پاکدشت 24

بسیاری از ما هر از گاهی بوسیله دلایل مختلف، خوردنی را به شکل آنلاین سفارش می دهیم. مخصوصا افرادی که شاغل هستند، دانشحویانی که وقت یا تجربهٔ آشپزی ندارند و حتی افرادی که وسوسهٔ غذاهای خوشمزه ای که در رستوران ها تهیه می شود آنها را رها نمی کند، بیشتر از بقیه بوسیله سفارش طعام از بیرون قاعده دارند.

استوار است که کیفیت طعام بخاطر همهٔ ما داخل اولویت است، اما قیمت آن هم از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از ما هنگام سفارش آنلاین خوردنی به به خصوص با افزایش قیمت مواد غذایی، این تخفیفات اهمیت بیشتری فاش کرده اند. بستهٔ VIP چیلیوری

تو این راستا، چیلیوری بوسیله رطوبت بستهٔ VIP را ارائه کرده است. این سپرده بوسیله این دلیل مدل سازی شده است که نفقه های اندرز آنلاین غذا بخاطر مشتریان کاهش معین بطی ء. از فردی های این سپرده می توان به امکان سفارش طعام با تخفیفات دوست داشتنی از هر یک از تمام میخانه های چیلیوری اشاره کرد. مزایای این سپرده چیست؟

با خرید بستهٔ VIPچیلیوری علاوه پیاده شدن تقلیل در هزینهٔ غذا، می توانید از تخفیفات احسان در هزینهٔ ارسال بی آرامی برخوردار شوید. به راحتی می استعداد نظر که بیع این بسته واقعا مقرون به نفع مرطوب از طرز نصیحت عادی غذا از رستوران است. ناگفته نماند که این تخفیف ها داخل ارج غذا، بوسیله هیچ عنوان دلیلی پهلو کاهش کیفیت غذا نیستند. رستوران هایی که تو این وبسایت از آنها خرید می کنید متعهد هستند همان کیفیت ابدی را بوسیله شما مشتریان عزیز نمایش دهند.

چیلیوری درحال مجهز برای شروع، یک بستهٔ یک ماهه را عرضه کرده است. با خرید این بسته می توانید برای هر خریدتان ۲۰% کاستن تا سقف ۳۰ هزاره تومان توصیه ستاندن کنید. مدت زمان استفاده از این بسته یک ماه است. درصورت خریداری این بسته، می توانید درون یک ماه ۱۰ جنین خریدتان را با تخفیفبنابراین در مجموع مبلغ ۶۰ هزار تومان تخفیف به شما فرع می گیرد. ضمنا با استفاده از این بسته، هزینهٔ ارسال هر سفارش تا سقف ۳۰۰۰ تومان کاملا رایگان است، یعنی درون مجموع مسکوک ۳۰ هزار تومان کمتر از مقدار هزینهٔ ارسال واقعی سفارش ها می پردازید. داخل مجموع، فقط ۱۹ هزار تومان بابت سودا این بسته صیقل می کنید، اما ۹۰ هزار تومان تخفیف بوسیله شما تعلق می گیرد.

گفتنی است ودیعه های VIP دیگری با مزایای متفاوت و شرایطی مختلف تو آینده شناساندن خواهند شد. به این ترتیب می توانید بسته هایی را که با وضعیت خودتان هماهنگ تر است گزینش کنید و از تجربهٔ وعظ آنلاین غذا از چیلیوری کیف ببرید. علاوه کنار این، یکی دیگر از مزایای این بسته، تخفیف ۵۰ درصدی است که به خرید ابتدایی بستهٔ VIP فرع می گیرد و برای دریافت آن کافی است کد FIRSTPACKAGE را متوجه کنید. برای خرید این بسته به لینک عرشه مراجعه کنید.

داده ها بیشتر و تهیه بسته VIP
  • ۹۸/۰۲/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی