پاکدشت 24

سال ۲۰۱۸مایکروسافت از سرفیس گو (Surface Go) رونمایی کرد تا محصولی متناسب با بودجه های محدود به کاربران شناساندن نرم. برخورداری از شاداب افزاری توانمند، طراحی ماژولار که دستور اتصال کیبورد را می داد و بها ۳۹۹ دلاری باعث شد سرفیس گو گزینه ای مناسب برای هم چشمی با آیپد اپل شود؛ اما مدتی از عرضه این محصول گذشته و اشتیاق می رود که مایکروسافت مدل ای ارتقا یافته از سرفیس گو را به بازار معرفی درنگ.

بخاطر مدتی می شود که تمایل رونمایی سرفیس گو ۲ را داریم؛ تبلتی نسل دومی از مایکروسافت که مهم ترین محدودیت آن طراحی ماژولار است. در سال ۲۰۱۹ اخباری به گوش می رسید مبنی به خشکی امدن اینکه ردموندی ها قبیله دوم تبلت سرفیس گو را معرفی می کنند؛ اما این اتفاق رخساره نداد.

سرفیس گو سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و حال که درون سال ۲۰۲۰ هستیم، زمان مناسبی برای معرفی کردن نسل دوم این تبلت به نظر می رسد. آنچه در فضای مجازی بوسیله گوش می رسد، شناساندن سرفیس گو ۲ داخل نیمه اول سال ۲۰۲۰ و عرضه آن در نیم دوم سال میلادی است.

حال فهرست بنچمارکی منتشر شده که سرفیس گو ۲ را با مشخصاتی از جمله پردازنده اینتل Core m308100Y علامت می دهد. سرفیس جدید دو میزان دارد که مقیاس نخست فراهم به WiFi و مدل دوم علاوه پهلو WiFi از LTE همچنین برخوردار است. در هر دو مدل گواه استفاده از ۸ گیگابایت ذهن رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی SSD پیدایش توشیباهستیم.

در سرفیس گو پردازنده پنتیوم Gold 4415Y وظیفه محاسبات داده ها را به عهده داری داشت که البته حدس ارائه سرفیس گو ۲ با نسخه ای ارتقا یافته از پردازنده همچنین حیات دارد. داخل هر صورت آنچه در بنچمارک مشاهده می شود پردازنده ای دیگر از محصولات اینتل است.

پردازنده Core m3-8100Y از جمله محصولات کمتر مصرف اما توانمند اینتل محسوب می شود که در کنار نمایش استعداد کافی برای عمل کارهای روزانه کاربر، نمونه کمتری از انرژی ذخیره شده در باتری را استفاده می بطی ء. همین امر به طولانی خیس شدن عمر باتری دستیار می کند.

از نظر طراحی، انتظار می جوی سرفیس گو ۲ نیز از همان بدنه آلیاژ منیزیم استفاده کند؛ ولی مقصود تغییرات جزئی درون مدل سازی را داریم. سرفیس گو از نمایشگری ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و حاشیه نویسی های تو دور نمایشگر استفاده می کرد که احتمالا نسل مربوط باینده این تبلت نیز از این طور مشخصاتی برخوردار خواهد وجود.

ردموندی ها سرفیس گو را از قیمت پایه ۳۹۹ دلار به بازار عرضه کردند؛ بنابراین ظن عرضه سرفیس گو ۲ با قیمتی مشابه به راسته متجاوز پشته است. در هر عارض باید صبر کرد و دیدن که مایکروسافت چه سورپرایزهایی را برایمان تدارک دیده است.



 بیشتر بخوانید:مایکروسافت طراحی جدیدی از منوی استارت ویندوز 10 نمایش داددرخواست مایکروسافت از کارمندان بخش سیاتل برای دورکاری از خانهمایکروسافت و گوگل به تعاقب افزایش دسترسی به سرویس های تله جلسه در جای پا شیوع کرونامایکروسافت مورد اعتمادترین برند فناوری آمریکاگوگل و مایکروسافت دو کنفرانس رادیکال را بوسیله برهان نگرانی از مسری ویروس کرونا فسخ کردند
  • ۹۸/۱۲/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی