ازطریق انیمیشن سه اینده ارائه می شوند و کاربر می تواند به مایه ی این اپلیکیشن زیاد از ۱۴۰ گره مختلف با کاربردهای متفاوت را آموزش ببیند. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۷ به نشانی بهینه اپلیکیشن گوگل پلی انتخاب شده است.

ورزش Broken Words PRO



یک بازی فکری و آموزشی است که بخاطر تقویت املاء و معنی لغات کلمه انگلیسی کاربرد دارد. روش ورزش این متد است که معنی و مفهوم اسم خاص به شکل توضیحی ارائه داده می شود و کاربر باید لغت مدنظر را حدس بزند و با خیساندن حروف شکسته ی زیر، آن را پیدا کند. در این بازی باید بوسیله زمان نیز توجه داشت و براساس آن مراحل را رد کرد تا امتیاز بیشتری بوسیله مشت آورد.

بازی Spelling Gaps PRO



دیگر ورزش فکری و آموزشی با تمرکز بر املای لغات انگلیسی است که می تواند برای کاربران فارسی زبان جنبه ی آموزشی همچنین داشته باشد. این بازی معیار ماندگی متفاوتی دارد و کاربر می تواند به تزیین از مراحل آسان به سخت برود. طرز ورزش این نحو است که لغتی بوسیله نمایش درخواهد آمد و سپس همان لغت با برخی سطر حذف شده دوباره جلوه گر می شود و کاربر باید با زمان بندی مناسب، حروف افتاده را تکمیل تا امتیاز اخذ کند.

مجموعه آیکون Cuticon Round



کلکسیون آیکونی با بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع با رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲ است که به همراه متجاوز از ۳۶ شمایل پس زمینه با کیفیت دردسترس کاربر راحتی می گیرند. کاربران می توانند علاوه براین آیکون ها، آیکون اختصاصی خویشتن را التماس کنند تا در به روزرسانی بعد اینده عرضه شود. این کلکسیون آیکون در لانچرهای مختلفی از جمله Nova، Apex، Solo، Next، Zero و... قابل ایفا است.

کلکسیون آیکون One UI - Samsung Icons
  • ۹۹/۰۵/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی