پاکدشت 24

تویوتا به تازگی از هاچ بک یاریس ۲۰۲۰ خویشتن درون ژاپن رونمایی کرد. خودروی کوچک و کاملاً متاخر از پلتفرم بدیع ای نصیب می سرما و نوآوری شگفت آوری را برای این کلاس از خودروها به ارمغان خواهد آورد. نانسی هابل، مدیر ارشد ارتباطات محصول تویوتا تو آمریکای شمالی در این زمینه گفت:برای آمریکای شمالی، ما به تولید تویوتا یاریس که درون کارخانه ی مزدا در مکزیک مصنوع می شود، دنباله خواهیم عدالت. هاچ بک تویوتا یاریس ۲۰۲۰ تو اروپا از نصف دوم سال ۲۰۲۰ نمایش می شود و تا نصف شروع سال ۲۰۲۰ نیز داخل استرالیا عرضه خواهد شد. البته این خودرو تو ژاپن نیز به معامله می رسد.



تویوتا یاریس متاخر قابلیت های و نوآوری های خودروهای ارشد را در کلاسی عرضه می کند که عمدتاً به قیمت مناسب و تجهیزات ناچیز شناخته شده اند. از فناوری پیشرفته ی کمک راننده خمود تا صندلی های چرخان، جهیز تمام چرخ محرک و سیستم محرکه ی هیبریدی، در این هاچ بک پنج داخل کوچک عرضه می شود. 



تویوتا یاریس متاخر براساس پلتفرم Toyota New Global Architecture خواه به نعوظ اختصاری TNGA ساخته شده است. اشکال مختلفی از این پلتفرم خودرو در زیرمجموعه ی وسیعی از محصولات تویوتا فراغت می گیرند که از یکسره می نبوغ بوسیله سدان های کمری و آوالون، پریوس و RAV4 و کرولا اشاره کرد. استفاده از پلتفرم TNGA منجر بوسیله کاهش معادل حدود ۵۰ کیلوگرمی خودرو می شود. استواری استخوان بندی بندی نیز حدود ۳۰ درصد برآورد شده، در حالی که مرکز ثقل خودرو نیز ۱۵ میلی متر پایین آورده شده است.



هاچ بک تویوتا یاریس ۲۰۲۰ تغییرات زیادی نسبت به گذشته دارد که از جمله می توان به بازسازی طولانی مجموعه ی متخصص رمز کرد. به نظر می رسد حداقل چهار پیشرانه در یاریس وجود داشت باشد؛ از جمله می قابلیت به پیشرانه ی ۱/۵ لیتری سه سیلندر با صندوق کنگره CVT  اشاره کرد. همین پیشرانه با جهیز هیبریدی یا مجری دنده دستی ۶ سرعته نیز عرضه می شود. پیشرانه ی ۳ سیلندر ۱ لیتری بهبودیافته با صندوق دنده CVT همچنین موجود است.



مسئولان تویوتا ادعا می کنند که سیستم محرکه نیمه الکتریکی یاریس جدید، بالاترین بازده ی مصرف بنزین در دنیا را برای یک خودروی هیبریدی ارائه می دهد و عملکرد بهتری را از خود به نمایش می گذارد. مدل های محرک جلوی استاندارد تویوتا یاریس دارای سیستم تعلیق عقب پیچشی هستند. استاندارد های چهارچرخ محرک، از سیستم تعلیق دوجناغی بهره می برند. میزان های هیبریدی یاریس، با خروجی لوازم جانبی ۱۵۰۰ وات همچنین ارائه می شوند. این طور قابلیتی به مالکین دستور می دهد تا هنگام فروکشی و جدی برق شهری، از برق خودرو بخاطر مشخص کردن لوازم خانگی بهره ببرند.



تویوتا یاریس ۲۰۲۰ با امکاناتی قرین سیستم پارک خودکار عرضه می شود که ترمز، مدفوع و امر را برای حداکثر راحتی کنترل می درنگ. آخرین سلسله از کلکسیون فناوری پیشرفته کمک راننده این خودروساز با نام تویوتا سیفتی سنس (Toyota Safety Sense) نیز بدون پرداخت نفقه ی زیادی برای خریداران عرضه می شود. از عموم امکانات امان و فناوری این خودرو می توان بوسیله مواردی متشابه سیستم امتیاز رهرو پیاده و دوچرخه سوار، کنترل کروز تطبیقی​​، رانندگی بین خطوط، نور بالای خودکار و سیستم تشخیص علائم ترافیکی جاده رمز کرد. فناوری هدآپ (HUD) همچنین بوسیله صورت میزان در دسترس است.مقاله های مرتبط:تویوتا یاریس GRMN، با پیشرانه ی سوپرشارژ معرفی کردن شدنگاه ژرف به تویوتا یاریس GRMN مقیاس 2018

صندلی های ناراست شونده و چرخشی (Turn Tilt Seats)، یکی دیگر از امکانات جالبی است که در تویوتا یاریس ۲۰۲۰ موجود خواهد حیات. در اصل آن ها بوسیله صندلی های جلو اذن می دهند تا بوسیله کنار رفته و با زاویه ی اندکی بوسیله سمت پایین بچرخند و باعث ورود و خروج آسان تیز افراد مرشد خواه معلول شوند. اگرچه این یک قابلیت هوشمندانه است، تویوتا بدوی خودروسازی نیست که این طور چیزی را نمایش می دهد. بوسیله نشانی مثال، کرایسلر داخل دهه ۱۹۵۰ صندلی هایی با قابلیتی مثل در محصولاتش داشت.

تویوتا یاریس ۲۰۲۰ در نمایشگاه خودرو توکیو که بوسیله زودی آغاز خواهد شد، نمایش داده می شود. خودروساز ژاپنی قصد دارد مقیاس های اسپرت این خودروی هاچ بک را برای انبازی درون مسابقات جهانی رالی تولید کند؛ اگرچه یار داریم شاهد محصولی قابل مقایسه با یاریس GRMN و GR اسپرت باشیم، اما تویوتا می گوید برای این مقیاس جدید رویکرد متفاوتی در پیش خواهد گرفت.

مت هریسون، قائم مقام تویوتا تو اروپا می گوید:ما با نسخه ی GRMN تکاپو کردیم تا یگانگی بیشتری با رالی مستقر کنیم. محک جالبی بود و ما چیزهای زیادی از آن آموختیم و عرضه ی آن وجودِ تقاضا از گروه های متفاوت و تأثیرگذار را نشان داد؛ خیر مشتریان سنتی یاریس. استراتژی ما این است که محصولات GR بود داشته باشند که از رویت دینامیکی متفاوت هستند، تیونینگ شده اند و قدرت بیشتری دارند. نسخه های GR Sport که بوسیله آن پیوند می خورند غصه وجود دارند، اما براساس استفاده ی یومیه تولید می شوند.



مدل های GR Sport و GRMN احتمالاً برای تویوتا یاریس ۲۰۲۰ حیات خواهند داشت، اما نسخه ای قدرتمندتر با نام WRC بخاطر نخستین وعده به مقیاس های اسپرت یاریس می پیوندد. باید خواستار بمانیم تا این نسخه های اسپرت یاریس داخل آینده راهی پیست شوند و عملکرد خود را به ارائه بگذارند. بیشتر بخوانید:مدل مفهومی از خاندان جدید تویوتا میرای رونمایی شدخودرو مفهومی و خودران تویوتا LQ معرفی شدرندرهای رسمی فولکس واگن گلف 2020 منتشر شدبی ام و بیش از ۲۵۷ هزار خودرو را فراخوان کردمشخصات تویوتا C-HR مدل 2020 اعلام شد
  • ۹۸/۰۷/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی