پاکدشت 24

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نشریه میرور، یک ابررایانه توانست به این پرسش که مسی بهتر است یا رونالدوپاسخ تحلیلی دهد. به خشکی امدن بنیان این خبر، سایت ورزشی بلژیکی اسپورزا مدعی شد که اساتید دانشگاه KU لوون و کارشناسان تحلیل داده ها داخل SciSports فرمولی تهیه کرده اند تا مشخص کنند بهترین ورزشکار جهان کیست. پروفسور جسی دیویس درباره نحوه عملکرد سیستم آنها تشریح داده و گفت: "قیمت یک فوتبالیست معمولا توسط تراب ها و مراعات تراب هایش تعیین می شود. گلزنی اتفاقی نادر است، زیرا بوسیله طور متوسط ​​1600 حرکت از سوی یک بازیکن در یک تمرین فوتبال صورت می دهد. مدل ما کامل حرکات یک بازیکن مانند ضربات، رعایت ها، دریبل ها، تکل ها و ... را زیر رویت گرفته و ارزش آن را محاسبه می نرم."

با مصرف از داده های این دو بازیکن از ابتدای گسستگی 14-2013 تا زمان انتقال رونالدو به یوونتوس، این ابررایانه به این حاصل رسیده لیونل مسی کیفیت بالاتری دارد. با تخمین احتمالات یا VAEP، مسی با ارزشگذاری هر عمل، نمره 1.21 در هر بازی و رونالدو نمره 0.61 را تصرف کردند.

تمامیت دی کروس دانشجوی دکترا که درگیر این استفهام وجود تو این رابطه توضیح داد: "درون مقدماتی مفارقت ها، نمرات مسی و رونالدو به یکدیگر بسیار نزدیک بودند، ولی از خلع 16-2015 مسی بوسیله یکباره از رقیب همیشگی خود پیشی گرفت. ما محدودیت های متخلف را در نظر می گیریم. فداکار بازیکنان اقدامات یدکی دارند ولی ارزش آن کارها کمتر است، مشابه پل پوگبا. اما بازیکنانی هستند که کمتر به توپ ضربه می زنند، اما تاثیر زیادی عمل می کنند. این روند معمولا برای مهاجمانی قرین هری کین، محمد صلاح یا رونالدو رخ می دهد. مسی در این اساس استثنایی است، هنرپیشه آرژانتینی ها اقدامات بسیار بالایی داشته و آنها همچنین از بها بالایی برخوردار هستند."
  • ۹۸/۱۰/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی