پاکدشت 24

به دید می رسد بزرگ ترین رقیب گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ در نحو است. این دشت که ایسوس ROG Phone III نام دارد، وکالت بخاطر گوشیایسوس ROG Phone II خواهد وجود و در سه ماهه ی ثالث سال ۲۰۲۰ روانه ی بازار می شود.

متأسفانه داده ها بسیار قدری از پرچم دار سلاله بعد اینده ایسوس منتشر شده است؛ ولی ظن خورده می شود ROG Phone III با تراشه ی در مشت پیدایش کوالکام به نام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس عرضه شود. شرکت کوالکام تراش ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را در جولای ۲۰۱۹ معرفی کرد. بوسیله همین دلیل، غبطه می رود نسخه ی جانشین آن در بازه ی زمانی مشابهی در سال ۲۰۲۰ رونمایی شود.

گوشی ایسوس ROG Phone II نیز جولای ۲۰۱۹ معرفی شد و توانست به محبوبیت بسیاری میان طرفداران برسد. پرچم دار ایسوس باتری۶،۰۰۰ میلی آمپرساعتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ذهن ی پس انداز سازی با گزینه های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی را به کاربران عرضه می رحم. البته نسخه ی Ultimate نیز به راسته عرضه شد که ذهن ی پس انداز سازی یک ترابایتی به همراه داشت.



برخورداری از چنین مشخصاتی طبیعتا علاقه مندان را بوسیله گوشی ایسوس ROG Phone III هیجان زده می کند؛ البته سؤال اینجا است که با وجود مشخصاتی که ایسوس ROG Phone II داشت، شرکت ایسوس چه تدارکی برای پرچم دار طایفه اتیه دیده است و با چه ویژگی هایی طرفداران محصولات خود را سورپرایز می کند.

در برخی از گزارش ها، بوسیله این نکته اشاره شده است که امکان دارد ایسوس ROG Phone III همراه با کنترلرهایی مانند به استاندارد نینتندو سوییچ همراه باشد. گشادگی بلای ناگهانی کرونا بوسیله نمایش ی بسیاری از محصولات آسیب خورده و باعث به تأخیر افتادن سری متاخر گوشی آیفون ۱۲ با قابلیت فناوری 5G و دوربین نیکون 6D شده است. باید دید ایسوس نیز با چنین مشکلاتی رو به رو خواهد شد خواه نه.بیشتر بخوانید:ایسوس اطلاعات غلط AMD را مقصر مشکلات دمایی ROG Strix Radeon می دانداستفاده از حداکثر سرعت در درایوهای SSD با معیار متاخر ASUS Hyper M.2کارت گرافیک ASUS Dual GeForce RTX 2070 Mini معرفی شدنمایشگر قابل محموله ZenScreen MB16ACE ایسوس با طراحی مخلوق و سبک معرفی کردن شدایسوس نسخه جدید لپ تاپ ZenBooK Dou را با ضخامت اندک معرفی کرد
  • ۹۸/۱۲/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی