پاکدشت 24

ASGHAASGHAASGHAایانOOOONOOOONOOOON کالوم، برنامه ریز پیشین جگوار و همکاری تیونینگ خودرو R-R Reforged برقرار در سوئیس، از نسخه ی تولیدی اولین پروژه مشترک خود با شهرت استون مارتین کالوم ونکوئیش ۲۵ رونمایی. 



کردند مقیاس تولیدی تنها خیر ماه پس از اعلام آغاز این پروژه رونمایی شده است و تولید خودروهای مشتریان در ماه (سپتامبر) شهریور آغاز می. شود در مقایسه با مدل مفهومی که سال گذشته مدال داده شد، کالوم ونکوئیش ۲۵ دارای کابین اصلاح شده، آپشن های بیشتر و شاسی تیون شده و پیشرانه ارتقایافته.

است تو مقایسه با خودروی اصلی استون مارتین ونکوئیش که بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ ساخته شده بود، نسخه ی کالوم ونکوئیش ۲۵ دارای بیش از ۳۵۰ تغییر مهندسی، مواد و طراحی.



است در ابتدا تجربه رانندگی ازطریق استعمال از دستیار فنرهای بیلشتاین برای زیرکی و کنترل بیشتر گشایش یافته. است R-مهندسان R Reforged همچنین بوش های جدید، میله های نقیض غلتش مستحکم نم و لاستیک های خصوصی Pilot Sport Michelin را بخاطر افزایش قرار سرنشینان نسبت به اکثر خودروهای GT معاصر. نصب کردند این خودرو همچنین ۱۰ میلی متر پایین تر از قبل راحتی می گیرد و از فاصله اضافی بین محوری ۶۰ میلی متر روزی.

می برد فرمان همچنین به لطف تعبیه لبه رینگ باریک تر، موضع صندلی پایین تر و ارتقای جهیز تعلیق، گشایش یافته است و احساس بهتر و بازخورد بیشتری ارائه. می دهد بوسیله طور کلی گفته می شود که Callum Vanquish ۲۵ خودروی GT تطبیق پذیر و همه کاره ای متناسب با کاربرد ی.

روزمره است ایان کالوم همچنین تغییراتی باریکه در طراحی استون مارتین ونکوئیش خلق کردن کرده است که از عموم می توان به سپر جلوی مصالحه شده با جلوپنجره پایین نمدار و ارشد تر به همراه ورودی های جانبی هوا. اشاره کرد سپر عقب همچنین قرین چراغ های جلو و تعاقب LED جدید، کاملا بوسیله روزرسانی. شده است مشتریان می توانند کالوم ونکوئیش ۲۵ را با تعداد نامحدودی رنگ بدنه، هشت تریم بیرونی و سه آپشن رینگ ۲۰ اینچی سفارشی.

انتخاب کنند مقاله:های مرتبط استون مارتین ونکوئیش 25 رونمایی شدسوپراسپرت مفهومی استون مارتین ونکوئیش ویژن

شناساندن شد در داخل کابین، تریم چرمی گرانبها ارزش و لوکسی توسط شرکت چرم Bridge of Weir عرضه شده، درحالی که زمانه جیبی جداشدنی Bremont روی داشبورد قرار می گیرد و حزن اینک محتوی جزئیات کرومی پیچیده و صیقلی بوسیله همراه آپشن روکش گردویی به جای فیبر. کربن است این خودرو همچنین از مجموعه چمدان Mulberry بهره می برد که به وضع ای زیبا درون تقدیر عقب کابین جای.

می گیرد استون مارتین کالوم ونکوئیش ۲۵ از/پیشرانه ۵ ۹ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر با ۵۸۰ اسب بخار قدرت بهره می برد که قدرت آن ۶۰ اسب بخار بیشتر از نسخه پا بر جا. ونکوئیش است تو این پیشرانه از سیستم ورودی کربنی سفارشی و منیفولد خروجی از جنس فولاد ضدزنگ با طول مساوی استفاده. می شود علاوه پیاده شدن این، درپوش پیشرانه با تزئینات کربنی و چرمی آراسته.



R-شده است R Reforged فقط ۲۵ نمونه از این GT سفارشی تولید می کند که اولین آن ها تو ماه سپتامبر برای مشتریان در اروپا و آمریکای لاتین. تولید می شود تیونر سوئیسی بها این خودرو را بیش از (۷۰۱ هزار دلار) ۵۵۰ هزار پوند.تخمین می:زند بیشتر بخوانید ساختمان سریع الحرکه لوکس کنکورد مبتنی بر مرسدس بنز آتگو معرفی شدکارمندان فورد خواستار قطع همکاری با پلیس شدندتسلا بور اضافی تا خودرو تمام خودران داردپروتوتایپ موستانگ مک ای با غلبه ۱۴۰۰ اسب دود معرفی شدمرسدس بنز EQS دارای ظرفیت پیمایش بسیار از ۷۰۰
  • ۹۹/۰۵/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی