پاکدشت 24

AدرGHAROOOON اوایل سال ساری میلادی، سامسونگبا افزایش پسوند جدید e بوسیله گلکسی S۱۰، از نسخه ارزان قیمت پرچم دار خود رونمایی کرد که یک گوشی رده اوج ولی ارزان تر از پرچم داران است و داخل فداکار ویژگی های فرعی با آن ها متفاوت است. گلکسی S۱۰e آمده است تا با گوشی هایی همچون آیفون XR و هواوی P۳۰ که نسخه های مفت قیمت درفش داران اپل و هواوی محسوب می شوند هم چشمی کند.

SamMobile مدعی است که ممکن است برندینگ جدید سامسونگ که از معروفیت لایت در کنار سری نوت ۱۰ استفاده می کند داخل نهایت به معرفی یک میان رده به نام گلکسی نوت ۱۰ لایت مجهز شود که از خامه روزی می برد.

پیش از این و تو سال ۲۰۱۴ نیز سامسونگ از سیاست مشابهی داخل معرف گلکسی نوت ۳ نئو مصرف کرده حیات که البته سودا ضعیفی را در بازار تجربه کرد و کوچکتر سایه گلکسی نوت ۳ ماند. با توجه به این که گلکسی نوت ۱۰ لایت عضوی از خانواده گلکسی نوت های امسال خواهد بود، پیش بینی می شود تا پیش از اتمام سال سیال و در ماه های پیش رو به بازار عرضه شود.

در اول تصور می شد این مایه استراحت است همراه با سری گلکسی S۱۱ و در ماه فوریه ۲۰۲۰ رونمایی شود، اما احتمالا سامسونگ سرود دارد تا برند گلکسی نوت ۱۰ قدیمی نشده است، عضو متاخر را هم به آن تکثیر نرم. همچنین، عرضه گلکسی نوت ۱۰ لایت تا پیش از تعطیلات سال تازه میلادی، می تواند بوسیله افزایش منفعت سامسونگ درون سه ماهه پایانی سال منجر شود. علاوه به خشکی امدن این موارد، لیس یکدلی عضوی از سری نوت با گلکسی S۱۱، باعث می شود که پرچم دار متاخر سری S S بیشتر.

بدرخشد گزارش های پیشین مشعر از این وجود که گلکسی نوت ۱۰ لایت برای راسته اروپا در دیدن محزون شده است و داخل دو رنگ مشکی و قرمز ارائه خواهد شد و تا به این لحظه، اطلاعی از عرضه آن در بازارهای دیگر منتشر نشده.

است سامسونگ همواره سعی داشته تا سهم خویشتن را از راسته گوشی های رده بلندی در مناطق پرسودی مانند آمریکا تکثیر دهد، اما ممکن است همراهی مدال نوت با این گوشی میان رده بتواند آمریکایی ها را نیز به آن جذب.

بطی ء با توجه به پیش دماغ ها، ظاهرا کره ای ها از چیپست های قدرتمند سری اسنپ دراگون ۷۰۰ خواه ۶۰۰، مانند اسنپ دراگون ۷۳۰ یا اسنپ دراگون ۶۷۵ برای نسخه لایت گلکسی نوت ۱۰ استفاده خواهند کرد که با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ذهن داخلی همراه خواهد. حیات بخاطر کاهش قیمت، گلکسی نوت ۱۰ از نمایشگر اورنگ استفاده خواهد کرد و دیگر اثری از لبه های خمیده نخواهد.

وجود نیز حفره دوربین سلفی می تواند با یک بریدگی کوچک جایگزین شود که البته اگر از حفره درون نمایشگر استفاده شود درون موفقیت گوشی فایده بیشتری خواهد داشت، برای اینکه شباهت آن به سری گلکسی نوت ۱۰ را تکثیر خواهد.

عدل: نسب Phone
  • ۹۸/۰۷/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی