پاکدشت 24

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، مصوبه ی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی به خشکی امدن کاهش ساعات کار کننده اداره ها و مرخصی استعلاجی افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای را برای اجرا بوسیله دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ کرد. تو این گزارش، نوشته شده است با توجه بوسیله شیوع ویروس کرونا درون استان تهران و به منظور مدیریت حضور و فعالیت کارکنان نوبت و نهادهای اشتراکی غیردولتی (مشمولان ماده ی ۵ سر مدیریت خدمات کشوری) موارد به تطویل پایین تر مصوب و برای اجرا ابلاغ شده است:ساعت فرمان تا اطلاع بعدی از ۸ صبح تا ۱۳ است.

تبصره: درباره ی کارکنان جگر روز امر درون هفته، زمانه کار کننده از ۸ تا ۱۲ است.

همچنین، در گزارش نوشته شده است افراد آسیب پذیر والا با تأیید پزشک معتمد دستگاه با استفاده از مرخصی استعلاجی، کمترین زمان را درون نگرش فقره خود حضور داشته باشند.بود بیماری های زمینه ای قلبی عروقی، ریوی، دیابت، مصیبت کبدی و کلیوی مزمنسابقه ی سرطانوجود هرگونه نقص امن (مادرزادی خواه اکتسابی) مثل عیب های زنهار مادرزادی، کاربرد از داروهای سرکوب کننده ی ایمنی، استفاده از کورتون تمام مدت و ایدزمادران باردار یا شیرده دارای کودک کوچک نم از ۱۰ سالزنان سرپرست خانوار و دارای فرزند خواه همسر معلولافراد مبتلا به علائم تنفسی با شک بوسیله بیماری ویروسی تنفسی فوقانیافراد عاری مدال که سابقه ی مناسبت نزدیک با بیمار کووید-۱۹ تو دو هفته اخیر داشته اند (تو افراد خانواده ی درجه یک یا افرادی که در محل زندگی می کنند)افراد بزرگ نم از ۶۰ سالافراد با سابقه ی پیوند اعضا (کبد، کلیه و...)افراد مبتلا به بیماری مالتیل اسکلروزیس و پارکینسون و صرعفعالیت رستوران ها تو وسیله های مذکور تا شناسایی بعدی ممنوع است

تبصره ی ۱: کاهش ساعات حکم سابق الذکر سرگشاده کارکنان عملیاتی و شیفتی شاغل درون مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان نمی شود.

تبصره ی ۲: تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی باید به گونه ای پروگرام ریزی کنند تا کاهش شایسته کردن اداری مذکور، انفراد و ممانعتی درون ارائه ی خدمات شبانه روزی به هموطنان ایجاد نکند.

تبصره ی ۳: مسئولیت حسن اجرای این مصوبه برعهده ی بالاترین مقام مسئول دستگاه تو استان است.

تبصره ی ۴: ساعات کار اداره ها درون استان تهران طبق مصوبه ی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا دو زمانه کاهش خواهد یافت.

علیرضا زالی، حاکم ی عملیات مدیریت کرونا درون کلان بطرف خانه تهران، گفته است تمامی رستوران ها که در دستگاه های مختلف اجرایی استان در روزهای گذشته غذا توزیع می کردند، با توجه به زمان بندی، نباید به کارکنان ناهار بدهند و درون اصل، از آوردن غذا از کاباره ها واداشتن می شود. او همچنین اعلام کرد تمامی دستگاه های اجرایی که می توانند از ظرفیت دورکاری استعمال کنند، براساس پروتکل اجرایی خود، از این ظرفیت استفاده کنند. برای جانبازان کیمیایی ریوی همچنین مرخصی اجباری بدون احتساب سنوات در نظر گرفته می شود.

علی درویش پور، دستیار هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز همچنین اخبار کرده است با شعار پیشگیری از بیماری کرونا ساعات کاری تو اداره های این استان کاهش پیدا کرده است. پهلو این اساس، ساعات اداری بانک ها و دستگاه های اجرایی البرز تا اختتام هفته ی سیال از شایسته کردن ۹ تا ۱۲ گلچین شده است. به گفته ی درویش پور، تمهیدات لازم برای مرخصی زنان باردار و کارکنان مبتلا به مشکلات ریوی پیش بینی می شود و تعداد کارکنان بوسیله حداقل می رسد.

شورای هماهنگی بانک های دولتی نیز امروز، دهم اسفند، اعلام کرد ساعت کار کننده بانک های جثه شورای هماهنگی بانک های دولتی در تمام ملک از امروز تا خاتمه هفته از ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و روزگار کار کارکنان این بانک ها از ۸ تا ۱۳ است. بیشتر بخوانید:نفوذ دیجی کالا به گزارش نوا و بادخور کردن درباره احتکار ماسک: کذب استتأثیر شیوع ویروس کرونا کنار راسته موبایل کشوربرگزاری رویداد GDC 2020 به تابستان موکول شدگفت وگوی زومیت با هم بنیانگذار علی بابا؛ کرونا صنعت گردشگری را بوسیله زانو درآوردنرخ رشد جرایم فیشینگ ۵۵ درصد کاهش پیدا کرد
  • ۹۸/۱۲/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی