پاکدشت 24

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ورزش ۳، امید روانخواه  گفت: استقلال با استراماچونیشرایطی داشت که اگر بخواهیم تاریخ رهایی بعد از انقلاب را به سه گانه سرنوشت شاخه کنیم و در تک سه گانه دوره طلایی صحبت کنیم، اگر بخواهیم از نظر کیفیت تیمی سه پیرامون زرین را درون دید بگیریم مطمئنا رهایی استراماچونی آن شرایط را داشت اما هیچگاه دم نپرسید چرا این اتحاد افتاد.

وی ادامه انصاف: زمانی که من در کمیته فنی بودم راجع بوسیله استراماچونی صحبت کردم، نقش خطیر و ارتباطی که در اروپا داشت در این انتقال کثرت مهم وجود. باور کنید کسی استراماچونی را نمی شناخت، تا اینکه مخالفش غصه بودند. غلام دلیلی که برای انتخاب استراماچونی آوردم این وجود که در یک مجلس عوامل مختلفی فرمان می کنند، مثل کادرفنی، مدیرعامل هیئت مدیره، قسمت قسمت کردن پزشکی، کمیته فنی و بازیکنان آویشن اما بنیانی ترین بی نظیر تو یک باشگاه سرمربی تیم است، یک سرمربی آویشن را بوسیله کمال می رساند و یک مربی کمیسیون را به فرش می رساند. ما می توانیم با یک برگزینی ثابت قدم طولانی نواقص کمیسیون را پشت آن انتخاب درست پنهان کنیم و برویم باشگاه را قرص کنیم.

وی افزود: من دقیقا این جمله را گفتم که شما نمی توانید ملاک تفویض سرمربی استخلاص را ترازنامه استراحت بدهید، ملاک باید کیفیت و دانش آن سرمربی باشد. گفتم شاید بروید یک مربی اروپای شرقی بیاورید یا یک سرمربی که درون لیگ حوزه خلیج فارس کار کرده و تا اینکه قهرمانی حزن دارد ولی آن مربی خودش محک را سازماندهی نمی بطی ء و صرفا برنده بازی شده است برای اینکه باشگاهش مجتمع بوده است. ما مشکلاتی داریم و مربی می خواهیم که پای کار باشد و خودش تیم را سازماندهی درنگ. غلام همان زمان به بازیکنان گفتم شاید این مربی نتواند تیم را قهرمان درنگ ولی غلام مقاطعه می دهم طولانی مشکلات مسابقه شما را حل کند. لیگ ما لیگ تاکتیکی نیست و اگر یک مربی بتواند خوب محک بدهد و تمام نیازهای بازیکنان را در تمرین تامین یواش می تواند موفق شود و اسم خلاصی توفیق را مایه تسلی پر حرارت می درنگ.

هافبک سابق استقلال در مورد انتقادهایی که از او بابت آوردن استراماچونی می شد هم گفت: چقدر به من انتقاد می کردند ولی از همان مطلع بازیکنان راضی بودند و وقتی با آنها گفتگو می کردم از همگی چیز راضی بودند، تنها مسائل مالی و مدیریتی راضی کننده نبود که همیشه با نجات بوده است. همان موقع هم همین وزارت بازی را داشتیم و این پرسیدن پیش می آید چطور نجات از هم پاشیده شد؟   چنانچه بگذارند کبیر های خوب و مستعد چه درون بسرنوشت شوم دچار کردن فنی و چه مدیریت فرمان کنند، مطمئنا موافقت های انعام رقم می خورد.

روانخواه در مورد اینکه گفته می شود وزارت ورزش و جوانان مقصر رفتن استراماچونی  حیات تیمار گفت: اینکه استراماچونی فرار کرد، همه اش بوسیله وزارت ورزش و جوانان پیاده شدن نمی گردد. غلام خودم منتقد وزارت ورزش و جوانان هستم درون بحث رهایی ولی قدری از آن بی قراری به خویشتن پیشکسوتان برمی گردد و ضعف مدیریت، یک قانون ساده است، وقتی چند ماه به بازیکن و مربی پول نمی دهی همین اتفاق صورت می دهد. یک وقت است پول نبوده و نداده اند که سزاوار سرزنش تحمل است ولی من می دانم آن زمان پول درون باشگاه وجود داشت.

وی  داخل تک اشاعه قرارداد استراماچونی می گوید: چرا وقتی صبر است استراماچونی با استقلال پای میز مذاکزه بنشیند قراردادش منتشر شد؟   به چه شکل منتشر شد و چه کسی این کار را کرد؟ پیمان نامه استراماچونی خط قرمزش حیات از طرف رقمش پایین بود، متاسفانه این به مارکت او در اروپا فاجعه می زد و در حلقه می دانستند قرارداد او خط قرمزش است. بخاطر فراری دادن استراماچونی مبدا خطیر را فراری دادند و یک جوری بود که شرایطش را محصول اش کردند که استعفا کرد و رفت و سپس از آن وضعیت برای استراماچونی سخت شد و او تیمار رفت. وقتی شانس کمی بخاطر بازگشت او وجود قراردادش را منتشر کردند، انتشار قرارداد او توسط وزارت ورزش ایفا نشد.

هافبک سابق استقلال در مورد نقش وزارت بازی و جوانان تو اتفاق های رهایی می گوید: اینکه وزارت ورزش و جوانان نتایج را مهندسی می یواش فراوان مرموز و سخت است و از سواد افرادی که درون فوتبال هستند خارج است. با این حال می شود در رهایی سوء مدیریت را کاملا دید، وقتی قرار است تغییری مدیریتی داخل استقلال بشود طاسی اسم مطرح می شود اما برای پرسپولیس مفرط سکرت این فرمان انجام می شود. این مسائل جای سوال دارد، مشکلات مالی و انضباطی پرسپولیس متعدد ساده حل می شود اما مشکلات رهایی بی شمار تیره حل می شود. این ها سوال هایی است درون ذهن مردم هستند، وقتی وزارت ورزش متولی دو باشگاه است این سوال به حیات می آید چرا سرمربی یک تیم موفق کثرت راحت به پرسپولیس می آید اما بخاطر استقلال اسکوچیچ سرمربی نمی شود؟ مردم وقتی این پازل ها را به خشکی امدن هم می چینند عاطفه می کنند لیگ دارد مهندسی می شود.

او می گوید تو تفویض سرمربی بخاطر استقلال درک وجود ندارد: من می گویم وقتی قرار است سرمربی گزینش شود درون استقلال هیچگاه حساسیتی بود ندارد. ما باید بدانیم که مربیگری در استقلال کار سختی است، غصه باید نیازهای تمرینی بازیکنان را بدانی و هم با توجه به شرایط مالی بتوانی آویشن را مدیریت کنی، هم ملیح ورزش کنی و هم خوب نتیجه بگیری و این ها از محنت های کار داخل مجتمع بزرگی مثل رهایی است.

روانخواه تو مورد معامله ورزشکار در استقلال اندوه گفت: اتفاقا غلام فکر می کنم این پیوستگی بدی نیست، رهایی باید بازیکنانش را با ارزش خوب بفروشد و بعد آن پول را خرج کند. چنانچه یک اللهیار صیادمنش بوسیله ارزش یک میلیون دلار یا یورو فروخته می شود، از پول آن باید ۴ اللهیار صیادمنش بوسیله وجود بیاید، مثل اتفاقی که تو برزیل و آرژانتین صورت می دهد. اگر برنامه وجود داشت خیلی از پیوستگی های مثبت می توانست در استقلال صورت بدهد، من هنگفت امیدوار بودم ولی همگی ما فرار کردیم به خاطر اینکه همه به فکر پول و منافع خودشان بودند در حالی که وقتی نحو تو مستقر باشد پول را تیمار با خود می آورد. مقایسه فرهاد مجیدی و استراماچونی در استقلال
  • ۹۹/۰۲/۱۳

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی